09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم ترمیم کننده برای پوست نازک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم ترمیم کننده برای پوست نازک

نازکی پوست به چه دلیل است؟چگونه شروع آن را به تاخیر بیندازیم؟ و مهمتر از همه، چگونه می توان پوست نازک و شکننده را تقویت کرد و به طور روزانه از آن مراقبت کرد؟

چگونه پوست نازک صورت را تشخیص دهیم؟

قبل از اینکه از خود بپرسید چگونه پوست نازک را تقویت کنید ، مطمئن هستید که نگران هستید؟ در واقع، بسیاری از زنان در مقابل آینه خود تردید دارند. آیا من هنوز پوست به اندازه کافی ضخیم دارم؟ کافی نیست ؟ چگونه بدانیم؟ این یک سوال بسیار قانونی است. مطمئن باشید، چند چیز وجود دارد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است که شما را فریب نمی دهد .

هنگامی که پوست خود را به آرامی بین دو انگشت خود نیشگون می گیرید و می کشید، چین و چروک زمان می برد تا ناپدید شود.
رنگ پوست شما رنگ پریده، تقریباً دیافن است. رگ ها و رگ های کوچک روی سطح پوست شما قابل مشاهده است.

پوست نازک و پیری:
همانطور که می توانید تصور کنید، پوست نازک و پیری پوست ارتباط نزدیکی با هم دارند . همچنین اغلب در حدود سن ۵۰ سالگی یا اندکی پس از یائسگی است که زنان از نازک شدن پوست خود شکایت می کنند. با گذشت سالها، متابولیسم پوست شما کند می شود و ظاهر آن بدتر می شود: این کاملا طبیعی است!

قهوه یائسگی زن پوست نازک

با این حال، اشتباه نکنید: عوامل برونزای مختلف نیز در این فرآیند پالایش نقش دارند. آنها رادیکال های آزاد تولید می کنند که مسئول استرس اکسیداتیو و پیری زودرس هستند. بنابراین ظاهر درماتوپروز را می توان به شرایط تشدیدکننده نسبت داد، از جمله:

مصرف تنباکو
قرارگیری در معرض نور خورشید
آلودگی

چه چیزی از دست دادن تراکم پوست را توضیح می دهد؟

علت این نازک شدن پیشرونده است که عمدتا در کنار درم، لایه از پوست درست در زیر اپیدرم خود را. اینجاست که مهمترین معمار پوست شما ترشح می شود: کلاژن (پروتئین فیبری)، و همچنین اسید هیالورونیک (مولکولی ضروری برای هیدراتاسیون بافت همبند).

این دو عنصر برای حفظ خواص مکانیکی پوست شما ضروری هستند . آنها برای جذب شوک وجود دارند و اتفاقاً به صورت شما ظاهری چاق می‌دهند . با این حال، با گذشت زمان، سنتز آنها کاهش می یابد. این کمبود باعث ضعیف شدن ساختار حمایتی پوست شما می شود که به تدریج آویزان شده و حجم خود را از دست می دهد. و اینجا پوست نازکی است که می نشیند!

عواقب نازک شدن پوست چیست؟

نکته مهم این است که پوست نازک پوستی شکننده است . اولاً، زیرا ویسکوالاستیسیته و مقاومت پوست دیگر توسط کلاژن و اسید هیالورونیک تامین نمی شود. بنابراین بیشتر در معرض حمله مکانیکی قرار دارد . همچنین به این دلیل که لایه های بالایی آن اکسیژن، الکترولیت ها، آب و مواد مغذی کمتر و کمتری دریافت می کنند. پوست دیگر به درستی آبیاری نمی شود و لایه هیدرولیپیدی آن تخریب می شود. به عبارت دیگر، مثل این است که پوست شما سوء تغذیه دارد !

این ترکیب از عوامل تاثیر قابل توجهی بر کیفیت پوست شما دارد . بنابراین، پوست نازک و شکننده به طور سیستماتیک با مشکلات زیر همراه است:

چین و چروک ها عمیق تر هستند
صورت شما ضایعات مکرر دارد (مثلاً کبودی)
بافت های شما به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند
پوست شما نسبت به عوامل استرس زای خارجی حساس تر است
درخشندگی چهره شما کدر می شود.

پوست نازک چه باید کرد؟

زندگی با پوست نازک صورت همیشه آسان نیست. البته هیچ ترفند آرایشی یا معجزه آسایی نمی تواند از شما در برابر کاهش طبیعی تراکم محافظت کند. با این حال، دارایی های خاص و رفلکس های خوب می توانند به شما در محدود کردن شکستگی کمک کنند.

مواظب آفتاب باش

اشعه ماوراء بنفش تمایل تاسف باری برای تسریع آسیب به فیبرهای الاستین و کلاژن دارد. در تابستان نیز مانند زمستان، هنگام بیرون رفتن در زیر نور آفتاب برای حفظ جوانی پوست خود ، حتماً منطقی باشید.

آیا پوست نازک شما قبلاً نصب شده است؟ مراقب باشید، او در برابر آفتاب سوختگی آسیب پذیرتر است! دلیل بیشتری برای سخاوتمندانه بودن با کرم ضد آفتاب است .

اگر چشم انداز پوست شکننده شما را می ترساند، توصیه می کنیم آنتی اکسیدان ها را ذخیره کنید. و این در اسرع وقت! آنها همانهایی هستند که به شما کمک می کنند رادیکال های آزاد را که باعث چین و چروک و پیری زودرس می شوند خنثی کنید.

در رژیم غذایی خود مانند مراقبت های خود، مراقب ویتامین A و مشتقات آن، ویتامین E و همچنین ویتامین C باشید که به تحریک سنتز کلاژن معروف است.

سبزیجات میوه ای آنتی اکسیدانی

ذخایر اسید هیالورونیک خود را پر کنید

اگر نمی دانید چگونه پوست نازک را تقویت کنید ، اسید هیالورونیک را در نظر بگیرید! از آنجایی که پوست نازک و شکننده وجود ندارد، می توانید آن را از بیرون تقویت کنید.

از بازسازی فیلم هیدرولیپیدی خود حمایت کنید

مانع از پوست شکننده آسیب دیده است. بنابراین برای دفاع از خود در برابر سرما، باد و باکتری ها کمتر مجهز است. بنابراین بر عهده شماست که به آن در عملکردهای حفاظت طبیعی کمک کنید.

ناحیه چشم خود را نوازش کنید

مراقبت از دور چشم خود را فراموش نکنید! این ناحیه ای از صورت شما است که در آن پوست نازک ترین است. در صورت نازک شدن تدریجی، هزینه را نیز متحمل می شود.

برای به تعویق انداختن ظاهر شدن پنجه کلاغی معروف و خطوط اخم ، صبح و عصر از ماژیک چشم استفاده کنید . عملکرد سفت کننده آن برای مقابله با از بین رفتن رنگ پوست ایده آل است.

ترمیم کننده پرکوپس

برخی از خواص کرم پرکوپس فرانسه:

– درمان کبودی، خون مردگی بخاطر ضربه یا تزریق مثل بوتاکس و…
– بهبود زخم ها بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– بهبود التهابات بعد از کارهای تهاجمی مثل پلکسر، لیزر و…
– درمان جای لک قهوه ایی پلکسر، لیزر و…
– برطرف کننده کبودی بعد از جراحی بینی
– برطرف کننده تورم و کبودی ناشی از ضربات به صورت و بدن
– درمان قرمزی پوست
– درمان نازکی پوست
– حاوی گیاه آرنیکا و رزماری

برای دیدن متن کامل و خرید کرم پرکوپس اینجا را خرید کنید .
نازکی پوست دست,نازکی پوست زیر چشم,نازکی پوست سر,نازکی پوست ختنه گاه,نازکی پوست پا,نازکی پوست صورت,نازکی پوست بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید