09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ویتیلیگو الت تناسلی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ویتیلیگو الت تناسلی

ویتیلیگو یک بیماری پوستی است که باعث از بین رفتن ملانین می شود. ملانین به رنگ آمیزی پوست و مو کمک می کند ، بنابراین هنگامی که این مناطق آن را از دست می دهند ، رنگ آنها بسیار سبک می شود.
ویتیلیگو می تواند در هر نقطه از بدن ، از جمله آلت تناسلی شما ایجاد شود. اغلب ابتدا روی صورت ، پشت دست و گردن ظاهر می شود. اما پیش بینی اینکه قسمتهای بدن ممکن است در نهایت تحت تأثیر قرار بگیرد یا لکه ها بزرگ شود ، دشوار است.

ایا ویتیلیگو بر روی ناحیه الت تناسلی ایجاد می شود ؟
علائم اصلی ویتیلیگو لکه های پوسته پوسته شدن است. ویتیلیگو آلت تناسلی ،معمولاً به جای گلدان یا سر آلت تناسلی بر روی پوست ختنه گاه و شافت ظاهر می شود.

همچنین ممکن است ویتیلیگو دارای علائم زیر باشد :
موهای خاکستری یا سفید
از بین رفتن رنگ در غشاهای مخاطی ، مانند پوشش دهان و بینی شما
تغییر دید ، که ناشی از از بین رفتن رنگدانه در آستر داخلی چشم شماست.

بسته به میزان گسترده بودن علائم شما ، چند نوع زیر ویتیلیگو وجود دارد:

ویتیلیگو موضعی به ویتیلیگو اشاره دارد که در یک یا دو منطقه رخ می دهد.
ویتیلیگو عمومی شده به ویتیلیگو اشاره دارد که در بدن شما اتفاق می افتد.
ویتیلیگو سگمنتال ویتیلیگو است که فقط یک طرف بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

ویتیلیگو می تواند در هر سنی ایجاد شود به خاطر داشته باشید که ویتیلیگو آلت تناسلی مسری نیست و هیچ تاثیری در عملکرد یا سلامت آلت تناسلی شما ندارد.

اگر علائمی مانند درد ، مشکل در ادرار ، اختلال نعوظ یا هر چیز غیرمعمول دیگری را تجربه کردید ، به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

کارشناسان مطمئن نیستند که چرا برخی از افراد تولید ملانین در مناطق خاص را متوقف می کنند. اما برخی معتقدند این ممکن است یک بیماری خود ایمنی باشد. شرایط خود ایمنی هنگامی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن شما به اشتباه به سلولهای سالم حمله کند. اگر یک بیماری خود ایمنی دیگری مانند بیماری لوپوس یا هاشیموتو دارید ، ممکن است خطر ابتلا به ویتیلیگو بیشتر باشد. همچنین اگر سابقه خانوادگی ویتیلیگو دارید ، ممکن است احتمال بروز آن بیشتر شود.
ویتیلیگو معمولاً در طی معاینه کامل فیزیکی تشخیص داده می شود. اگر این امر بر آلت تناسلی شما تأثیر بگذارد ، پزشک احتمالاً بقیه بدن شما را نیز معاینه خواهد کرد. آنها همچنین ممکن است یک نور ماوراء بنفش را در این منطقه بدرخشند تا به تأیید اینکه ویتیلیگو است کمک کند.
بسته به علائم شما ، ممکن است یک نمونه پوست کوچک از آلت تناسلی شما نیز گرفته شود تا تحت میکروسکوپ بررسی شود. این به عنوان بیوپسی شناخته می شود. این به آنها کمک می کند تا یک بیماری بنام balanitis xerotica obliterans ، یک بیماری التهابی پوست را رد کنند. این بیماری به صورت یک درد مفرط قرمز و خارش دار شروع می شود. اما با گذشت زمان ، پوست آسیب دیده می تواند سفید شود.

 

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱

برای دیدن متن کامل و خرید ایمجا را کلیک کنید .

ویتیلیگو درمان,ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو درمان دارد,ویتیلیگو در نوزادان,ویتیلیگو و درمان,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,ویتیلیگو چیست پیسی پوست چیست,پیسی در کودکان,پیسی در نوزادان,پماد برای پیسی,پماد مخصوص پیسی,پماد ضد پیسی,پماد برای درمان پیسی,پماد رفع پیسی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید