09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کرم پر کننده خط خنده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم پر کننده خط خنده

در حالی که خطوط خنده – که از بینی شما به هر گوشه ای از دهان شما جاری است – ممکن است نشانگر این باشد که شما زندگی شاد و پر از لبخند را پشت سر گذاشته اید ، بعضی اوقات می توانند منظره ای چروک ایجاد کرده و شما را پیرتر از آنچه واقعی هستید ظاهر کنید. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید خطوط خنده را کاهش داده یا از بین ببرید ، مانند استفاده از محصولات پوستی مانند لایه برداری ، انجام برنامه درمانی و انجام عضلات صورت و همچنین تعیین عادات سالم برای پوست شما ، مانند داشتن یک رژیم متعادل ، نوشیدن بیشتر. آب و ورزش منظم.

راهای پیشگیری و درمان خط خنده

۱- روزانه از مرطوب کننده ها استفاده کنید. استفاده از مرطوب کننده می تواند به آبرسانی پوست شما کمک کند و ظاهر خطوط و چین و چروک های ریز از جمله اطراف دهان را کاهش دهد. برای بهترین نتیجه ، از مرطوب کننده پوست حاوی کلاژن استفاده کنید ، که می تواند به جمع شدن و ترمیم پوست شما کمک کند.

۲- به طور مرتب از لایه برداری پوست استفاده کنید . لایه برداری می تواند به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک کند تا سلولهای جوانتر پوستی که در زیر آن قرار دارند و خطوط ریز ناشی از خندیدن و لبخند زدن را کاهش می دهند ، از بین برود. برای نوع پوست خود لایه برداری از پوست را خریداری کنید. صورت خود را با آب گرم مرطوب کنید و در حرکات دایره ای ، صورت خود را با دستشویی بشویید. صورت خود را با آب گرم بشویید.

۳- به طور روزانه از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. آسیب آفتاب می تواند خطوط خنده موجود را ایجاد و بدتر کند. به طور روزانه از ضد آفتاب یا ضد آفتاب بر روی صورت خود بمالید ، زمان بیشتری را در سایه بگذرانید و برای محافظت از پوست خود و کاهش خط های خنده از کلاه بپوشید. یک ضد آفتاب با یک عامل محافظت از خورشید (SPF( 50یا بالاتر برای استفاده روزانه تهیه کنید.
همچنین می توانید از فونداسیون های ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود در برابر آفتاب استفاده کرده و خطوط و چین و چروک های زیبایی خود را پنهان کنید.

۴- با اعمال مقاومت روی لبخند ، صورت خود را تمرین کنید . یوگا صورت به طور طبیعی می تواند با محکم کردن عضلات صورت و کاهش چین و چروک صورت ، به چهره شما جوان تر ظاهر شود. برای شروع ، گوشه های دهان خود را با انگشتان شاخص خود بچسبانید ، به طرفین بکشید و گوشه های دهان خود را محکم کنید تا ۵ تا ۱۰ ثانیه مقاومت ایجاد کنید. هر روز به طور ایده آل ، ۱۰ تا ۲۵ بار تکرار کنید.

۵- گونه های خود را با نگه داشتن نفس بزرگی در دهان خود محکم کنید. برای تقویت عضلات گونه و صاف کردن پوست ، نفس بزرگی را از طریق دهان بکشید و در آن نگه دارید و دهان خود را به اندازه یک بالون بزرگ کنید. سپس حباب تنفس را از گونه به گونه دیگر منتقل کنید. رها کنید و تکرار کنید.

۶-نوشیدن مقدار زیادی آب. نوشیدن آب یکی از ایده آل ترین راه ها برای آبرسانی طبیعی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک است. میزان مصرف روزانه آب را افزایش داده و سدیم ، قهوه و نوشیدنی های شیرین را برای آب جابجا کنید. قهوه و نوشیدنی های قندی در واقع می توانند باعث کاهش بیشتر پوست شما شوند و ظاهر خطوط خنده را بدتر کنند.

۷- به طور مرتب ورزش کنید . ورزش با تقویت جریان خون به پوست شما می تواند به کاهش و از بین بردن خط های خنده کمک کند ، که به نوبه خود به تولید روغن های طبیعی و رطوبت نیز کمک می کند و سرعت رشد سلول های جدید را افزایش می دهد. در هفته چندین بار به صورت دویدن ، پیاده روی ، رقصیدن یا شنا به ورزش های قلبی هوازیبپردازید.

۸- مقدار زیادی غذای سرشار از آنتی اکسیدان ها را مصرف کنید. آنتی اکسیدان ها به طور طبیعی ماده هایی هستند که مملو از ویتامین ها هستند و می توانند به تقویت تولید کلاژن و الاستین در پوست شما کمک کرده و خطوط و چین و چروک های خوب را از بین ببرند. نمونه هایی از غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها میوه هایی مانند تمشک و زغال اخته ، سبزیجات مانند گوجه فرنگی و کلم بروکلی و چای سبز هستند .

۹ – استفاده از کرم های کلاژن و الاسیتن ساز پوست. در ادامه شما را با انواع کرم های درمانی برا پر کردن خطوط خنده آشنا میکنیم که با تغذیه عمقی پوست سریع تر میتواند خطوط را درمان کند .

برای دیدن متن کامل و خرید محصولات ضدچروک اینجا را کلیک کنید .

خط خنده عمیق,خط خنده با بوتاکس,درمان خط اخم عمیق,درمان خط اخم پیشانی,درمان خط اخم با لیزر,درمان خط اخم وسط ابرو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید