09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم رفع تیرگی زانو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم رفع تیرگی زانو

تیرگی زانو

ممکن است پوست اطراف زانوهای فرد نسبت به بقیه اعضای بدن رنگ تیره تری پیدا کند. افزایش ملانین باعث این وضعیت بی ضرر می شود.

ملانین باعث ایجاد تیرگی در زانوها و سایر مناطق تاریک روی پوست می شود. ملانین رنگدانه ای در پوست است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می کند.

چندین حالت می تواند باعث شود که بدن ملانین بیشتری در اطراف زانوها تولید کند. وقتی بدن بیش از حد طبیعی ملانین تولید می کند ، این بیماری به عنوان هایپرپیگمنتیشن شناخته می شود .

طبق تحقیقات قدیمی منتشر شده در مجله بالینی و زیبایی Dermatolog Yمنبع مورد اعتماد، التهاب ناشی از تحریک پوست و آسیب دیدگی ، محتمل ترین علت ایجاد هایپرپیگمانتاسیون در افراد با رنگ پوست تیره است.

اگرچه این بیماری در افرادی که رنگ پوست آنها تیره است شایع است ، هر کسی می تواند در اطراف زانوها پوست تیره تری ایجاد کند .

روش های درمان خانگی تیرگی زانو

عصاره چای سیاه
استفاده از چای سیاه روی پوست نیز ممکن است باعث سبکی آن شود. یکیمطالعه ۲۰۱۱منبع مورد اعتماد اثر عصاره چای سیاه بر روی رنگدانه های خوکچه هندی با پوست قهوه ای را بررسی کرد.

محققان عصاره چای سیاه را مستقیماً روی لکه های بیش از حد رنگدانه مصنوعی روی پوست خوکچه هندی قرار دادند و دریافتند که این لکه ها را به میزان قابل توجهی روشن می کند.

در نتیجه ، محققان نتیجه گرفتند که عصاره چای سیاه از تکثیر ملانین در خوکچه هندی جلوگیری می کند و مناطق تاریک پوست آنها را روشن می کند.

یک لوله آزمایش بعدی مطالعه در سال ۲۰۱۵منبع مورد اعتماداین یافته ها را پشتیبانی می کند این نشان داد که عصاره چای سیاه که به سلولهای پوستی ملانوسیت موش اعمال می شود از تولید و سنتز ملانین جلوگیری می کند.

محققان به این نتیجه رسیدند که عصاره چای سیاه ممکن است یک ماده روشن کننده پوست مفید برای صنایع آرایشی باشد که باید برای تحقیقات بیشتر در نظر گرفته شود.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که محققان این مطالعات را به ترتیب در حیوانات و لوله های آزمایش انجام دادند نه در انسان. بنابراین ، دانشمندان باید تحقیقات بیشتری را در مورد انسان انجام دهند تا بررسی کنند که چای سیاه چگونه بر رنگدانه های پوست تأثیر می گذارد.

در حالی که تحقیقات زیادی برای اثبات اثربخشی آن انجام نشده است ، یک پماد حاوی عصاره چای سیاه ممکن است به روشن شدن پوست کمک کند.

زردچوبه
مردم اغلب از زردچوبه به عنوان ادویه استفاده می کنند و ممکن است دارای برخی مزایای بالقوه سلامتی باشد. یک فایده این است که کورکومین را تأمین می کند.

در یک مطالعه ۲۰۱۲منبع مورد اعتماد، محققان کورکومین را به عنوان یک درمان طبیعی بالقوه برای روشن شدن پوست بررسی کردند. آنها کشف کردند که زردچوبه به جلوگیری از فرآیندهای رنگدانه اضافی کمک می کند. اگر شخصی آن را به صورت موضعی استفاده کند ، ممکن است به سبک شدن زانوها کمک کند .

جلوگیری از تیرگی زانو

فرد می تواند برای جلوگیری از هایپرپیگمنتیشن زانو ، برخی اقدامات را انجام دهد ، مانند:

استفاده از مرطوب کننده روزانه برای لطیف نگه داشتن پوست
استفاده از ضد آفتاب در معرض پاها برای جلوگیری از آسیب به آفتاب
اجتناب از فعالیتهایی که ممکن است از طریق اصطکاک یا خلال به پوست آسیب برساند.

زانوی تیره نتیجه ملانین بیشتر در زانوها نسبت به بقیه بدن است. آسیب به خورشید ، اصطکاک یا ساییدگی ممکن است باعث این امر شود.

تیرگی زانوها خطر پزشکی نیست و معمولاً جای نگرانی نیست.

با این حال ، اگر فردی بخواهد به دلایل زیبایی زانوی خود را روشن کند ، می تواند چندین روش مختلف را برای درمان رنگدانه خود در خانه امتحان کند.

توجه به این نکته مهم است که دانشمندان این روش ها را به طور کامل در انسان مطالعه نکرده اند و این احتمال وجود دارد که فرد نتواند به نتیجه دلخواه خود برسد.

برای دیدن متن کامل و خرید کرم درمان تیرگی اینجا را کلیک کنید
تیرگی بدن در بارداری,تیرگی بدن بعد از زایمان,تیرگی بدن در دوران بارداری,درمان تیرگی بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید