09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک بعد از بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک بعد از بارداری

یک نقطه قهوه ای روی صورت شما ممکن است به سختی قابل تشخیص باشد، اما اگر چند تا از این لک ها را داشته باشید چه می شود؟اگر لکه های قهوه ای دارید، بدانید که تنها نیستید , نقطه سیاه یا لکه قهوه ای پوست نیز شایع است .لکه های قهوه ای پوستکه مزاحم زیبایی چهره هستند باید درمان شوند.لکه های قهوه ای پوست 

وقتی که پوست در معرض تابش پرتوهای آفتاب قرار بگیرد، تولید سلول‌هایی به نام «ملانوسیت» افزایش می‌یابد. این امر موجب افزایش ملانین در پوست می‌شود. نتیجه‌ی این اتفاق ایجاد لکه‌هایی بر روی پوست است که با عنوان‌هایی چون لکه های قهوه ای یا لکه‌های پیری، لکه‌های تیره، لکه‌های آفتاب‌سوختگی و لکه‌های کبدی شناخته می‌شوند. همه‌ی اینها در مجموعه‌ای به نام «هیپرپیگمانتاسیون» قرار می‌گیرد.

علت این لکه های تیره و قهوه ای روی پوست صورت چیست؟

لکه های قهوه ای بیشتر در نواحی صورت، گردن، پشت، سینه، شانه‌ و دست‌ها مشاهده می‌شوند. پیری، عوامل ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب از مهم‌ترین دلایل ایجاد لکه های قهوه ای است. عوامل دیگری از جمله استرس، بارداری، کمبود ویتامین و ضعف کبد نیز می‌توانند از دلایل وقوع این پدیده باشند.

معمولا لکه‌های پوستی ضرری ندارند، ولی باعث کاهش جذابیت ظاهری می‌شوند. راه‌هایی برای رفع لکه های قهوه ای صورت وجود دارند که می‌توانند به‌طور طبیعی و بدون عوارض، اثربخش باشند.

آسیب‌هایی که در اثر التهاب، پرتوهای فرابنفش آفتاب و سایر عوامل محیطی ایجاد می‌شوند، سلول‌های پوستی را وادار می‌کنند برای محافظت از خود، رنگدانه‌های بیشتری تولید کنند. البته تغییر در سطح هورمون استروژن (در اثر بارداری یا مصرف قرص‌های ضدبارداری) نیز می‌تواند در بروز این عارضه مؤثر باشد.

نتیجه‌ی تولید غیریکنواخت رنگدانه‌ها می‌تواند بر روی رنگ پوست تأثیراتی بگذارد. این تأثیرات به اشکال متفاوتی نمایان می‌شوند. آسیب‌ها در پوست‌های روشن‌ بیشتر به شکل کک‌ومک و آفتاب‌سوختگی نمایان می‌شود.

ملاسما یا لک حاملگی چیست؟

شایع ترین لک صورت، لک حاملگی یا ملاسما است که مشکل بیشتر خانم های مراجعه کننده برای درمان لک صورت را شامل می شود. این لکه ها به صورت قرینه و قهوه ای رنگ هستند. معمولا بعد از بارداری در چهره خانم ها ایجاد شده و پس از زایمان ناپدید می شوند اما ممکن است برای ماه ها یا سال ها باقی بمانند.

ملاسما در بیشتر از هفتاد درصد زنان باردار به خصوص در سبزه ها در نیمه دوم دوران حاملگی بوجود می آید. این لکه های پوستی در نواحی مختلف صورت ظاهر می شود و بیشتر در لب بالا، گونه ها، چانه، پیشانی و روی بینی دیده می شود که به دنبال تماس با آفتاب شدت می یابد.

درمان لک بارداری : 

بهترین درمان برای درمان لک های بارداری استفاده از کرم های ضد افتاب فیزیکی هست که اشعه های خورشید را به پوست جذب نمیکنند در کنار ضد افتاب بهتر است از محصولات فاقد هیدروکینون استفاده کنید که به درمان لک ها بیشتر می کند در اینجا شما را با انواع محصولات ضد لک فاقد هیدروکینون آشنا می کنیم .

برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان لک بعد از بارداری ,درمان لک بارداری روی صورت,درمان لک بارداری چیست,درمان لک بارداری صورت,درمان لک صورت در اثر بارداری,قویترین ضد لک,قویترین ضد لک خانگی,قویترین ضد لک بدن,قویترین ضد لک دنیا,قویترین ضد لک گیاهی,قویترین ضد لک ایرانی,قویترین ضد لک برای صورت,قویترین صابون ضد لک,بهترین و قویترین ضد لک صورت,قویترین پماد ضد لک,قویترین کرم ضد لک چیست,قویترین ضد لک خارجی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید