09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان قطعی ویتیلیگو پیسی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی ویتیلیگو پیسی

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، شما را درباره علائم ویتیلیگو، عوامل خطر و راه‌های پیشگیری برای افرادی که در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند، آشنا می کنیم. همچنین درباره افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند، افراد مسن، بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن، و افرادی که با مواد مخدر و الکل سوءاستفاده می‌کنند، صحبت خواهیم کرد.
بیماری های پوستی مانند لک و پیس از بدو تولد تا کهنسالی ممکن است ظاهر شود و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد،به همین خاطر شما را با علل ابتلا به لک و پیس و روش های مقابله و بهبود آن آشنا می نماییم. لک‏ و پیس، یک بیماری پوستی است که می تواند در هر سنی از کودکی تا پیری ظاهر شود.

ویتیلیگو، نوعی بیماری خود ایمنی است که در اثر آن، سیستم ایمنی بدن به سلول‌های پوستی حمله می‌کند و در نتیجه بر روی پوست بدن لکه‌های سفید ایجاد می‌شود. بسیاری از مبتلایان به دلیل نگرانی و خجالت از بابت رنگ پوست خود از خانه خارج نمی‌شوند یا با انواع کرم‌های آرایشی و لباس‌های پوشاننده سعی در پنهان کردن لکه‌های پوستی دارند.

بسیاری از زندگی‌های خانوادگی به دلیل ابتلای یکی از زوج‌ها به این بیماری در دنیا به شکست انجامیده است.

علت ابتلا به این بیماری کاملاً شناخته شده نیست اما معیار‌های ژنتیکی، عوامل محیطی و میزان استرس فرد در بروز آن اثرگذاراست.

چه کسانی در خطر ابتلا به بیماری ویتیلیگو قرار دارند ؟

تقریبا نیم تا یک درصد از مردم جهان دچار این بیماری هستند. شروع این بیماری معمولا در اواسط دهه بیست می باشد ولی در تمام دوران زندگی و در هر سنی احتمال ابتلا به بیماری برص وجود دارد. بیماری پیسی در تمام نژادها و زن و مرد دیده می شود ولی این بیماری در افرادی با پوست تیره بیشتر شایع است.

به نظر میرسد بیماری ویتیلیگو با برخی از بیماری های خودایمنی در ارتباط باشد مثل: پرکاری تیروئید (پرکاری غده تیروئید)، آلوپسی آره آتا و کم خونی( پایین بودن شدید سطح سلول های قرمز و عدم توانایی در جذب ویتامین b12 ). دانشمندان هنوز دلایل قطعی برای ارتباط ویتیلیگو با این بیماریها کشف نکرده اند.

کودکانی که والدینشان به بیماری برص مبتلا هستند به احتمال زیاد دچار این بیماری میشوند ولی احتمال عدم ابتلای کودکانی که والدین مبتلا دارند هم وجود دارد. همچنین احتمال دارد افرادی که هیچ کدام از والدین و اقوام شخصی آنها به بیماری پیسی مبتلا نیستند نیز به بیماری ویتیلیگو مبتلا شوند.

برای پیشگیری از تشدید لکه‌های پیسی لازم است تا بعضی تغییرات در نظر گرفته شود. در واقع، بسیار مهم است تا استرس کاهش یابد، زیرا امروزه یکی از مهمترین علل بروز بیماری مختلف از جمله پیسی محسوب می‌شود.
همچنین توصیه می‌شود، لباسهای مناسب استفاده شود و تا حد امکان در ساعات گرم روز بویژه در تابستان از قرار گرفتن در معرض پرتوهای خورشید پرهیز شود.

توصیه‌های تغذیه‌‌ای

– غذاهای فراوری شده برای این بیماری مُضر است. اگر این غذاها به تناوب مصرف شوند، نه تنها پاسخ به درمان با تأخیر مواجه می‌گردد، بلکه ضایعات پوستی بیشتر پراکنده می‌شوند.

– سعی کنید از نان های سبوس‌دار استفاده نمایید.

– برخی تحقیقات کمبود فولیک اسید، ویتامین B12، ویتامین C، پانتوتنیک اسید (B5)، مس و روی را در مبتلایان به این بیماری نشان داده‌اند.

– رژیم‌های بدون زغال‌اخته و گلابی می‌توانند به کنترل بیماری کمک کنند؛ زیرا این میوه‌ها دارای هیدروکوینون که ضدپیگمانتاسیون است می‌باشند.
– مصرف ویتامین D و E می‌تواند در این بیماری مؤثر باشد.

– منابع غنی از گلوتن مثل گندم، جو، جودوسر و چاودار بسیار توصیه شده و اثر بهبوددهنده دارد.

-ویتامین A نیز در حفظ بافت اپی‌تلیال و سیستم ایمنی بدن بسیار مؤثر است.

– برای حفظ سیستم ایمنی، منابع غنی آنتی‌اکسیدانی، بتاکاروتن و فیتوکمیکال‌ها بسیار موثر هستند.

همچنین برای درمان بهتر و سریع تر در کنار توصیه های غذایی بهتر هست از محصولات درمان پیسی (ویتلیگو ) فروشگاه بزک استفاده کنید این محصولات به خوبی میتوانند باعث افزایش رنگدانه پوستی شود و در نتیجه به مرور زمان و بدون عارضه درمان کنند .

معرفی قویترین کرم درمان پیسی

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
ویتیلیگو درمان,ویتیلیگو چیست,ویتیلیگو ارثی,ویتیلیگو ابرو,ایا ویتیلیگو درمان قطعی دارد,ویتیلیگو بزک,ویتیلیگو با لیزر,ویتیلیگو برص,ویتیلیگو (پیسی),ویتیلیگو پوست,پماد ویتیلیگو,پوشش ویتیلیگو,پوشاننده ویتیلیگو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید