09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه چربی پوست صورت را درمان کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه چربی پوست صورت را درمان کنیم

 

همه آدمها به ظاهرشان اهمیت می دهند و سعی می کنند زیبا و جوان به نظر برسند و حفظ جوانی و زیبایی پوست ، کلید رسیدن به این آرزوست. معمولا افراد با پوست چرب بیشتر اعتماد به نفس خود را از دست می دهند چون همیشه دارای پوستی هستند که براق هست و اغلب جوش می زنند، آیا راهکاری برای درمان این چربی وجود دارد اگر با ما تا اخر همراه باشید نحوه ی درمان چربی پوست را برای شما توضیح خواهیم داد.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که اگر عذاهای پرچرب یا تنقلات بخورند چربی پوستشان نیز زیاد می شود و این در واقع یک اشتباه محض می باشد، بهتر است هر نوع مواد غذایی حی تنقلات را به اندازه در زندگی روزمره خود قرار دهید. خوشبختانه با پیشرفت علم راه کارهای زیادی برای درمان پوست های چرب کشف شده است .

پوست چرب خود را با(سالیسیلیک اسید) بشویید. به گفته(لزلی بامان )پاک کننده هایی که حاوی (سالیسیلیک اسید )هستند، به داخل منافذ پوست نفوذ می کنند و به برداشتن چربی هایی که منافذ را مسدود کرده و منجر به جوش می شوند، کمک می کنند.

حتما دقت کنید کرم پودر ها و ضد آفتاب های انتخابی شما فاقد چربی  باشد چون کرم های چرب دار صورتتان را بیشتر چرب می کند.

اگر استرس زیادی در محیطی کاری تحمل می کنید بهتر است بعد از برگشتن به خانه یک دوش آب گرم بگیرید و ذهنتان را با کتاب خواندن ، گفت و گوی صمیمی با افراد خانواده آرام کنید .چون استرس زیاد سبب ترشح غدد چربی خواهد بود.

سبک زندگی سالم باعث سلامت پوست شما می شود. اگر در طول روز به اندازه کافی آب مصرف نکنید ، پوست شما برای اینکه بتواند کم آبی خود را جبران کند دو برابر کار می کند، در نتیجه چربی بیشتری تولید می کند . بنابراین هر روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

در کنار همه ی این موارد باید از چه محصولاتی استفاده کنید، در ادامه شما را با بهترین محصولات درمان کننده چربی پوست آشنا می کنیم.

برای دیدن محصولات درمان چربی پوست اینجا کلیک نمایید

 

درمان چربی پوست صورت,درمان چربی پوست بدن,درمان چربی پوست سر و صورت,درمان چربی پوست بینی,درمان چربی صورت وجوش,درمان چربي صورت,درمان صورت چرب,درمان کیست چربی صورت,درمان چربي پوست صورت,درمان جوش چرکی صورت,درمان غدد چربی صورت,درمان خانگی چربی صورت,درمان پوست چرب صورت,درمان پوست چرب و جوش دار,درمان پوست چرب صورت,درمان پوست چرب بدن,درمان پوست چرب بینی,درمان پوست چرب و حساس,درمان پوست چرب در طب سنتی,درمان پوست چرب و خشک,درمان پوست چرب طب سنتی,درمان پوست چرب,درمان براقی پوست,جلوگیری از براقی پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید