09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه موخوره مو را درمان کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه موخوره مو را درمان کنیم؟

چرا موخوره به وجود می آید و علت درمان آن چیست ؟

متخصصان پوست و مو موخوره را این چنین تعریف می کنند : موخوره یا دوشاخه شدن مو زمانی رخ می‌دهد که موها شکننده شده و رطوبت کافی خود را از دست می‌دهند و می تواند به دلایل ارثی و محیطی باشد.

اگر موخوره به علت ارثی یا تغذیه نامناسب باشد باید روند تغذیه را تغییر داد و در جهت تقویت موها تلاش کرد و برخی اقداماتی که به تشدید موخوره می انجامد را کم کرد و تغذیه را بهبود بخشید.

همچنین متخصص پوست و مو می گویند اما اگر به دلایل محیطی و اکتسابی باشد و مو رطوبت خود را از دست بدهد معمولا به دلیل استفاده از شامپوهای نامناسب، سشوار کشیدن زیاد، رنگ کردن موها به دفعات بالا، استفاده از شامپوهای نامناسب و در معرض نور خورشید بودن است.

باید بدانیم زمانی  که موها خشک و شکننده می شوند با لخت کردن و شانه زدن نامناسب ، مو دچار موخوره می شود و در نتیجه روند رشد مو نیز کند می شود .

درمان موخوره چیست ؟

برای اینکه از شر موخوره نجات پیدا کنید تعداد دفعات شست و شوی موهای را در هفته کمتر کنید و از شامپوهای ملایم و مخصوص موخوره استفاده کنید و گاهی مقدار موخوره آن چنان زیاد می شود که باید از سرم بعد ازحمام استفاده کرد.

همچنین یکی دیگر از راهکارهای مناسب برای درمان موخوره پرهیز از اتو و سشوار کشیدن و عدم استفاده از برس های سفت است ، پس اجازه بدهید موهایتان به روش معمولی خشک شوند ، گرما و حرارت بیش از حد بزرگ‌ترین دشمن موی شماست. تا جایی که ممکن است از گرما دوری کنید. درست است که کنار گذاشتن سشوار و اتو برای خانم‌ها دشوار به نظر می‌رسد، اما بهتر است استفاده از این وسایل را به بعد از خشک شدن موها موکول کنید. حتما قبل از سشوار کشیدن از یک سرم مقاومت‌کننده در برابر گرما استفاده کنید تا آسیب کمتری به موهای‌تان وارد شود. فراموش نکنید که استفاده از سشوار، اتو و بابلیس به عادت هر روزه شما تبدیل نشود.

برای مشاهده محصولات درمان موخوره اینجا کلیک نمایید

درمان موخوره بدون کوتاهی,,,درمان موخوره با سرکه,درمان موخوره با سس مایونز,درمان موخوره شدید,درمان موخوره مو,درمان موخوره و خشکی مو,درمان موخوره با شیرین بیان,درمان موخوره ریش,درمان موخوره سر,چگونه موخوره مو را درمان کنیم,چگونه موخوره را درمان کنیم,جلوگیری از موخوره شدن مو,جلوگیری از موخوره موی سر,جلوگیری از موخوره شدن,جلوگیری از موخوره زدن مو,راههاي جلوگيري از موخوره مو,راههای جلوگیری از موخوره مو,جلوگیری از موخوره سر,شامپو ضد موخوره آردن,شامپو ضد موخوره هگور,شامپو ضد موخوره فولیکا,شامپو ضد موخوره سینره,شامپو ضد موخوره حالت,شامپوي ضد موخوره,بهترین شامپو ضد موخوره,شامپو ضد موخوره لورآل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید