09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم سفت کننده سینه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم سفت کننده سینه

با افزایش سن ، بافت و ساختار سینه های شما شروع به تغییر می کند. این به دلیل تفاوت در سطح هورمون تولید مثل شما در اثر روند طبیعی پیری است. در نتیجه این تغییرات ، سینه های شما شروع به از دست دادن استحکام و تمامیت خود می کنند.

در اینجا باید بدانید که در مورد تغییرات پیری در سینه ها چه می دانید.

کاهش طبیعی استروژن
یکی از دلایل اصلی تغییرات پیری در سینه ها ، کاهش طبیعی هورمون تولید مثل زن استروژن است. این کاهش میزان استروژن باعث می شود پوست و بافت همبند پستان هیدراته تر نشوند و باعث کشش کمتری می شوند.
با خاصیت ارتجاعی کمتری ، سینه ها استحکام و پایداری خود را از دست می دهند و می توانند ظاهری کشیده و سست تر ایجاد کنند. تغییر سن فنجان با افزایش سن ، غیر معمول نیست. با ادامه روند پیری ، بافت متراکم پستان با بافت چربی جایگزین می شود.

یائسگی
بیشتر تغییرات پیری در سینه ها در زمان یائسگی رخ می دهد. یائسگی یک روند طبیعی است که طی آن تخمک گذاری و قاعدگی متوقف می شود. این انتقال معمولاً در سنین ۴۵ تا ۵۵ سالگی اتفاق می افتد.

علل دیگر
کسانی که تخمدان های خود را از نظر جراحی برداشته اند می توانند در هر زمان به دلیل از بین رفتن هورمون ها در سینه خود تغییراتی ایجاد کنند.

تغییرات شایع در پستان ها به دلیل افزایش سن شامل:

علائم کششی
نوک سینه ها به سمت پایین
ظاهری دراز ، کشیده یا مسطح
فضای وسیع تری بین سینه ها

اگر از تغییرات بافت سینه خود به میزان قابل ملاحظه ای ناراحت باشید ، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی را در نظر بگیرید. جراحی زیبایی می تواند جای کامل پستان ها و همچنین موقعیت پستان ها را بگیرد.اماباید بدانیم جراحی نیز به نوبه خود عوارض شدید در بردارد .

هیچ راه مطمئنی برای جلوگیری از تغییرات مربوط به پیری در سینه شما وجود ندارد. اما سیگار کشیدن – یا ترک سیگار اگر در حال حاضر هستید – برای سلامتی مناسب پوست و بافت مهم است. مهربان بودن در حد امکان با بدن خود در طول زندگی مهم است. با داشتن خواب کافی و منظم ، خوردن یک رژیم غذایی سالم و شرکت در ورزش منظم ، می توانید تمام تلاش خود را برای ارتقاء روند پیری آرام انجام دهید.
یکی دیگر از راه های بهتر برای درمان افتادگی و شل شدن سینه استفاده از کرم های کاملا گیاهی که تاییدیه وزارت بهداشت راداشته باشند است این نوع محصولات موضعی نیز یه شما رد خوش فرم شدن سینه کمک میکند اما برای اینکه بدانید کدام یکی از محصولات بدون عارضه و با اثر درمانی خوبی هستند در زیر به معرفی ان ها میپردازیم .

برای دیدن محصولات سفت کننده سینه اینجا را کلیک کنید .

سفت كننده سينه گياهي,سفت كننده سينه فوري,سفت كننده سينه,اسپري سفت كننده سينه,ژل سفت کننده سينه فوری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید