09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
۸ توصیه برای پاک‌کردن آرایش
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

۸ توصیه برای پاک‌کردن آرایش

اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که بدون پاک‌کردن آرایش صورت‌تان به رختخواب می‌روید، بدانید که دارید بزرگ‌ترین خیانت را به پوست صورت‌تان می‌کنید. در صورتی که باقی‌مانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه‌های پوستی شده و می‌توانند سلامت پوست‌تان را به خطر بیندازند. پاک‌‌کردن آرایش به پوست فرصت می‌دهد تا نفس بکشد.
۱) فراموش نکنید بهتر است یک پاک‌کننده آرایش خوب تهیه کنید. این از آن مواردی است که خرج کردن پول بیشتر به نفع سلامت پوست‌تان خواهد بود. مارک‌های معروف تجاری لوازم آرایش، به‌طور معمول پاک‌کننده‌های خوبی نیز به بازار عرضه می‌کنند.
۲) برای پاک‌کردن آرایش چشم، از مواد پاک‌کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید. چشمان شما بسیار حساسند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.
۳) آرایش صورت شما مانند کرم‌پودر و رژ لب به راحتی به وسیله پاک‌کننده‌های آرایشی که پایه آبی دارند، از روی پوست‌تان پاک می‌شوند. ولی آرایش چشم مثل سرمه، ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک‌کننده قوی‌تری دارند. این مواد پاک‌کننده باید پایه روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند.
۴) برای پاک کردن آرایش چشمان‌تان، از حرکات ملایم‌تر دست‌تان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب‌دیدن و چروک خوردن آن زیاد است.
۵) برای پاک‌کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه‌ای را به مواد پاک‌کننده آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید. در صورتی که با این روش، آرایش شما پاک نشد، چند نقطه از ماده پاک‌کننده را در چند جای صورت‌تان بگذارید، سپس با یک گلوله پنبه مرطوب آن را در تمام صورت‌تان پخش کنید با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوست‌تان نیز خارج می‌شوند.
۶ ) در صورتی که اصلا آرایش نمی‌کنید، لازم است شما هم در پایان روز، صورت‌تان را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید تا بقایای گرد و غبار و آلودگی‌های هوا از روی سطح پوست‌ شما پاک شوند. این روش از چرب شدن پوست شما و جوش‌زدن آن جلوگیری می‌کند. تمیزکردن منظم پوست آن را براق و سالم می‌کند.

برای دیدن محصولات شستشو صورت و خرید اینجا را کلیک کنید .

۸ توصیه برای پاک‌کردن آرایش, پاک کننده ارایش, پاک کننده ارایش چشم , پاک کننده ارایش گیاهی, پاک کننده ارایش طبیعی, پاک کننده ارایش صورت , بهترین پاک کننده ارایش ,بهترین پاک کننده ارایش صورت, بهترین پاک کننده ارایش چشم , بهترین پاک کننده ارایش لب  ,چگونه ارایش صورت کنیم  ,چگونه ارایش صورت خود را پاک کنیم ,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید