09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ریزش مو بعد از بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ریزش مو بعد از بارداری

چه عواملی باعث ریزش مو پس از زایمان می شود؟
بدن در طی بارداری به میزان قابل توجهی از میزان استروژن و پروژسترون را تجربه می کند ، که باعث می شود مو در یک مرحله رشد مداوم باقی بماند و رشته های پرزرق و برق بیشتری ایجاد کند. سپس هورمون های شما در ماه های پس از زایمان تراز می شوند. متخصصین می گوید: “موها تقریباً سه ماه در این مرحله” استراحت “باقی می مانند تا قبل از ریزش و رشد جدید خود را نشان دهند. “به طور معمول رشد مجدد به شکل ‘موی چتری’ است که در امتداد خط مو ظاهر می شود.” زنی با موهای تیره و بلند

میزان ریزش بعد از زایمان چقدر طبیعی است؟
اگر می توانید رشته های اضافی روی بالش خود پیدا کنید یا فاضلاب دوش را مسدود کنید ، چیزهایی را تصور نمی کنید. متخصصین توضیح می دهند وقتی زایمان نکرده اید، از دست دادن حدود ۸۰ تار مو در روز امری طبیعی است ، اما مادران جدید حدود ۴۰۰ تار مو در روز می ریزند. تا شش ماه پس از زایمان ، ریزش مو باید به میزان قبل از بارداری کاهش یابد.

اگر احساس می کنید سرعت ریزش کند نمی شود ، احتمال وجود سایر مشکلات سلامتی بسیار زیاد است. بارداری می تواند سطح فریتین شما را تغییر دهد (پروتئینی از سلول های خونی که به بدن شما کمک می کند آهن را ذخیره کند) و می تواند تیروئید شما را از بین ببرد ، بنابراین حتماً به پزشک خود بگویید که متوجه ریزش موی زیادی شده اید و درخواست کنید آزمایش خون برای بررسی هر دو مورد انجام می شود.

آیا درمانی برای ریزش مو پس از زایمان وجود دارد؟
مراقبت از نوزاد تازه متولد شده یک زمان استرس زا ، طاقت فرسا است و می تواند فشارهای زیادی را بر بدن وارد کند ، همانند شیردهی. با اطمینان از طبیعی بودن سطح قند خون ، آهن ، فریتین ، روی و ویتامین D شروع کنید. در مرحله بعدی ، تا آنجا که می توانید انجام دهید تا استرس را به حداقل برسانید (گفته می شود هنگام مراقبت از نوزاد به راحتی انجام می شود) ، یک رژیم غذایی سالم با پروتئین فراوان بخوریدتا به روند رشد مو کمک کند و از شامپو نترسید مکررا. متخصصین می گوید: “معمولاً تصور می شود عدم شستشوی مو به میزان معمول ریزش مو را به حداقل می رساند ، اما واقعیت این است که دفعات شستن موها بر میزان از دست دادن موها تاثیری نخواهد داشت.” “موهایی که آماده ریزش هستند ، می افتند.”

ریزش مو در بارداری نشانه چیست
ریزش مو در بارداری و درمان
ریزش مو در بارداری و جنسیت
ریزش مو در بارداری
ریزش مو در شیردهیریزش مو در بارداری نشانه چیست
ریزش مو در بارداری و درمان
ریزش مو در بارداری و جنسیت
ریزش مو در بارداری
ریزش مو در شیردهی
خیر. گفته شد ، برخی از زنان ممکن است متوجه شوند که مشکلات ژنتیکی ریزش مو (مانند طاسی با الگوی زنانه ، که در آن موها در قسمت بالا و جلوی پوست سر نازک می شوند) می تواند در اثر بارداری ایجاد شود.

برای مشاهده محصولات ضد ریزش و خرید اینجا را کلیک کنید

ریزش مو در بارداری نشانه چیست,ریزش مو در بارداری و درمان,ریزش مو در بارداری و جنسیت,ريزش مو در بارداري,ریزش مو در شیردهی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید