09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم برای خط خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم برای خط خنده

اخم های مکرر ممکن است برخی از خطوط نگرانی شما را ایجاد کند ، اما پیری و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و ژنتیک نیز ممکن است مقصر باشد.

با این وجود ، هنوز هم به دنبال سبک موهای خود نیستید تا بتوانید آن چین و چروک را پوشانده باشید. ممکن است با تغییرات در شیوه زندگی و محصولات آرایشی بتوانید ظاهر چین و چروکهای پیشانی را کاهش دهید.

سبک زندگی شما تأثیر زیادی بر سلامت پوست شما و ایجاد چین و چروک دارد. این اقدامات را برای صاف نگه داشتن پوست و جلوگیری از پیری زودرس انجام دهید:

۱٫ مراقبت از پوست در برابر افتاب
قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید به پیری و چروک زودرس کمک می کند. طبق تحقیقات انجام شده ، استفاده روزانه از ضد آفتاب SPF 15 یا بالاتر باعث چلوگیری از پیر شدن پوست می شود و خطر لکه های تیره و چین و چروک را کاهش می دهد.

۲٫ استرس را مدیریت کنید
نگرانی منجر به چروک شدن ابرو شما می شود که منجر به چین و چروک پیشانی می شود. خلاص شدن از شر همه استرس دشوار است ، اما مهم است که آن را کنترل کنید. برای کمک به مدیریت استرس ، سعی کنید:

تمرین یوگا
تنفس دیافراگمی
آروماتراپی
خوردن یک رژیم غذایی سالم
خواب کافی
صحبت با یک درمانگر
ورزش روزانه

۳٫استفاده از کرم ابرسان مناسب
خشکی پوست باعث می شود چین و چروک برجسته تر به نظر برسد. کرم ابرسان به کم رنگ شدن چین و چروک پیشانی کمک می کند. هیدراته کردن از داخل بسیار مهم است. برای سالم ماندن ، روزانه حداقل هشت لیوان ۸ لیتری مایعات بنوشید. وقتی ورزش می کنید ، یا وقت خود را در آفتاب می گذرانید ، باید بیشتر بنوشید. همچنین می توانید با اضافه کردن لیمو یا استفاده از دستگاه تزریق میوه ، طعم آب خود را تغییر دهید.

۴- یک رژیم متعادل بخورید
وقتی صحبت از چین و چروک می شود ، جمله “شما آنچه می خورید” درست است. طبق تحقیقات سال ۲۰۰۷ رژیم غذایی نقش بسزایی در پیری پوست دارد. محققان دریافتند که مصرف بیشتر ویتامین C و اسید لینولنیک (یک اسید چرب امگا ۳) باعث کاهش خطر خشکی پوست در زنان میانسال می شود. رژیم غذایی پر چربی و کربوهیدرات باعث افزایش خطر چین و چروک ها و آتروفی پوست می شود.

۵- سیگار کشیدن را متوقف کنید
اگر خطر ابتلا به سرطان ریه ، آمفیزم و بیماری های قلبی به اندازه کافی نیست تا شما را متوقف کند ، ممکن است فکر پیری زودرس و چین و چروک باشد.
استعمال سیگار عامل اصلی پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است. طبق تحقیقات سال ۲۰۰۸ ، مواد شیمیایی موجود در دود دخانیات باعث کاهش تولید کلاژن شده و به خاصیت ارتجاعی پوست آسیب می رسانند ، که منجر به پیری زودرس و ایجاد چین و چروک می شود.

شاید خلاص شدن از شر چین و چروکهای پیشانی کار سختی باشد ، اما مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید که ممکن است باعث کمتر توجه آنها شود. بهترین راه برای کند شدن پیری و جلوگیری از چین و چروک زندگی سالم است. خوردن یک رژیم غذایی سالم ، جلوگیری از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض آفتاب ، ورزش منظم و مدیریت استرس مؤثرترین راه برای سالم نگه داشتن پوست و سایر نقاط بدن است.همچنین استفاده از کرم لیپوفیلر ژیورل بزک  برای درمان چین و چروک و درمان افتادگی پوست صورت کمک خیلی زیادی میکند.
کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود. ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

خط اخم ,چروک ,درمان چروک ,خط خنده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید