09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه پوست تیره را روشن کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست تیره را روشن کنیم

 

خیلی از خانم ها و اقایون دوست دارند تا دارای صورت روشن و صاف باشند و این یک آرزوی دست یافتنی است به شرط اینکه در دوران جوانی از تغذیه مناسبی برخوردار باشید ورزش و نوشیدن آب را نیز فراموش نکنید. پوست صورت به علل زیادی می تواند دچار تیرگی متوسط تا شدید گردد ، این علل می تواند ناشی از عوامل محیطی مانند نور خورشید،عامل وراثت، یک وضعیت پزشکی، استفاده از داروهای ترکیبی و حاوی هیدروکینون و ……

بسیاری از مردم برای رسیدن به یک پوست صاف و شفاف کارهای زیادی انجام می دهند و شاید به یک نتیجه مطلوبی هم نمی رسند ما در اینجا تا جایی که ممکن است شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به پوست ایده ال خود دست پیدا کنید .

کسانی که پدر و مادر آن ها دچار تیرگی و لک پوستی هستند، خودشان نیز همچنین مشکلی را خواهند داشت و با استفاده از کرم های روشن کننده فقط یک یا دو درجه رنگ پوستشان روشن تر خواهد شد ،حتی تولید بیش از اندازه ملانین باعث تیرگی رنگ پوست می شود .

لک های بارداری

ملاسما یکی از شایع ترین علل ایجاد لک صورت است و اغلب در خانم های مراجعه کننده برای درمان لک صورت دیده می شود که یک لک اکتسابی قهوه ای رنگ است که به صورت آهسته به وجود می آید.به دلیل اینکه این لک ها بیشتر در زنان حامله  ظاهر می شود یا عود می کند، به لک های حاملگی شهرت دارد، ولی می تواند در خانم های مجرد و به ندرت در مردان نیز دیده شود. این لک ها بیشتر در گونه ها، پیشانی و چانه دیده می شود و در افراد سبزه مشخص است.

تیرگی یا لک پوست معمولا پس از زایمان ناپدید می شود، اما ممکن است برای ماه ها یا سال ها باقی بماند. این نوع لک صورت ممکن است بدون علت مشخص یا به صورت خانوادگی، مخصوصاً در افرادی که حتی در تماس با نور آفتاب خفیف تیره می شوند، دیده شود.بعضی خانم ها متوجه می شوند که درست قبل از قاعدگی، لک ها واضح تر می شود. ملاسما یا لک حاملگی به طور شایع در خانم هایی که قرص ضد بارداری مصرف می کنند، دیده می شود که در تماس با نور آشکارتر می شود. این خانم ها هنگامی که حامله شوند، همین لک را پیدا می کنند. زمان زیادی طول می کشد تا پس از قطع قرص ضد حاملگی، این لک بر طرف شود .

برای دیدن محصولات روشن کننده پوست و خرید اینجا کلیک کنید .

درمان لک قهوه ای صورت,درمان لک قهوه ای جوش,درمان لک قهوه ای پوست صورت,درمان لک قهوه ای جای جوش,درمان لک قهوه ای پیشانی,درمان لک قهوه ای بدن,درمان لک قهوه ای روی صورت,درمان لك قهوه اي صورت,درمان لك حاملگي,درمان لک بارداری,درمان لک بارداری صورت,درمان لک های حاملگی,درمان لک های حاملگی صورت,درمان لک حاملگی صورت,درمان لك هاي حاملگي,جلوگيري از لك بارداري,پیشگیری از لک بارداری,جلوگیری از لک صورت در بارداری,جلوگیری از لک شدن صورت در بارداری,برای جلوگیری از لک صورت در بارداری,راههای جلوگیری از لک بینی در بارداری,قویترین کرم ضد لک ,قویترین کرم گیاهی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید