09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چین و چروک صورت را چگونه از بین ببریم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چین و چروک صورت را چگونه از بین ببریم؟

محققان تنهاترین درمان چروک را استفاده از بوتاکس می دانند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی ما می توانیم روش های پیشگیری و درمان ارزان تر را برایتان پیشنهاد کنیم .

اول اینکه بهترین راه پیشگیری از ایجاد چروک انجام حرکت های با مزه زیر هست. بهتر است هر زمانی که تنها بودید این حرکت ها را انجام بدهید و شادبی و جوانی پوست خود را حفظ کنید .

۱ – پوست چانه‌تان را به این شکل بالا بکشید و حالتی شبیه به نگاه کردن به بالاترین نقطه آسمان را به خود بگیرید. دست‌های‌تان را هم زیر گردن‌تان بگذارید و وانمود کنید که با وجود بالا کشیده شدن پوست‌تان، خودتان با دست پوست گردن را پایین می‌کشید.

چگونه چروک صورت را از بین ببریم؟

 

۲ – بخندید و انگشت اشاره را زیر گونه هایتان بگذارید ، به مدت ۱۰ ثانیه نگهداری کنید و تا زمانی انجام دهید که عضلات صورت احساس خستگی کند.

درمان چروک صورت

 

۳ – چشم‌های‌تان را باز نگه دارید و باید به این شکل با انگشتان‌تان پلک خود را بالا بکشید. به حالت انگشت‌ها دقت کنید و درست به همین صورت انجام بدهید .

درمان چروک صورت

۴ – وقتی جریان خون در صورت رو به افزایش باشد چین و چروک کمتر ایجاد می شود ، بهتر است حرکت زیر را انجام  بدهید، لبه ی گوش هایتان را با انگشتانتان بگیرید و  به آرامی بکشید .

درمان چروک صورت

 

۵ – این لبخند نیشخندگونه را وقتی به این شکل با انگشتان‌تان ادامه می‌دهید از چروک شدن اطراف دهان و چشم‌های‌تان جلوگیری می‌کنید.

در کنار این موارد برای درمان و همچنین پیشگیری از ایجاد چروک  کرم های مرطوب کننده و ابرسان را فراموش نکنید . در این اخر شما را با بهترین محصولات درمانی آشنا می کنیم .

 

برای مشاهده محصولات جوانسازی پوست اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید