09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه صورت چاقی داشته باشیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه صورت چاقی داشته باشیم

لاغری پوست صورت یک مشکل اجتناب ناپذیر است. این که آیا شما مرد یا زن باشید فرقی نمی کند. لاغری صورت علل مختلفی دارد اعم از جراحی عمومی، از بین رفتن آب میانبافتی پوست، رادیکال های آزاد و افزایش سن. اما آیا راهی برای درمان لاغری پوست هست؟ می توانیم لاغری و افتادگی پوستمان را درمان کنیم؟ پس اگر شماهم مثل من میخواهید بدانید ادامه مطلب را حتما بخوانید.

عموما وقتی پوست صورت لاغر می شود که آب میانبافتی خود رو از دست داده و ضعیف شود برای این کار شما باید به پوست خود آبرسانی کنید تا بافت پوستتان تقویت شده و درنتیجه با گذشت زمان، پوست قابلیت ارتجاعی خود را بهبود داده و به سمت بالا کشیده شود. در این صورت هست که شما دارای صورتی چاق و گونه دار خواهید بود.

آناناس و چاقی پوست:

آناناس خوراکی هست که با آبرسانی پوست، خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد. می توانید هفته ایی دو مرتبه آناناس برای چاق شدن پوستان بخورید.

ماساژ صورت:

بافت پوستتان ضعیف شده نیاز به تقویت هست. شما باید هر روز پوست صورتتان را ماساژ بدید:

۱- کف دستتان رو روی صورت قرار داده و آرام بصورت دورانی درجهت عقربه های ساعت ماساژ دهید بعد سه دقیقه، برخلاف عقربه های ساعت ماساژ دهید.

۲- دهنتان را پر از هوا کنید انقدر نگه دارید تا صورتتان خسته بشود.

این دو تمرین برای تقویت بافت صورت خیلی مفید هست.

محصولات حاوی ویتامین E:

از محصولاتی که حاوی ویتامین E هست استفاده کنید.  ویتامین E با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی، پوست را مقاوم کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. ویتامین E با تحریک سلول‌های رگ‌های خونی سبب افزایش حرکت زیرپوستی می‌شود و به عبارتی خون را زیر پوست به جریان می‌اندازد.

نوشیدن آب و چاقی صورت

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کردهایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

ماسک چاق کننده صورت

ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد.

همچنین برای شما دو کرم موثر برای چاقی صورت را پیشنهاد می دهیم .

چاق کننده صورت

کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه
– حجم دهی صورت
– لیفتینگ و درمان چین و چروک

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم لیپوفیلر اینجا کلیک نمایید

پف کننده صورت گیاهی,پف کننده صورت طبیعی,پف کننده صورت خانگی,پف كننده صورت,پف کننده صورت مروارید,کرم پف کننده صورت,قرص پف کننده صورت,قویترین قرص چاق کننده صورت,قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت,قویترین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت,,كرم چاق كننده صورت,کرم چاق کننده صورت مروارید,کرم چاق کننده صورت والنسی,کرم چاق کننده صورت لیراک,کرم چاق کننده صورت گیاهی,كرم چاق كننده صورت مرواريد,کرم چاق کننده صورت سینره,کرم چاق کننده صورت مردان,کرم چاق کننده صورت فلور,کرم چاق کننده صورت ولنسی,کرم چاق کننده صورت گلگونه,کرم چاق کننده صورت تضمینی,کرم گونه گذاره سویس فرمولا,کرم گونه گذار مروارید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید