09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چگونه پوست شاداب داشته باشیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه پوست شاداب داشته باشیم

معمولا خانم ها وقتی صبح از خواب بیدار می شوند ،خودشان از ظاهرشان راضی نیستند . به همین دلیل اغلب آنها وقتی به سفر می روند یا شب را در منزل یکی از دوستان سپری می کنند ،صبح اول وقت بلافاصله کیف لوازم آرایش خود را برمی دارند و وارد حمام یا دستشویی می شوند و بعد از کمی آرایش سر میز صبحانه حاضر می شوند اما خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا چند روش که شما را زیبا نشان می دهد توصیه می کنیم .

با چهره تمیز به رختخواب بروید
عادت کنید صورت خود را قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بشویید .اگر شما با صورت چرب و کثیف به رختخواب بروید ،منافذ پوست شما نمی تواند نفس بکشد.به همین خاطر بهتر است از یک پن مناسب استفاده کنید .

از مرطوب کننده ها غافل نشوید .

حتما مرطوب کننده ای که میخواهید انتخاب کنید متناسب با پوستتان باشد .

به لب های خود هدیه بدهید.

فقط مرطوب کردن پوست کافی نیست . اگر می خواهید هنگام صبح لب های نرمی داشته باشید ،مرطوب کننده لب هم بسیار مهم است . استفاده از یک نرم کننده لب خوب قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بسیار کمک کننده است .یک بوم لب به شما کمک زیادی خواهد کرد .

استفاده از آرگان قبل از خواب

روغن آرگان یک مرطوب کننده، آنتی اکسیدان و تغذیه کننده عمقی پوست می باشد که با افزایش کلاژن و الاستین و تقویت اتصالات درم و اپیدرم، تاثیر شگرفی در جوان سازی و لیفتینگ پوست دارد. روغن آرگان به واسطه داشتن عوامل آنتی اکسیدان قوی به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی می پردازد و از طرف دیگر می تواند به عنوان یک ترمیم کننده قوی پوست عمل کند.

برای اینکه یک پوست فوق العاده داشته باشید توصیه میکنیم قبل ازخواب از موارد زیر استفاده کنید .

جوان كننده صورت,خرید ماسک جوان کننده صورت,ماسک جوان کننده صورت,کرم جوان کننده صورت,جوان کننده پوست صورت,كرم جوان كننده صورت,ماسکهای جوان کننده صورت,قرص جوان کننده صورت,بهترین کرم جوان کننده صورت,صابون برای پوست چرب و جوشدار,صابون برای پوست چرب صورت,صابون برای چربی پوست,بهترین صابون برای پوست چرب,صابون مناسب برای پوست چرب,بهترین صابون برای پوست چرب و جوش دار,صابون خوب برای پوست چرب,صابون گیاهی برای پوست چرب,صابون کاپوس برای پوست چرب,مرطوب کننده پوست خشک و حساس,مرطوب کننده پوست خشک سینره,مرطوب کننده پوست خشک هیدرودرم,بهترین مرطوب کننده واسه پوست خشک,كرم مرطوب كننده کلاژن پوست خشک آردن,مرطوب کننده برای پوست خشک,مرطوب کننده قوی پوست خشک,مرطوب کننده پوست چرب خوب,مرطوب کننده پوست چرب مدیلن,مرطوب کننده پوست چرب هیدرودرم,مرطوب کننده پوست چرب اون,مرطوب کننده پوست چرب سینره,مرطوب كننده پوست چرب,مرطوب کننده پوست چرب فیس دوکس,بوم لب چیست,بوم لب ایوروشه,بوم لب کیو وی,بوم لب دکتر ژیلا,بوم لب qv,بوم لب اون,بوم لب اوریاژ,بوم لب هیدرودرم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید