09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه ناخن های شکننده را درمان کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه ناخن های شکننده را درمان کنیم؟

 

 علت شکنندگی ناخن چیست؟

لایه شاخی کراتین ناخن دارای یک ماده گوگردی به نام سیستئین می باشد و همین ماده است که موجب سفتی و سختی ناخن می‌شود. از لحاظ استحکام، گوگرد و لایه شاخی کراتین از مهم‌ترین عوامل استحکام ناخن‌ها هستند. کلسیم حدود یک درصد حجم ناخن را تشکیل می‌دهد و در سفتی و سختی ناخن هیچ‌گونه دخالتی ندارد. پس هیچ‌گاه ناخن در اثر کمبود کلسیم نمی‌شکند. بین ۱۰ تا ۳۰ درصد حجم ناخن را آب تشکیل می‌دهد و اگر این آب کمتر از این مقدار شود، شکنندگی ناخن بیشتر می‌شود.

۱- مواد شوینده: بیشتر خانم ها دچار شکنندگی ناخن می شوند چون بیشتر از شوینده ها استفاده می کنند. شوینده ها باعث کم شدن کراتین ناخن می شود.

۲- بلندی ناخن‌ها ارتباط مستقیم با شکنندگی ناخن دارد. هر چه ناخن بلندتر باشد، شکنندگی آن بیشتر است و به کسانی که این مشکل را دارند توصیه می‌کنم که همیشه ناخن‌های خود را کوتاه نگه دارند.

۳- لاک زدن و آسیتون: با اینکه می گویند لاک باعث شکستن ناخن نمیشود ولی لاک بعلت داشتن ماده خشک کننده و الکل باعث خشک شدن ناخن و درنتیجه شکستن ناخن می شود که با پاک کردن توسط آسیتون ها این خشکی بیشتر و بیشتر می شود.

۴- با افزایش سن ناخن ها نازک می شوند.

۵-  کمبود آهن، روی ، ویتامین‌های A، B، C، D و E باعث شکنندگی ناخن می شود.

۶- کم خونی ناشی از فقر آهن نیز باعث شکنندگی ناخن می شود. کم خونی وضعیتی است که در آن، تعداد یا اندازه گلبول های قرمز یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی‌اکسیدکربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود.

۷- مشکلات غده تیروئید مثل کم کاری تیروئید.

درمان شکنندگی ناخن:

بیشتر خانم ها دوست دارند ناخن های بلندی داشته باشند از این رو نمیشه گفت ناخن های کوتاهی داشته باشید. بهترین روش تقویت کراتین ناخن هست. از این رو از محصولاتی که کراتین ناخن را تقویت می کند استفاده کنید تا ناخن های سفت و نرمی داشته باشید که با هر ضربه ایی ناخن هایتان شکسته نشود.


برای مشاهده محصولات درمان شکنندگی ناخن اینجا کلیک نمایید


 

درمان شکنندگی ناخن دست,درمان شکنندگی ناخن در طب سنتی,درمان شکنندگی ناخنها,درمان شکنندگي ناخن,درمان ناخن شکننده,درمان ناخنهای شکننده,درمان گیاهی شکنندگی ناخن,درمان خانگی شکنندگی ناخن,راههای درمان شکنندگی ناخن,درمانی برای شکنندگی ناخن,کرم مرطوب کننده ناخن,بهترین مرطوب کننده ناخن,خرید روغن آرگان,فروش روغن ارگان,خرید اینترنتی روغن ارگان,خرید روغن زیتون ارگانیک,خرید روغن آرگان اصل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید