09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه چروک و عیوب صورت را بپوشانیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه چروک و عیوب صورت را بپوشانیم؟

 

اگر شما هم می خواهید با یک گریم حرفه ای چین و چروک صورت تان را از بین ببرید با ما همراه شوید.

گریم تکنیک های خاص خودش را دارد و همین تکنیک ها هم هستند که آرایش یک فرد عادی را با گریم یک حرفه ای متفاوت می کند، وقتی مواد آرایشی روی صورت مشخص باشند نشان از ناشی بودن آرایشگر است و وقتی صورت کاملا طبیعی به نظر برسد انگار که هیچ مواد آرایشی روی آن وجود ندارد یعنی گریم به اندازه کافی حرفه ای بوده است. اگر قرار باشد مواد آرایشی و گریم روی صورت مشخص باشند ایرادها به جای آنکه پوشانده شوند، بیشتر جلوه خواهند کرد. ما در اینجا شما را با کانسیلر آشنا خواهیم کرد، کسانی که چروک و عیوب صورت خود را با یک کرم پودر ساده نمی توانند بپوشانند و اعتماد به نفس خوبی ندارند تا در میان جمع ظاهر شوند ما مشکل آن ها را درمان می کنیم .

اکثر بانوان این تصور را دارند که کرم پودر و مواد زیر ساز آرایشی برای پوست مضرر هستند و باعث ایحاد چین و چروک می شوند. این تصور کاملا اشتباه است. کرم پودرها و کانسیلرها علاوه بر جلا دادن و بی نقص جلوه دادن چهره شما ، پوششی درخشان به پوست می دهد و درصورتی که مواد زیر سازی آرایشی مرغوب باشند برای پوست بسیار مفید بوده و همانند مواد ضد چین و چروک و کرم های مرطوب کننده لایه ی محافظ پوست را تقویت می کنند. کرم های کانسیلر مرغوب حاوی مواد ضد آفتاب بوده و در برابر گرد و غبار و اشعه های مضرر آفتاب از رنگدانه های پوست محافظت می کنند.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر می تواند عیوب لک تیره، چروک پوستی، خط خنده یا خط اخم، پف یا سیاهی دور چشم و… باشد.

پوشش تیرگی و یکدست کردن زیر چشم:
اولین قدم در استفاده از کانسیلر پوشاندن لک ها و سیاهی و پفی زیرچشم است زیر چشم زیبایی و سلامت ظاهری شما را نشان می دهد. این کانسیلر با پوشش عالی، اطراف چشم، تیرگی، چروک و پفی اطراف چشم را پنهان می کند.

پوشش و یکدست کردن اطراف لب:
پوست اطراف لب نیز معمولا دارای لک های تیره، خط خنده یا خط اخم باشد که کانسیلر کامان می تواند بطور کامل آنها را بپوشاند.

پوشش چروک پا کلاغی گوشه چشم:
بعضی از افراد در هنگام خنده در گوشه چشمشان چروک ایجاد می شود که اصطلاحا به پا کلاغی مشهور هست. کانسیلر کامان با پوشش دهی عالی این چروک ها را پوشش میدهد.

پوشش چروک صورت و پیشانی:
کانسیلر کامان با پوشش عالی، چروک های صورت و پیشانی را پوشش می دهد.

پوشش لک های تیره:
کانسیلر کامان با پوشش عالی، لک های تیره پوست را پوشش می دهد.

کانسیلر دور چشم,کانسیلر مک,کانسیلر میبلین,کانسیلر بورژوا,کانسیلر خوب,کانسیلر زیر چشم,کانسیلر فلورمار,کانسیلر سبز,کانسیلر دور چشم پریم,کانسیلر چیست؟,پوشاندن عیوب صورت با ارایش,پوشاندن عیب صورت,پوشاندن چروک صورت,پوشاندن سیاهی دور چشم,پوشاندن سیاهی دور چشم با ارایش,,راههای پوشاندن سیاهی دور چشم,روش پوشاندن سیاهی دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید