09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم سیاهی دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم سیاهی دور چشم


دایره های تیره زیر پلک های پایین در آقایان و خانم ها رایج است. دایره های تاریک که غالباً همراه کیسه ها هستند ، می توانند شما را پیرتر از خود جلوه دهند. برای بدتر شدن امور ، خلاص شدن از شر آنها دشوار است. اگر چه تیرگی میتواند در هر فردی و هر سنی وجود داشته باشد اما بیشتر در افراد سالخورده دیده می شود.
اگر تمایل ژنتیکی به این بیماری داشته باشید ( هایپرپیگمانتاسیون دوربیتالTrusted Source )
از گروه های قومی غیر سفید هستند ( رنگ های تیره پوست مستعد افزایش فشار خون در اطراف ناحیه چشم هستند)
در حالی که خستگی ممکن است منطقی ترین توضیح برای این بیماری به نظر برسد ، عوامل زیادی وجود دارند که می توانند در محافل تاریک زیر چشم نقش داشته باشند. در بیشتر موارد ، آنها هیچ دلیلی برای نگرانی نیستند و نیازی به مراقبت پزشکی ندارند.

علت تیرگی دور چشم چیست ؟

خستگی
خستگی بیش از حد ، خستگی شدید و یا فقط ماندن چند ساعت از خواب در روز طبیعی شما می تواند باعث ایجاد دایره های تاریک در زیر چشمان شما شود. کمبود خواب می تواند باعث لکه دار شدن پوست شما و رنگ پریده شود و باعث می شود بافت های تیره و رگ های خونی در زیر پوست شما ظاهر شود. کمبود خواب همچنین می تواند باعث ایجاد مایعات در زیر چشمان شما شود و باعث پفی شدن آنها شود. در نتیجه ، حلقه های تیره ای که می بینید ممکن است سایه هایی باشند که توسط پلکهای پفی شما ریخته می شود.

سن
پیری طبیعی یکی دیگر از دلایل عمده حلقه های تاریک در زیر چشمان شماست. هرچه پیرتر می شوید ، پوست شما نازک تر می شود. شما همچنین چربی و کلاژن مورد نیاز برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست می دهید. با این اتفاق ، رگ های خونی تیره در زیر پوست شما نمایان تر می شوند و باعث تاریک شدن ناحیه زیر چشم شما می شوند.

خستگی چشم
خیره شدن به صفحه تلویزیون یا رایانه شما می تواند باعث ایجاد فشار چشمگیری در چشم شما شود . این فشار می تواند باعث بزرگ شدن رگ های خونی اطراف چشم شما شود. در نتیجه ، پوست اطراف چشم شما می تواند تیره شود.

آلرژی
واکنش های آلرژیک و خشکی چشم می تواند باعث ایجاد دایره های تاریک شود. هنگامی که واکنش آلرژیک دارید ، بدن شما هیستامین ها را به عنوان پاسخ به باکتری های مضر آزاد می کند. به غیر از ایجاد علائم ناراحت کننده – از جمله خارش ، قرمزی و پف چشم ، – هیستامین ها باعث می شوند رگ های خونی شما گشاد شده و در زیر پوست شما نمایان تر شود. آلرژی ها همچنین می توانند میل شما به مالش و خراش پوست خارش اطراف چشم را افزایش دهند. این اقدامات می تواند علائم شما را بدتر کند و باعث التهاب ، تورم و شکسته شدن رگ های خونی شود. این می تواند منجر به سایه های تیره زیر چشم شما شود.

کم آبی
کم آبی بدن یک دلیل شایع در محافل تیره زیر چشم شماست. هنگامی که بدن شما مقدار مناسب آب را دریافت نمی کند ، پوست زیر چشم شما شروع به لکه دار می کند و چشمان شما غرق می شوند. این به دلیل نزدیکی آنها به استخوان زیرین است.

نور خورشید
قرار گرفتن در معرض خورشید می تواند باعث شود بدن شما مقدار زیادی ملانین تولید کند ، رنگدانه ای که رنگ پوست شما را فراهم می کند. بیش از حد خورشید – به ویژه برای چشم شما – می تواند باعث تیره شدن رنگدانه در پوست اطراف شود.

ژنتیک
تاریخچه خانواده همچنین در ایجاد محافل تاریک زیر چشمان شما نقش دارد. این می تواند یک صفت ارثی باشد که در اوایل کودکی دیده می شود و ممکن است با افزایش سن بدتر شود یا به آرامی از بین برود. تجویز به سایر شرایط پزشکی – مانند بیماری تیروئید – همچنین می تواند باعث ایجاد دایره های تاریک در زیر چشم شما شود.

درمان سیاهی دور چشم

 

ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

چروک دور چشم,چروک دور چشم در جوانی,چروک دور چشم و درمان,چروک دور چشم گیاهی,سیاهی دور چشم و درمان آن,سياهي دور چشم,سیاهی دور چشم از چیست,سیاهی دور چشم درمان,سیاهی دور چشم نشانه چیست,سیاهی دور چشم ویتامین e,سیاهی دور چشم و درمان آن,سياهي دور چشم,سیاهی دور چشم از چیست,سیاهی دور چشم درمان,سیاهی دور چشم نشانه چیست,سیاهی دور چشم ویتامین e

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید