09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
کهیر و قرمزی پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کهیر و قرمزی پوست


آیا پوست قرمز سوزشی دارید یا برجستگی پوستی خارش دارید؟ بیاموزید که چگونه علت بثورات پوستی خود را شناسایی کنید.

بثورات پوستی ناحیه ای از پوست است که متورم ، ملتهب یا تحریک شده است. بثورات پوستی می تواند شامل برجستگی های پوستی باشد که شبیه جوش یا زخم است. پوستی لکه دار ، پوسته پوسته یا قرمز ؛ و خارش یا سوزش پوست. آلرژن ها ، گرما و برخی شرایط پزشکی (بعضی از آنها جدی تر از دیگران) همه می توانند واکنش های پوستی مانند اینها را ایجاد کنند. برخی از بثورات پوستی بلافاصله اتفاق می افتد ، در حالی که برخی دیگر مدت زمان لازم را می طلبند. برخی تمایل دارند در صورت رخ دهند در حالی که برخی دیگر روی بازوها ، پاها یا تنه شعله ور می شوند. محل ، شکل ظاهری و رنگ بثورات پوستی از عوامل تعیین تشخیص درست و درمان صحیح است.

کهیر: برجستگی های پوستی و جوش های ناگهانی و خارش دار آن

کهیر که به آن کهیر نیز گفته می شود ، بثورات پوستی است که به طور ناگهانی بروز می کند و باعث ایجاد جوش های صورتی کمرنگ یا قرمز و خارش دار می شود که گاهی اوقات می سوزد یا گزش می زند. این بیماری پوستی می تواند در هرجای پوست ایجاد شود. ممکن است تا ۲۰ درصد افراد حداقل یک بار در طول زندگی خود کهیر را تجربه کنند. کهیر ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد و ممکن است در اثر واکنش آلرژیک ، به طور معمول به یک غذا یا دارو یا سرماخوردگی یا بیماری اخیر ایجاد شود. متداول ترین روش درمانی اجتناب از علت و درمان علائم با داروی آنتی هیستامین است. اگر جوش یا کندوی فردی بیش از ۲۴ ساعت طول کشید و با هرگونه درد یا تب همراه است با پزشک صحبت کنید.

روزاسه: قرمزی و التهاب در صورت

روزاسه یک بیماری پوستی شایع است که در صورت بزرگسالان ایجاد می شود. علائم روزاسه شامل قرمزی گونه ها ، بینی ، پیشانی و چانه است. رگ های خونی کوچک ممکن است در سطح پوست قرمز ، همراه با برجستگی ها و جوش های پوستی دیده شود ، اگرچه این مربوط به جوش های پوستی نیست . روزاسه معمولاً فقط صورت را تحت تأثیر قرار می دهد ، اگرچه در بعضی موارد روی گردن ، سینه ، گوش ها ، پوست سر یا حتی چشم ها ظاهر می شود.

اگزما: پوست قرمز ، خشک ، خارش دار در هر نقطه از بدن

واژه دیگر اگزما درماتیت یا التهاب پوست است. اگزما باعث خارش ، ترک خوردن ، قرمز شدن و گاهی اوقات چسبندگی پوست می شود. خراش پوست شما را قرمز و ملتهب می کند. اگزما مسری نیست و از علل شایع آن می توان به مواد شوینده ، صابون ، پشم و الیاف مصنوعی ، خشکی پوست و استرس اشاره کرد. اگزما در نوزادان و کودکان شایع است اما در هر سنی دیده می شود. بهترین درمان پرهیز از موادی است که پوست به آنها حساس است و به دنبال یک برنامه منظم مرطوب کننده مراقبت از پوست است. برخی از داروهای موضعی و خوراکی می توانند به کاهش علائم کمک کنند.

تماس با درماتیت: بثورات پوستی ناشی از تحریک یا آلرژی

درماتیت تماسی می تواند ناشی از هر ماده آلرژی زا یا ماده تحریک کننده ای باشد که پوست شما را لمس می کند. مواد تحریک کننده شیوع بیشتری دارند و شامل حلال ها ، سموم دفع آفات و مواد شوینده می شوند. درماتیت تماسی آلرژیک معمولاً با پیچک سمی ، مواد آرایشی ، فلزات خاصی مانند نیکل و داروهایی که روی پوست استفاده می شود دیده می شود. بثورات پوستی درماتیت تماسی می تواند به صورت قرمز شدن پوست ، برجستگی های پوستی ، تاول ، فلس ، پوسته یا زخم ظاهر شود. خارش معمول است. درمان درماتیت تماسی شامل شستن پوست و استفاده از لوسیون ها و استروئیدهای ضد خارش است.

پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری التهابی مزمن است که می تواند باعث ایجاد لکه هایی از پوست ضخیم و خشک پوشیده از پوسته های نقره ای شود. این لکه های خارش دار و برجسته که به پلاک معروف هستند ، می توانند در هر نقطه از بدن ظاهر شوند. تخمین زده می شود که ۷٫۵ میلیون آمریکایی به پسوریازیس مبتلا باشند ، که تصور می شود وقتی یک سیستم ایمنی معیوب باعث تسریع در چرخه رشد سلولهای پوستی می شود ، رخ می دهد. تا یک سوم افراد مبتلا نیز از آرتروز پسوریازیس رنج می برند که باعث درد و تورم مفصل می شود. علت دقیق پسوریازیس مشخص نیست اما ژنتیک در این امر نقش دارد. درمان هایی مانند کرم های موضعی ، نور درمانی و داروها می توانند به مدیریت علائم پسوریازیس کمک کنند .

برای دیدن محصولات درمانی قرمزی پوست و خرید اینجا راکلیک کنید

اگزمای پوستی,اگزما دست,اگزما پوست,اگزمای صورت,اگزمای دیس هیدروتیک,اگزما پوست سر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید