09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم سفت کننده شکم بعد از زایمان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم سفت کننده شکم بعد از زایمان


لیپوساکشن چیست؟

افتادگی پوست و برآمدگی شکم را می توان با استفاده از تامی تاک برطرف کرد

تامی تاک یک عمل زیبایی محبوب است که در آن برآمدگی های شکم و چربی اضافی و پوست اطراف شکم برداشته می شود. تامی تاک شکل افراد را دوباره تعریف می کند و اعتماد به نفس او را افزایش می دهد.

عمل جراحی شکم چگونه انجام می شود؟

در حین انجام عمل جراحی شکم، دکتر یک برش افقی منحنی بر روی شکم ایجاد می کند، از استخوان لگن تا باسن. برش دوم ممکن است در اطراف ناف برای افزایش بهبود در بالای شکم ایجاد شود.

سپس لیپوساکشن برای برداشتن بافت چربی سرسخت انجام می شود. عضلات شل در دیواره شکم با استفاده از بخیه های داخلی سفت می شوند. پوست شکم به سمت پایین کشیده می شود و پوست اضافی برداشته می شود. هنگامی که پوست اضافی بریده شد، پوست کشیده شده به سمت بالا کشیده می شود.

برش ها با کمک بخیه های جراحی بسته می شوند. پس از تغییر موقعیت پوست، ناف از طریق یک دهانه جدید به سطح کشیده می شود.

چه کسی کاندیدای خوب برای انجام عمل جراحی شکم است؟

هر فرد بالای ۱۸ سال و از سلامت نسبتاً خوبی می تواند کاندیدای ایده آل برای عمل جراحی شکم باشد. به زنانی که قصد باردار شدن دارند، توصیه می‌شود که از انجام عمل جراحی شکم خودداری کنند، زیرا زایمان می‌تواند بر نتایج این روش تأثیر بگذارد. علاوه بر این، افرادی که از شرایط پزشکی تهدید کننده زندگی رنج می برند، واجد شرایط انجام عمل جراحی شکم نیستند.

چگونه برای عمل جراحی شکم آماده شویم

اگر از داروهای مسدودکننده بتا یا داروهای فشار خون استفاده می کنید، دکتر می تواند به شما بگوید که آیا دوز این داروها نیاز به تغییر دارد یا خیر.

یکی دیگر از گام های مهم در آماده سازی، اطمینان از حفظ انتظارات واقع بینانه است. نتایج ممکن است با آنچه در ابتدا مطرح شد متفاوت باشد و بسته به عواملی مانند سن، نوع پوست و نوع بدن، از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

در طول هفته‌های منتهی به جراحی، از شما خواسته می‌شود که از سیگار کشیدن و مصرف داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین یا ایبوپروفن خودداری کنید.

بعد از عمل جراحی شکم چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

در هفته های اولیه پس از عمل جراحی شکم، مقداری تورم و کبودی در اطراف محل های جراحی مشاهده می شود. اینها به تدریج فروکش خواهند کرد. کمپرس سرد می تواند به کاهش زودتر تورم کمک کند.

دستورالعمل های مراقبت های بعدی باید تا حد امکان به دقت دنبال شود. بیماران در دوران نقاهت نباید به هیچ فعالیت سنگینی بپردازند. ممکن است داروهای مسکن و سایر داروها برای کمک به روند بهبودی تجویز شوند.

بهبودی کامل معمولا در عرض دو تا سه هفته اتفاق می افتد. نتایج کامل زمانی قابل مشاهده است که تمام تورم کاهش یابد. یک رژیم غذایی مناسب و تمرین روتین می تواند به ماندگاری نتایج تا حد امکان کمک کند.

اگر بخوایید از افتادگی پوست شکم و پهلو بدون جراحی خلاص شوید بهتر است از لوسیون لیفت فبریژن استفاده کنید .
لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه برای درمان شلی پوست صورت و بدن(بازو، سینه و…)، درمان چین و چروک های عمقی، جوانسازی قوی پوست، درمان غبغب و درمان ترک های پوستی تجویز می شود.
این لوسیون با فرمولاسیون فوق العاده قوی از سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی و روغن خالص ویتامین E تهیه شده است.

اسید هیالورونیک برای پوست

هیالورونیک اسید در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست تاثیر گذار است؛ به علاوه مانعی در برابر میکروارگانیسم‌ها است و به رشد و ترمیم کلاژن و الاستین کمک می‌کند. این ماده جایگزین مناسبی برای کاهش حجم برخی از نواحی بدن است که دچار چین و چروک و فرورفتگی شده‌اند.
به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست دچار خشکی، پیری، ایجاد چین و چروک و از دست دادن حالت کشسانی بافت خود می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی هم آسیب‌هایی به پوست وارد می‌کند. ماده هیالورونیک اسید موثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد.

لوسیون لیفتینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون لیفتینگ قوی فبریژن فرانسه:
– درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ قوی پوست
– درمان شلی پوست در نواحی بدن مثل سینه،ران، بازو و…
– درمان چین و چروک های عمقی
– جوانسازی قوی پوست و رفع علائم پیری پوست
– درمان غبغب
– درمان ترک های پوست
– حاوی فرمولاسیون قوی از گیاهان سنتلا آسیاتیکا(Centella Asiatica)، پرس سرد دانه گل رز، عصاره بلوط حلب، اسید هیالورونیک، اسید فرولیک، عصاره خولان دریایی، سلول های بنیادی گیاهی
– غنی از ویتامین E

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون لیفیت اینجا را کلیک کنید .
غذاهای سفت کننده شکم,کرم سفت کننده شکم,ژل سفت کننده شکم,حرکات سفت کننده شکم,کرم سفت کننده پوست شکم بعد از زایمان,کرم سفت کننده شکم بعد زایمان,بهترین کرم سفت کننده شکم,سفت کننده پوست شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید