09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم ضد لک پشت دست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم ضد لک پشت دست

لکه های سنی نقاط قهوه ای تیره ، خاکستری یا لکه های سیاه روی پوست هستند. آنها معمولاً در نواحی در معرض آفتاب رخ می دهند. لکه های سنی همچنین به لکه های کبدی ، لنتیگو سالخورده ، لنزهای خورشیدی یا لکه های خورشید گفته می شود.

چه عواملی باعث ایجاد لکه های سنی می شود؟

لکه های سنی نتیجه تولید بیش از حد ملانین یا رنگدانه های پوستی است. پزشکان همیشه نمی دانند که چرا لکه های سنی ایجاد می شوند. پیری پوست ، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا اشکال دیگر قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش (UV) ، مانند تختهای برنزه ، همه دلایل احتمالی هستند. شما به احتمال زیاد لکه های سنی را در مناطقی از پوست خود مشاهده می کنید که بیشترین میزان نور خورشید را دریافت می کنند ، از جمله:

صورتت
پشت دستان
شانه های شما
پشت بالایی شما
ساعد شما

چه کسی در معرض لکه های سنی است؟

افراد در هر سن ، جنس و نژاد می توانند لکه های سنی ایجاد کنند. با این حال ، لکه های سنی در افراد با عوامل خطر خاص بیشتر دیده می شود. این شامل:

بزرگتر از ۴۰ سال
سابقه تابش مکرر در معرض آفتاب
سابقه استفاده مکرر از تختخواب برنزه

علائم لکه های سنی چیست؟
لکه های سنی از قهوه ای روشن تا رنگ سیاه متغیر است. لکه ها همان بافت بقیه پوست شما را دارند و معمولاً در نواحی در معرض آفتاب ظاهر می شوند. آنها هیچ دردی ایجاد نمی کنند.

لکه های سنی چگونه تشخیص داده می شوند؟
ارائه دهنده خدمات درمانی شما معمولاً با نگاه کردن به پوست ، لکه های سنی را تشخیص می دهد.

اگر آنها نگران باشند که یک منطقه تاریک یک مکان سن نیست ، ممکن است بیوپسی انجام دهند . آنها یک تکه پوست کوچک از بین می برند و آن را از نظر سرطان یا ناهنجاری های دیگر بررسی می کنند.

لکه های سنی چگونه درمان می شوند؟

لکه های سنی خطرناک نیستند و هیچ مشکلی در سلامتی ایجاد نمی کنند. درمان لازم نیست ، اما برخی از افراد به دلیل ظاهر خود می خواهند لکه های سنی را از بین ببرند.

جلوگیری از لکه های سنی
در حالی که شما همیشه نمی توانید از بروز لکه های سنی جلوگیری کنید ، چندین روش وجود دارد که می توانید شانس ابتلا به آنها را کاهش دهید:

از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر ، هنگامی که پرتوهای خورشید شدیدتر است ، از خورشید خودداری کنید.
هر روز ضد آفتاب مصرف کنید. این ماده باید حداقل ۵۰ درجه از ضریب حفاظت از آفتاب (SPF) برخوردار باشد و دارای حفاظت UVA و UVB باشد.
حداقل ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از ضد آفتاب استفاده کنید. هر دو ساعت یک بار مجدداً تکرار کنید و بیشتر در صورت شنا یا تعریق شنا کنید.
لباس های محافظ مانند کلاه ، شلوار و پیراهن آستین بلند بپوشید. اینها به محافظت از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. برای بهترین محافظت ، لباس هایی با مانع اشعه ماوراء بنفش با فاکتور محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UPF) حداقل ۴۰ بپوشید.

درمان لک های افزایش سن

ما در این قسمت شما را با کرم های روشن کننده و ضد لک فوق قوی بدون هیدروکینون آشنا میکنیم که سریع تر میتواند مشکل را درمان کند

برای دیدن متن کامل و خرید محصولات ضد لک اینجا را کلیک کنید .

علت لک رو دست,لک قهوه ای رو دست,درمان لک رو دست,لک های رودست,لک رو پوست دست,لک های قهوه ای رو دست,علت لک سفید رو دست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید