09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جای جوش صورت فوری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جای جوش صورت فوری

وقتی صورتتون جوش می زند احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این باعث ناراحتی شما می شود اما نگران نباشیدقابل درمان هست.

خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.

هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می شود ، از نظر فنی نوعی التهاب است. و همانطور که پوست شما بهبود می یابد و سلول های جدید پوست شکل می گیرد ، ممکن است سلولهایی که برای کمک به ترمیم سطح صاف پوست شما ارسال می شوند حاوی ملانین بیش از حد باشند.

ملانین همان چیزی است که به پوست شما رنگ می بخشد و هنگامی که سلول های خاص دارای ملانین بیشتری نسبت به سایرین هستند ، نتیجه یک پوست تیره تر است. به این عمل فشار خون بالا التهاب پس از التهاب گفته می شود.

هر چیزی که باعث شود التهاب پوست شما طولانی تر شود ، مانند برداشتن یا فشردن جوش، می تواند احتمال افزایش فشار خون بعد از التهاب را افزایش دهد. افرادی که پوست طبیعی تیره تری دارند بیشتر مستعد ابتلا به این بیماری هستند. خواندن را ادامه دهید تا در مورد چگونگی درمان آن نقاط تاریک پس از جوش و نحوه جلوگیری از آنها در آینده بیشتر بدانید.

درمان لک های جای جوش

درمان لکه های تیره از آکنه متفاوت از درمان زخم های آکنه است. زخم ها به بافت آسیب دیده یا بزرگ شده احتیاج دارند. از بین بردن کامل زخم ها دشوار است و اگرچه ممکن است با گذشت زمان محو شوند باید صبور باشید تا بتوانیم درمان کنیم .
از طرف دیگر لکه های تیره از آکنه در برابر سطح پوست شما صاف است. آنها هیچ آسیبی در دراز مدت به سلولهای پوستی ، منافذ و فولیکولهای شما نشان نمی دهند. ممکن است مدتی طول بکشد ، اما لکه های تاریک به مرور زمان سبک تر می شوند و در نهایت کاملاً از بین می روند. این می تواند در هر جایی از ۳ ماه تا ۲ سال طول بکشد تا از دید ناپدید شوند.

سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه بزک ، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

 

 

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان جای جوش با لیزر,درمان جای جوش روی بازو,درمان جای جوش کمر,درمان جای جوش صورت فوری,درمان جاي جوش,درمان جای جوش بدن,درمان جای جوش صورت,جای جوش قهوه ای رنگ,درمان جای جوش قهوه ای,جای جوش لکه قهوه ای,رفع جای جوش قهوه ای,درمان جای جوش قهوه ای رنگ,لیزر جای جوش قهوه ای,ازبین بردن جای جوش قهوه ای,درمان جای جوش که قهوه ای شده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید