09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کبودی بعد از لیزر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کبودی بعد از لیزر


درمان کبودی پوست

کبودی زمانی اتفاق می‌افتد که خون در زیر سطح پوست به دام می‌افتد و رگ‌های خونی معروف به مویرگ‌ها در اثر ضربه می‌ترکند و رنگدانه‌های ارغوانی روی سطح پوست بر جای می‌گذارند. کبودی ها معمولاً در اثر برخورد شخصی با چیزی یا شخصی ایجاد می شوند و معمولاً حدود دو روز پس از ضربه ظاهر می شوند و پس از ۱۰ تا ۱۴ روز شروع به محو شدن می کنند. در حالی که اکثر مردم اجازه می‌دهند کبودی‌ها با اجرای دوره طبیعی خود از بین بروند، گاهی اوقات زمان یک امر لوکس نیست و درمان کبودی پوست یک ضرورت می‌شود. اگر رویداد مهمی در راه است و نیاز دارید که شدت کبودی خود را از قبل به حداقل برسانید .

دلایل زیادی برای کبودی صورت وجود دارد که می تواند بسیار دردناک باشد. برخی از افراد با صورت کبود نیز ممکن است احساس خودآگاهی کنند، به خصوص در محل کار یا مدرسه. اکثر کبودی ها خود به خود بهبود می یابند. با این حال، چند درمان و درمان ممکن است روند بهبود را تسریع کند.

کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم و التهاب کمک کند.
تحقیقات در مورد اینکه آیا امکان تسریع روند بهبودی کبودی وجود دارد یا خیر، یافته های متفاوتی را به دست آورده است.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۳منبع مورد اعتماد روش های درمانی رایج زیر را مقایسه کرد:

لیزر درمانی
کرم کبودی
کمپرس سرد

محققان دریافتند که هیچ یک از درمان‌ها به تفاوت آماری معنی‌داری در زمان بهبود یا ظاهر کبودی در مقایسه با دارونما منجر نشد .

با این حال، مطالعات دیگر نشان داده اند که برخی از روش های درمانی ممکن است بهبود را تسریع کنند. ممکن است آزمایش با چندین استراتژی درمانی مفید باشد. افراد می توانند موارد زیر را امتحان کنند:

برنج
استراحت، یخ، فشرده سازی و ارتفاع (RICE) یک روش استاندارد برای درمان طیف گسترده ای از آسیب ها است.

فرد می تواند با محافظت از آسیب و اجتناب از تحریک به آن استراحت دهد. انجام این کار زمانی که کبودی روی صورت است دشوار است، بنابراین بهتر است با اجتناب از ورزش های تماسی و سایر فعالیت هایی که خطر آسیب دیدگی بالایی دارند، روی محافظت از صورت در برابر آسیب های بیشتر تمرکز کنید.

یخ نه تنها به کاهش درد کمک می‌کند، بلکه می‌تواند خونریزی را نیز کند کند و شدت کبودی را کاهش دهد. استفاده از کمپرس سرد برای حدود ۲۰ دقیقه در یک زمان می تواند به کاهش تورم و التهاب کمک کند . یخ زدن یک آسیب در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول معمولاً بیشترین فایده را دارد.

با استفاده از کیسه یخ، فرد می تواند به آرامی ناحیه آسیب دیده را چندین بار در روز فشرده کند. فشرده سازی می تواند تورم و التهاب را کاهش دهد.

بالا بردن ناحیه کبودی باعث کاهش جریان خون به این قسمت از بدن می شود که می تواند تورم و خونریزی را کاهش دهد. در شب، فردی با صورت کبودی می تواند روی یک یا دو بالش اضافی بخوابد تا صورت خود را کمی بالا نگه دارد.

آرنیکا مونتانا
آرنیکا مونتانا یا آرنیکا یک گیاه درمانی سنتی است که مردم آن را با کاهش التهاب مرتبط می دانند. همچنین ممکن است به کبودی کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ شامل افرادی که تحت جراحی زیبایی بینی (عمل بینی) قرار گرفته بودند، اثرات درمانی آرنیکا را با دارونما مقایسه کرد. نتایج نشان داد که آرنیکا به بهبود سرعت می بخشد و شدت کبودی را کاهش می دهد.

یکی از بهترین کرم های درمان کبودی استفاده از کرم پرکوپس هست .

کرم درمان کبودی پرکوپس

کرم ترمیم کننده پرکوپس ساخت کشور فرانسه حاوی آرنیکا و رزماری است. در داخل گیاه آرنیکا تعدادی ترکیب وجود دارد که برای پوست فوق العاده است، یعنی فلاونوئیدها ، روغنهای فرار ، لاکتونهای سسکویترپن ، اسید کربن و کومارین وجود دارد که برای بهبود زخم ها، التهاب و کبودی ها بسیار موثر هست.

رزماری موجود در این کرم باعث بهبود گردش خون در ناحیه شده و برای بهبود سریع زخم، برطرف کردن خون مردگی و کبودی بسیار مناسب است. حتما می دانید که بدن بصورت طبیعی برای ترمیم زخم، گردش خون در آن ناحیه را بیشتر میکند تا مواد مغذی بیشتر به منطقه برسد. این عمل را گیاه رزماری دوچندان کرده و کار ترمیم شدن پوست چندین برابر می شود.

برای دیدن متن کامل و خرید کرم پرکوپس اینجا را کلیک کنید .
کبودی صورت بعد از عمل بینی,کبودی صورت در خواب,کبودی صورت نوزاد,کبودی صورت بچه,کبودی صورت بعد از تزریق چربی,کبودی صورت بر اثر ضربه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید