09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کم خونی و ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کم خونی و ریزش مو

 

کمبود رژیم غذایی در کشورهای توسعه یافته رایج نیست. غذاهای غنی شده و غذاهای کنسرو شده فرآوری شده با بسیاری از مکمل های ویتامین غنی می شوند. علاوه بر این، مکمل های مولتی ویتامین به شکل قرص و تزریق عضلانی در دسترس است. B12 یا کوبالامین به ویژه در بین هشت ویتامین دیگر که به طور فعال در هر متابولیسم سلولی بدن انسان نقش دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. این کوفاکتور سنتز کروماتین را به شدت پیچیده می کند. شایع ترین علت کمبود ویتامین B-12 سوء جذب است که در کشورهای فقیر اقتصادی شایع است. این به دلیل از بین رفتن فاکتور ذاتی است که به جذب B-12 از یک منبع غذایی کمک می کند. این بیماری ممکن است باعث کم خونی شود.

» آیا عدم وجود ویتامین B-12 می تواند باعث ریزش مو شود؟
ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد مو از جمله آهن، روی، بیوتین، نیاسین، ویتامین C و پروتئین ماهی ضروری هستند. سوء تغذیه پروتئین می تواند باعث ایجاد تغییر در رشد مو مانند ریزش مو شود و کمبود ویتامین D نقش مهمی در دوچرخه فولیکول مو دارد. برای بیان کراتینوسیت ها در مرحله رشد چرخه مو بسیار مهم است. ویتامین A همچنین در فعال شدن سلولهای بنیادی فولیکول مو نقش مهمی دارد. در مورد B-12، هیچ مدرک و مدارکی علمی قوی در رابطه با ریزش مو وجود ندارد. برای سنتز مواد ژنتیکی یعنی DNA در سلولها ضروری است. رشد مو به اطلاعات ژنتیکی بستگی دارد اما ماده مغذی بالقوه برای رشد مو نسبت به پروتئین B-12 است. کمبود پروتئین می تواند باعث سوء تغذیه شود که می تواند منجر به ریزش مو شود. مقالات زیادی در اینترنت منتشر شده است که بیانگر نقش اساسی ویتامین B-12 در رشد مو است.
اگرچه شواهد موجود نیست، با این حال ، برخی از ژورنال ها عمیقاً هیچ ارتباطی بین کسری این ویتامین و ریزش مو ندارند. برخی از مطالعات می گویند که کمبود B-12 می تواند باعث ایجاد تغییراتی در موها شود، اما به طور حتم ریزش مو ایجاد نمی شود. هیپوپیگمانتاسیون مو یعنی از بین رفتن رنگ مو با کسری B-12 گزارش شده است.

کمبود مواد مغذی ممکن است به ریزش مو منجر شود. اما هیچ شواهد علمی بالقوه ای در مورد فواید B-12 در ریزش مو وجود ندارد. با وجود این، بیماران به دنبال درمانی برای ریزش مو به دنبال مکمل های رژیمی B-12 هستند. مستقیم به تبلیغات مشتری و فروش مکمل های ریزش مو افزایش یافته است. توصیه پزشک به این دلیل است که برخی از این مکمل ها توسط FDA تنظیم نمی شوند. علاوه بر این، مکمل های اضافی می توانند منجر به سمیت های متعدد شوند. به عنوان مثال، ویتامین E (توکوفرول ها و توکوترینوول ها) ممکن است منجر به هیپرویتامینوز E شود ، که می تواند منجر به اثرات منفی رشد مو شود.
برای تغذیه مو بهتر است از لوسیون های ضدریزش مو هم استفاده کنید. در زیر یک نمونه از این لوسیون ها توصیه می شود.


برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: روزانه بعد از شستشوی موها چند پاف اسپری کنید سپس ماساژ بدهید.

» برای مشاهده توضیحات و خرید لوسیون موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید