09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه ناخن های بلند داشته باشیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه ناخن های بلند داشته باشیم

داشتن ناخن های سالم و قوی نشانه ی سلامتی هر فردی می باشد، داشتن ناخن های بلند، شفاف و براق آرزوی بیشتر خانم ها می باشد .
همچنین یکی ازشایع‌ترین بیماری‌های ناخن، خشکی و شکنندگی ناخن و همچنین ریش ریش شدن کناره ناخن است که در اثر تماس زیاد با آب، مواد شوینده و شیمیایی ایجاد می شود. بعضی از ناخن‌ها بسیار شکننده هستند که می‌توان با چند راه حل متفاوت آن‌ها را تقویت کرد، که ما در ادامه شما را با راهکارهای صحیح محافظت از ناخن آشنا میکنیم .
علت های اصلی شکنندگی ناخن
۱) آسیب های تکراری : کسانی که روزانه از مواد شیمیایی بای تمیز کردن خانه استفاده می کنند متاسفانه با شکنندگی و خشکی شدی دست مواجه هستند.
۲) بلندی ناخن : کسانی که دارای ناخن های بلندی هستند به مراتب با شکنندگ ناخن مواجه می شوند و توصیه اصلی وتاه نگه داشتن ناخن ها هست.
۳ ) شغل افراد : پزشک ها ، نجارها ، آهنگرها و … چون از مواد حلال استفاده میکنند معمولا دچاز پوسته شدن و شکنندگی ناخن و خشکی دست می شوند .
۴) لاک زدن و پاک کردن ناخن : لاک باعث شکنندگی ناخن نمی شود ، زمانی که با فاصله های کوتاه لاک زده و پاک می شود شکنندگی ناخن پیش می آید چون آستیون دارای مواد حلال هستند .
۵ ) سن و سال : با افزایش سن افراد بیشتر در معرض شکنندگی ناخن و خشکی دست قرار می گیرند.
۶) کسانی که کمبودهای تغذیه‌‌‌ای دارند، مخصوصا کسانی که دچار کمبود آهن یا روی هستند یا ویتامین‌های A، B، C، D و E را کمتر دارند در معرض شکنندگی ناخن هستند.
۷ ) کم خونی و بعضی از بیماری های پوستی در شکننده بودن ناخن نقش دارند .
۸ )مشکل کم کاری تیروئید
۹ ) انجام کارهای زیبایی بر روی ناخن ها مثل مانیکور کردن یا استفاده از ناخن مصنوعی یا کاشت ناخن نیز باعث شکنندگی ناخن می شود.
توصیه پزشکان برای داشتن ناخن های مستحکم و شفاف
– متخصصان توصیه می کنند تا جای ممکن ناخن های خود را بلند نگه ندارید ، و اگر ناخن‌های خود را به صورت چهارگوش بچینید، معمولا شکنندگی آنها کمتر می‌شود.
– تا جای ممکن از مواد شیمیایی استفاده نکنید و در صورت ممکن از دستکش پاچه ای و از روی آن از دستکش پلاستیکی یا از دستکش دو لایه استفاده کنید ، کلسیم حدود یک درصد حجم ناخن را تشکیل می‌دهد و در سفتی و سختی ناخن هیچ‌گونه دخالتی ندارد. پس هیچ‌گاه ناخن در اثر کمبود کلسیم نمی‌شکند.
– از حضور در محیط های سرد پرهیز کنید.
– دست و ناخن های خود را با روغن چرب نگه دارید و در صورت امکان برای چرب نگه داشتن از کرم های حاوی روغن آرگان یا کراتین استفاده کنید .
– تا جای ممکن از لاک کمتر استفاده شود .
– اگر کم خونی دارید درمان کنید .
– علاوه بر قرار دادن میزان کافی شیر و پروتئین در برنامه غذایی می توانید مقداری ژلاتین نیز در آب میوه مخلوط کرده و میل کنید.
برای اینکه بتوانید بهترین کرم دست را انتخاب کنید ما برای شما چند مورد بهتر که مورد تایید بهداشت قرار گرفته، معرفی می کنیم .

کرم دست ژیورل

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست

برای دیدن کرم دست ژیورل اینجا را کلیک کنید .

,کرم دست و ناخن خوب,کرم دست و ناخن عالی,کرم دست و ناخن کالیبل,چگونه ناخن هاي بلند داشته باشيم,چگونه ناخن های بلند و زیبا داشته باشیم,چگونه ناخن های بلند و محکمی داشته باشیم,چگونه ناخن های بلند وزیبایی داشته باشیم,چگونه ناخن های بلندی داشته باشیم,چگونه ناخن های محکم و بلند داشته باشیم,چگونه ناخن های محکم و بلندی داشته باشیم,چگونه ناخن هاي بلند داشته باشيم,چگونه ناخن های بلند و زیبا داشته باشیم,چگونه ناخن های بلند و محکمی داشته باشیم,چگونه ناخن های بلند وزیبایی داشته باشیم,چگونه ناخن های بلندی داشته باشیم,چگونه ناخن های محکم و بلند داشته باشیم,چگونه ناخن های محکم و بلندی داشته باشیم,درمان خشكي دست,درمان خشکی دست در زمستان,درمان خشکی دست و پا,درمان خشکی دست وصورت,درمان خشکی پوست دست,,درمان خشکی پوست دست و صورت,درمان خشکی کف دست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید