09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ریزش مو در بیماری لوپوس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ریزش مو در بیماری لوپوس

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که باعث خستگی ، درد مفاصل ، سفتی مفاصل و بثورات پروانه ای شکل روی صورت می شود. علاوه بر این ، برخی از افراد مبتلا به لوپوس ریزش مو را تجربه می کنند.

از دست دادن موهای شما می تواند ناراحت کننده باشد ، اما روش های مقابله با این بیماری وجود دارد. در اینجا لازم است که درباره ریزش مو لوپوس بدانید.

چرا لوپوس باعث ریزش مو می شود؟
همه افراد مبتلا به لوپوس ریزش مو را تجربه نمی کنند. اما بسیاری از افرادی که با این شرایط زندگی می کنند متوجه لاغر شدن تدریجی یا شکستگی در امتداد خط موی خود می شوند. بعضی موها موها عقب می روند و بعضی اوقات هم نمی شود.

دلایل مختلفی برای این ریزش مو وجود دارد.

التهاب
طبق تحقیقات ، دو نوع ریزش مو وجود دارد که در لوپوس دخیل هستند : جای زخم و غیر زخم. ریزش مو بدون زخم نتیجه التهاب است.

التهاب – که نشانه بارز لوپوس است – غالباً گسترده است. هنگامی که در اطراف پوست سر و فولیکول های مو ایجاد می شود ، ریزش مو ایجاد می شود.

توجه به این نکته ضروری است که التهاب ناشی از لوپوس فقط موهای پوست سر را تحت تأثیر قرار نمی دهد. همچنین می تواند باعث ریزش ابرو ، ریش و مژگان شود.

ریزش مو به دلیل التهاب ممکن است برگشت پذیر باشد ، اما تنها درصورتی که بتوانید با موفقیت لوپوس را درمان کنید و بیماری به بهبودی می رسد.

زخم / ضایعات دیسکوئید
بعضی اوقات لوپوس باعث ایجاد زخم یا ضایعات دیسکوئید می شود . این ضایعات – که می تواند در هر نقطه از بدن ایجاد شود – می تواند باعث زخم دائمی شود. ضایعات ایجاد شده و جای زخم روی پوست سر غالباً به فولیکول های مو آسیب می رسانند و در نتیجه ریزش دائمی مو ایجاد می شود.

دارو
ریزش مو همچنین می تواند یک عارضه جانبی از داروهای مورد استفاده در درمان لوپوس باشد.

علائم ریزش موی لوپوس چیست؟
نوعی بیماری خود ایمنی است که بر روی پوست از جمله پوست سر و مو تأثیر می گذارد و ممکن است جای زخم دائمی بگذارد.
لوپوس همیشه روی مو تأثیر نمی گذارد. اما وقتی این کار را انجام داد ، تعداد موهای ریخته شده افزایش می یابد.

برخی از افراد ممکن است فقط در مورد خط موی خود و یا نازک شدن جزئی دچار شکستگی شوند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است تارهای مو را از دست بدهند. ریزش مو می تواند گسترده یا محدود به یک بخش از سر باشد.

یکی مطالعه منبع معتبرریزش موی غیر زخم را در چهار زن مبتلا به لوپوس اریتماتوز سیستمیک بررسی کرد و تغییرات در میزان ریزش مو مشاهده کرد. زنان بین ۵۵ تا ۱۰۰ درصد موهای خود را از دست دادند.

برای درمان آن چه کاری می توانید انجام دهید؟
در صورت عدم وجود ضایعات پوستی ، ریزش مو لوپوس قابل برگشت است. اگر بتوانید بیماری را کنترل کنید ، ریزش مو فقط خود را معکوس می کند.

از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. خورشید می تواند باعث شعله ور شدن لوپوس و ضایعات دیسکوئید شود. هنگام بیرون آمدن از پوست و سر خود محافظت کنید. از کلاه بپوشید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
داروی خود را تغییر دهید. اگر معتقدید که داروی شما در ریزش مو نقش دارد ، با پزشک خود مشورت کرده و در مورد داروهای جایگزین ، یا شاید کاهش دوز خود صحبت کنید.
یک رژیم غذایی سالم بخورید. رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات همچنین ممکن است ریزش مو را کند کند. همچنین ، از پزشک خود در مورد ویتامین ها و مکمل هایی که می توانند به تقویت موهای شما و کاهش ریزش مو کمک کنند ، بپرسید. ویتامین های رشد مو شامل بیوتین ، ویتامین C ، ویتامین D ، آهن و روی است.
استرس را محدود کنید. فاکتورهای خاصی می توانند باعث شعله ور شدن لوپوس و بدتر شدن ریزش مو شوند. استرس محرک شناخته شده لوپوس است. برای کاهش استرس ، ورزش و مراقبه را امتحان کنید. این ۱۰ روش برای رفع استرس نیز می تواند کمک کند.
استراحت فراوان کنید. شبانه بین هشت تا نه ساعت بخوابید

درک کنید که ریزش موی لوپوس همیشه قابل پیشگیری نیست. با این وجود ، اجرای چند روش مراقبت از مو ممکن است به کاهش میزان ریزش مو کمک کند.

روی یک بالش ساتن بخوابید تا موهای شما از ریزش محافظت کند.
موهای خود را مرطوب نگه دارید. موهای خشک و شکننده می توانند دچار ریزش شوند و در نتیجه رشته های نازک یا ضعیف حاصل شود. این داروهای خانگی را برای موهای خشک امتحان کنید.
تا زمانی که قادر به کنترل این بیماری نباشید ، از درمان های سخت مراقبت از مو – مانند رنگ آمیزی و گرما – خودداری کنید.

پیشنهاد برای درمان ریزش مو

استفاده از لوسیون مو ژیورل به خاطر دارا بودن کینین و سائوپالمتو می تواند ریزش رو کنترل و مو را تقویت کند .

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب

null

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون مو ژیورل اینجا را کلیک کنید .

لوپوس ریزش مو,ریزش مو در لوپوس,ریزش مو و لوپوس,درمان لوپوس ریزش مو,بیماری لوپوس ریزش مو,لوسیون ضد ریزش مو,لوسیون ضد ریزش ژیورل فرانسه,لوسیون ضد ریزش مو ژیورل,لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید