09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه موهای فر را صاف کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه موهای فر را صاف کنیم

 

موهای وزی دارم که صاف کردن آن برایم خیلی مشکلی هست حتی اگر موهایم را کوتاه کنم حالت پف کرده پیدا می کند این سوال بسیاری از کاربرانی است که هر روز سوال می پرسند ما در اینجا برای شما راهکارهایی توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

موهای زیبا نیازمند یک رژیم غذایی سر شار از پروتئین است . سعی کنید در رژیم غذایی خود از پروتیئن ها حیوانی وگیاهی ولبنیات بهره ببرید.

* سعی کنید یک روز در میان حمام کنید و موهایتان را یک بار با شامپو بشویید چون شستن بیش از  اندازه مو باعث از دست دادن چربی بیش از اندازه می شود و در  نتیجه موها فر و وز می شود.

* شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که بعد از حمام کردن ساعت ها جلوی آینه هستید و موهای خود را با سشوار حالت می دهید تا صاف و یکدست بشود و در آخر هم به نتیجه نمی رسید باید بدانید که استفاده از اتو، سشوار، واکس و ژل مو و …باعث از دست دادن براقیت مو و ریزش و به مرور سبب مجعد شدن مو می شود بنابراین برای داشتن موهای لطیف و زیبا از روغن های گیاهی استفاده کنید.

* بهترین روش برای داشتن موهای نرم  و صاف استفاده از شامپو کراتین و ماسک کراتین معتبر در داخل حمام می باشد ، این نوع شامپو و ماسک رطوبت کافی را به موهای شما می رساند دقت کنید این شامپو را بیشتر به قسمت انتهایی موها بزنید چون این قسمت بیشتر در معرض آسیب و خشکی قرار دارد و در نتیجه بعد از حمام با وزی و موج مو مواجه نیستید.

* اگر دچار موخوره هستید حتما موهایتان را کمی کوتاه کنید چون موخوره باعث وزی ، موج دار شدن و در  نتیجه  ریزش مو می شود.

* از رو بالشی ساتن و ابریشمی استفاده کنید و از روبالشی کتان خودداری کنید چون باعث وزی و موج دار شدن مو می شود .

* سعی کنید از روغن گیاهی معتبر برای بعد از حمام استفاده کنید مثل روغن بادام،کرچک،گردو

برای درمان سریع موهای فر و موج دار اینجا کلیک نمایید

درمان موی فر شده,درمان موی فرفری,درمان موهای فر و وز,درمان مو فر,درمان فری موی سر,درمان موهای فر و مجعد,درمان موهای مجعد,درمان مو مجعد,راه درمان موهای مجعد,درمان موی وز شده,درمان موی وز وخشک,درمان موی وزوزی,درمان موهای وز,درمان موهای وز و آسیب دیده,درمان موهای وز و شکننده,درمان موهای وز و خشک,چگونه موی صاف داشته باشم,صافی مو به روش ژاپنی,صافي مو,صافی مو لولان,صافی مو با گلت,ماسک کراتینه مو,ماسک کراتینه دو فاز کریستال,ماسک کراتینه مو چیست,ماسک کراتینه دو فاز آدرا,ماسک کراتینه کریستال,ماسک کراتین پرسونال,شامپو کراتینه چیست,شامپو کراتینه گلیس,شامپو کراتینه کریستال,شامپو كراتين,شامپو کراتین مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید