09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم آفتاب سوختگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم آفتاب سوختگی

 

یکی از مشکلاتی که معمولا  در فصل تابستان افراد را درگیر می کند افتاب سوختگی ، مسمومیت ، گرما زدگی ، اسهال، گزش حشرات و …

معمولا آفتاب سوختگی نوعی التهاب پوستی است که در اثر مجاورت زیادی با نور آفتاب و یا سایر اشعه های مضرر به وجود می آید، از نشانه‌های آن می‌توان سرخی بیش از حد پوست، دردناک شدن و گاهی ایجاد تاول را نام برد. آفتاب سوختگی هنگامی رخ می‌دهد که مقدار تابش اشعه خورشید یا سایر منابع نوری حاوی پرتو ماورای بنفش بیش از توانایی رنگدانه محافظت کننده پوست بدن یعنی ملانین باشد. اغلب آفتاب سوختگی لایه اول پوست را درگیر می کند و نوع سوختگی درجه یک را به وجود می آورد، درست است که تاول را ایجاد می کند اما سوختگی درجه سه را به وجود می آورد .

وقتی پوست ۱۵ الی ۳۰ دقیقه در جلوی پرتو نور خورشید قرار بگیرید معمولا آفتاب سوختگی ایجاد می شود و بیشتر از این در پرتو نور خورشید باشد  پیری زود رس پوست را به وجود می آورد، که علایم آن شامل شلی پوست چین‌وچروک و ضایعات پیگمانته و کراتوز‌‌‌های آفتابی و بالاخره سرطان‌های پوستی می‌شود.

آفتاب سوختگی معمولاً افرادی که به ساحل می‌روند، ماهی‌گیران، باغبانان یا هر کسی که در محیط بیرون کار می‌کند و افرادی که از دستگاه‌های برنزه کننده استفاده می‌‌کنند، درگیر می‌کند. همچنین افراد با پوست روشن و چشم های آبی بیشتر مستعد آفتاب سوختگی هستند و سایر افراد با پوست تیره هم در طولانی مدت دچار افتاب سوختگی می شوند .

علائم آفتاب سوختگی

در آفتاب سوختگی خفیف قرمزی، تحریک پذیری و خارش پوست وجود دارد. با ادامه تماس ممکن است تورم، درد و تاول پیدا شود. درد ناشی از آفتاب سوختگی ۲ تا ۴ ساعت بعد از تماس شروع می‌شود و شدت ان ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد است. اگر تماس در همین مرحله قطع شود، پس از چند روز در ناحیه آفتاب سوخته دچار پوسته‌ریزی شده و التیام می‌یابد. در صورت ادامه تماس با نور آفتاب علایم شدیدتری پیدا می‌شود .مثل تاول‌‌‌های بزرگ بعلاوه برتاول‌‌‌های بزرگ و زیاد، علایم سیستمیک مثل تب و لرز، تهوع و استفراغ، خواب آلودگی و از دست دادن آب بدن و اختلال آب و الکترولیت‌ بروز می‌کند .اگر آفتاب سوختگی با عفونت همراه باشد باید سریع تر به پزشک مراجعه شود .

چگونه از آفتاب سوختگی در امان باشیم

* از ساعت ۱۲ تا ۴ بعد ظهر در خانه بمانیم .

* از کرم های ضد افتاب فیزیکی با قدرت پوشانندگی زیادی، استفاده کنید.

* از لباس هایی با رنگ خنثی استفاده کنید چون معمولا لباس با رنگ سفید آفتاب را روی صورتتان منعکس می کند .

* اگر اصرار بر آفتاب‌ گرفتن‌ دارید، مواجهه‌ خود را با آفتاب‌ در روز اول‌ به‌ ۵تا۱۰ دقیقه‌ در هر طرف‌ بدن‌ محدود کنید و هر روز ۵ دقیقه‌ به‌ این‌ زمان‌ اضافه‌ کنید.

* بعد از حمام آفتاب از کرم های مخصوص بعد سوختگی استفاده کنید.

بعد از آفتاب سوختگی چه چیزی استفاده کنیم؟؟

https://bazaak.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%a2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%86/

برخی از خواص شیر افتر سان روغن آرگان:

– التیام بخش، ترمیم کننده و رفع التهابات ناشی از آفتاب سوختگی

– آنتی اکسیدان و محافظت کننده

– درمان آفتاب سوختگی بعلت گردش و مسافرت

– درمان آفتاب سوختگی بعد از برنزه کردن

– درمان التهابات بعلت برنزه کردن

– حاوی روغن آرگان، آلانتوئین، منتول، عصاره گیاه Centella asiatica و گلیسرین

برای دیدن توضیحات کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان آفتاب سوختگی,درمان آفتاب سوختگی صورت,درمان آفتاب سوختگی شدید پوست,درمان آفتاب سوختگی دست,درمان آفتاب سوختگی دریا,درمان آفتاب سوختگی بدن,درمان افتاب سوختگی دست و صورت,درمان آفتاب سوختگی صورت نوزاد,درمان آفتاب سوختگی قدیمی,درمان افتاب سوختگی در کودکان,درمان آفتاب سوختگي پوست صورت,کرم درمان آفتاب سوختگی,کرم درمان آفتاب سوختگی پوست صورت,کرم رفع آفتاب سوختگی,کرم برای درمان افتاب سوختگی,کرم برای رفع افتاب سوختگی,جلوگیری از آفتاب سوختگی,جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست,جلوگیری از آفتاب سوختگی در دریا,جلوگیری از آفتاب سوختگی انار,جلوگیری از آفتاب سوختگی صورت,جلوگیری از آفتاب سوختگی کودکان,,جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست صورت,جلوگيري از افتاب سوختگي,پیشگیری از آفتاب سوختگی,راههای جلوگیری از آفتاب سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید