09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کدام مواد غذایی را نباید در فریزر قرار دهیم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کدام مواد غذایی را نباید در فریزر قرار دهیم ؟

شما می توانید هر موادی را داخل فریزر قرار دهید و از دور ریختن مواد غذایی جلوگیری کنید ، اما این یازده مورد را نباید در فریزر قرار دهید .

منجمد کردن غذا ها یک  امر مهم است ، این مهم نیست که چه چیزی را منجمد می کنید ، اما باید مطمین باشید چیزی را که منجمد می کنید باید در طول ۹ ماه مصرف کنید و بعد از ان قابل استفاده نیست . بعضی از غذاها برای منجمد شدن نیاز به زمان  بیشتری دارند و برای همین باید به درجه فریز کردن دقت کنیم ، همچنین باید ظرف های مورد نظر را از قبل سرد باشند و غذا داخل ظرف های بی خطر ریخته شود .

این یازده ماده غذایی چسپیست ؟

۱- سبزیجات

اگر شما از ان دسته خانم هایی هستید که سبزی ترد و خوشمزه می خواهید،ان را داخل فریزر قرار ندهید چون بعد از فریزر کردن رفته رفته شل و پلاسیده می شود .

به جای ان که سبزیجات را شسته و داخل فریزر قرار دهید بهتر است ان را داخل یک حوله کاغذی قرار دهید و درون یک کیسه پلاستیکی بپیچید .

۲- سیب زمینی ها

برای اینکه درون سیب زمینی مقادیر زیادی اب وجود دارد موقع قرار دادن ان در فریزر ، کاملا یخ می بندد و به هنگام استفاده اب موجود در سیب زمینی از بین می رود. بهترین روش برای نگه داری سیب زمینی در جای سرد و خنک است و اگر می خواهید ان را فریز کنید بهتر است سیب زمینی را بپزید سپس داخل فریزر بگذارید .

۳ – شیر

وقتی شیر یخ زده را گرم کنید سنگین می شود بتابراین اگر میخواهید ان را مستقیما بنوشید توصیه می شود از فریزر کردن ان خودداری کنید .ولی اگر می خواهید برای درست کردن کیک یا شیرینی از شیر یخ زده استفاده کنید بهتر است   از چند روزقبل  از فریزر خارج کرده و درون یخچال قرار دهید .

۴ – غذاهای سرخ شده

تردی و خوشمزگی غذاهای سرخ شده با فریزر کردن از بین می رود و پیشنهاد ما برای شما ،این است که غذای سرخ شده را به یک باره اسفاده کنید .

۵ – خرده های نان

بهتر است از فریز کردن خرده نان خودداری کنید زمانی که شما می خواهید ان را بر روی گوشت یا مرغ و … استفاده کنید ، با ایجاد حرارت بر روی نان ، کاملا خیس و مرطوب شده و تردی و خوشمزگی ندارد .

۶ – تخم مرغ با پوست

وقتی تخم مرغ را درون فریزر قرار دهید مایع درون ان منبسط می شود و زمانی که می خواهید از ان استفاده کنید بوی بدی خواهد داد ، همچنین  ظرفی که تخم مرغ ها را درون ان قرار داده اید نیز بد بو می شود .

۷ – خامه ترش

بعد از فریزر کردن خامه ترش ، موقع استفاده از ان تکه تکه می شود ، توصیه می شود به هیچ عنوان  به طور مستقیم از خامه ترش استفاده نکنید ولی می توانید ان را درون غذاها استفاده کنید .

۸ – میوه های خام

چون میوه ها و سبزیجات دارای مقادیر زیادی اب هستند با قرار دادن ان در داخل فریزر یخ می بنند و موقع استفاده چون با دمای اتاق هماهنگ می شوند یخ ان ها باز شده و تبدیل به میوه شل و نرم می شود طبیعی است هیچ کس میوه نرم  را ترجیح نمی دهد .

۹ -ماست

هیچگاه ماست را فریز نکنید چون تکه تکه می شود و طعمش را هم از دست می دهد ، به طور مستقیم مورد استفاده قرار ندهید . البته منظور ما بستنی های ماستی نیست .

۱۰ -پنیر

وقتی ماندگاری پنیر زیاد باشد چه لزومی دارد ان را داخل فریزر قرار دهید و طعم ان را از بین ببریم  با فریزر کردن یک پنیر سفت ، ان ترد وخرد  خواهد شد

۱۱ – خامه های درست شده با سفید تخم مرغ

خامه ای که با سفیده تخم مرغ درست کرده اید ان را فریز نکنید چون پفی ان از بین می رود و این امر باعث می شود کیک شما خراب بشود .

غذا ,فریزر ,مدل فریزر ,چگونه غذاها را فریز کنیم ,کدام غذاها را فریز کنیم, چند ماه غذاها را فریز کنیم,
میوه, سبزیجات

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید