09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کمک به رشد مو با ماساژ پوست سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کمک به رشد مو با ماساژ پوست سر


اگر تاکنون ماساژ پوست سر را تجربه کرده اید، بدون شک به یاد می آورید که چقدر آرامش آن را احساس کردید. علاوه بر کاهش استرس و تنش، ماساژ پوست سر نیز می تواند رشد مو را تقویت کند.
در این مقاله، نگاهی دقیق تر به شواهد علمی پیرامون ماساژ پوست سر و رشد مو خواهیم انداخت. اگر می خواهید نکات دیگری درباره رشد مو داشته باشید، ما نیز مواردی را برای شما در نظر گرفته ایم. در ادامه با ما باشید.

» ماساژ پوست سر چیست؟
ماساژ پوست سر شبیه به ماساژهایی است که برای گردن، پشت یا بدن انجام می شود. با این حال، ماساژ پوست سر معمولاً کمی ملایم تر انجام می شود. این کار معمولاً بدون روغن انجام می شود ، اما در صورت تمایل می توانید از روغن هم استفاده کنید.
برای ماساژ معمولی پوست سر فقط از نوک انگشتان استفاده می کنید. همچنین امکان استفاده از دستگاه ماساژ دهنده پوست سر وجود دارد که برای تقلید فشار نوک انگشتان شما کار می کند.

» آیا ماساژ سر می تواند به رشد مو کمک کند؟
مطابق منبع معتبر در سال ۲۰۱۶ محققان نتیجه گرفتند که ماساژ منظم پوست سر ممکن است به موهای ضخیم تر منجر شود. این مطالعه شامل ۹ مرد است که هر روز به مدت ۲۴ هفته ماساژ ۴ دقیقه ای از پوست سر دریافت کرده بودند. در پایان مطالعه مشخص شد که آقایان نسبت به ابتدا موهای ضخیم تری دارند.
تحقیقات اضافی از سال ۲۰۱۹ این یافته ها را تأیید کرد. این مطالعه بر اساس پاسخ های نظرسنجی از ۳۴۰ شرکت کننده که با ماساژ دو بار در روز برای بهبود ریزش مو انجام می دادند.
طبق یافته های خود گزارش شده، تقریباً ۶۹ درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که میزان آلوپسی آنها بهبود یافته است.
طبق تحقیقات انجام شده، ماساژ پوست سر با کشش سلول های فولیکول مو ضخامت مو را افزایش می دهد. این به نوبه خود، فولیکول ها را برای تولید موهای ضخیم تر تحریک می کند. همچنین تصور می شود که ماساژ پوست سر ممکن است به رقیق شدن رگ های خونی زیر پوست کمک کند و از این طریق رشد مو را ترغیب کند.

» چگونه پوست سر خود را ماساژ دهیم
روش های مختلفی برای ماساژ دادن به پوست سر برای کمک به تحریک رشد مو وجود دارد. در اینجا سه روش معرفی می شود

۱- ماساژ سنتی پوست سر
ماساژ سنتی پوست سر شامل استفاده از نوک انگشتان شماست. با استفاده از نوک انگشتان هر دو دست، تحت فشار متوسط ​​بر روی پوست سر خود بکشید، در حلقه‌های کوچک حرکت کنید.
راه خود را در سراسر پوست سر خود انجام دهید تا همه مناطق را تحت پوشش خود قرار دهید. سعی کنید حداقل ۵ دقیقه در روز، چندین بار در روز، با استفاده از نوک انگشتان پوست سر خود را ماساژ دهید.

۲- هنگام شستن موها ماساژ دهید
می توانید هنگام شستن موها از روش سنتی ماساژ پوست سر که در بالا ذکر شد استفاده کنید. با استفاده از نوک انگشتان خود، به مدت ۵ دقیقه شامپو را به موهای خود بزنید. سپس طبق معمول موهای خود را بشویید.

۳- برس و ابزار ماساژ
همانند ماساژ بدن، ابزارهای خاصی نیز وجود دارد که می توانید برای ماساژ پوست سر خریداری کنید. اگرچه برخی از متخصصان پوست استفاده از ماساژور پوست سر را توصیه نمی کنند، اما برخی دیگر معتقدند که ماساژ انگشتی به همان اندازه یا بیشتر موثر است. درنهایت، تصمیم خود را بر عهده دارید که کدام روش برای شما بهتر عمل می کند.
ابزارهای ماساژ پوست سر به صورت برس یا ماساژورهای سبک دستی قابل استفاده هستند. می توانید این کارها را در سراسر پوست سر خود به همان روشی انجام دهید که می خواهید از انگشتان دست خود استفاده کنید.

» سایر نکات مربوط به رشد مو
علاوه بر ماساژ پوست سر، روش های اثبات شده دیگری نیز وجود دارد که به رشد مو کمک می کند. ممکن است بخواهید بخوانید:

– از شستشوی بیش از حد خودداری کنید. همچنین، استفاده از روشهای شیمیایی، رنگها و ابزارهای گرمایش مو را محدود کنید. اینها همه می توانند کوتیکول های مو را تضعیف کرده و باعث شکستگی شوند.
– در مورد آزمایش کمبودهای غذایی با پزشک خود صحبت کنید . مقادیر کم روی، آهن و بیوتین ممکن است همه در ریزش مو نقش داشته باشد.
– در صورت داشتن ریزش و یا تقویت ریشه مو سعی کنید محلول های تقویتی ریشه مو مانند لوسیون موی ژیورل فرانسه استفاده کنید. استفاده این لوسیون بهمراه ماساژ یا بعد ماساژ تاثیر قابل توجهی را برروی رشد مو خواهد داشت.
– در مورد داروهای تجویز ریزش مو از پزشک خود سؤال کنید. این موارد شامل فیناستراید (Propecia) برای مردان و اسپیرونولاکتون برای زنان است.

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون مو ژیورل اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید