09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
کرم پرکننده خط خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم پرکننده خط خنده

خطوط لبخند ، که گاهی به آنها خط خنده گفته می شود ، انواع چروک هایی هستند که در درجه اول در اطراف دهان شما ایجاد می شود. بعضی اوقات خطوط لبخند نیز می تواند در اطراف چشم شما ایجاد شود. وقتی لبخند می زنید آنها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

با افزایش سن ، این نوع چین و چروک ها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. با این حال ، شما گزینه های بسیاری برای کمک به خلاص شدن از شر آنها دارید.

علل اصلی خطوط لبخند عبارتند از:

از بین رفتن خاصیت ارتجاعی (کلاژن)
پوست خشک
ژنتیک
سیگار کشیدن
آسیب آفتاب

برخی از دلایل خطوط خنده ممکن است با عادتهای خوب در شیوه زندگی به عنوان یک فرد جوان پیشگیری شود. به عنوان مثال ، شما می توانید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید تا از چروک های مرتبط با آسیب آفتاب جلوگیری کنید.

هیدراته کردن پوست شما نیز طولانی می شود ، خواه خطوط لبخندی داشته باشید یا نه. مطمئن باشید که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدن زیاد کافئین یا الکل خودداری کنید .
روزانه یک یا دو بار صورت خود را بشویید و یک مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. این نکات را که باعث تغییر روال زیبایی ضد پیری شما می شود ، بررسی کنید.

ورزش و یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه همچنین می تواند به سلامت پوست شما کمک کند.

اگر به دلیل دیگری برای ترک سیگار احتیاج دارید ، بدانید که لگد زدن به این عادت اکنون می تواند به جلوگیری از چین و چروک های بعدی از جمله خطوط لبخند کمک کند. در صورت ترک کار سخت ، ممکن است این برنامه ها کمک کنند.
خطوط لبخند یک قسمت عادی از روند پیری است. هرچه پیرتر می شوید ، هر خط یا چروکی که دارید می توانید تعداد آنها را عمیق کنید. با این وجود ، مراحلی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن این روند استفاده کنید.

ممکن است شما با افزایش سن از خطوط لبخند جلوگیری کنید. مرطوب نگه داشتن پوست و مراقبت از سلامتی کلی شما بسیار طولانی است.

یکی از بهترین راه های درمان برای پیشگیری و همچینن بر طرف کردن خطوط خنده استفاده از کرم لیپوفیلر ژیورل بزک هست. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.

ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

کرم لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید کرم لیپوفیلر ژیورل اینجا را کلیک کنید .

کرم پر کننده خط خنده , درمان خط خنده ,خطوط خنده  ,چین و چروک , کرم ضد چروک

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید