09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت ناگهانی ریزش مو در زنان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت ناگهانی ریزش مو در زنان


مفهوم نازک مو ، زنی که قلم مو را نشان می دهد و موهایی را که ریخته است نشان می دهد
بسیاری از افراد تصور می کنند ریزش مو به عنوان یک مشکل مردانه اتفاق می افتد اما حداقل یک سوم زنان را نیز درگیر می کند. اما بر خلاف مردان ، زنان معمولاً بدون طاسی موهای کم پشت خود را تجربه می کنند و دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد.

درمان کم پشتی مو

اولین قدم برای مقابله با کم پشتی مو ، تعیین آنچه در داخل بدن شما اتفاق می افتد و باعث چسبیدن این رشته های اضافی به شانه ها و برس شما می شود. مقداری ریزش مو طبیعی است. همه به عنوان بخشی از چرخه رشد طبیعی مو ، که در سه مرحله اتفاق می افتد ، موهای خود را از دست می دهند:

مرحله آناژن به زمانی گفته می شود که رشته مو به طور فعال رشد می کند. این مرحله می تواند از دو تا هشت سال طول بکشد.
مرحله کاتاژن یک مرحله گذار کوتاه است که تا سه هفته طول می کشد. در این مرحله رشد مو متوقف شده و آماده ریزش می شود.
مرحله تلوژن بخشی از چرخه مو است که مو از فولیکول خارج می شود (ساختاری که مو را تولید و نگه می دارد). بعد از ریزش مو ، فولیکول قبل از جوانه زدن موی جدید ، بطور معمول حدود سه ماه در حالت خاموش باقی می ماند.
ریزش طبیعی مو بسیار فردی است. اکثر مردم درک می کنند که میزان ریزش مو در آنها چقدر طبیعی است. دکتر اسکات می گوید ، اگر ناگهان متوجه ریزش بیشتر از حد معمول مو شوید ، توده هایی از مو را می ریزید ، یا به نظر می رسد موهای شما به طور قابل توجهی کم پشت شده است ، این ممکن است نشانه از بین رفتن چیزی باشد.

دلایل اصلی ریزش مو
مشکلات زیادی می تواند باعث ریزش موی زنان شود. بعضی از آنها خارجی است ، مانند مصرف برخی از داروها ، مرتباً استفاده از مدل موهایی که موها را خیلی سفت می کند یا حتی یک رویداد استرس زا مانند جراحی. در موارد دیگر ، نازک شدن مو در اثر اتفاقاتی در داخل بدن ایجاد می شود – به عنوان مثال ، مشکل تیروئید ، تغییر در هورمون ها ، بارداری اخیر یا یک بیماری التهابی.

ریزش مو همچنین ممکن است ژنتیکی باشد. شایعترین بیماری ژنتیکی به عنوان ریزش مو با الگوی زنانه یا آلوپسی آندروژنیک شناخته می شود. زنان مبتلا به این عارضه ممکن است دچار گشاد شدن قسمت بالای سر شوند که اغلب از زمانی شروع می شود که زنی در ۴۰ یا ۵۰ سالگی باشد. اگر ژن های خاصی را از یکی یا هر دو والدین به ارث ببرید ، ممکن است این مسئله را تجربه کنید. تغییرات هورمونی که در دوران یائسگی رخ می دهد نیز ممکن است باعث تحریک آن شود.

عامل دیگری برای ریزش مو در زنان یک بیماری التهابی است که روی پوست سر تأثیر می گذارد. این ممکن است اگزما ، پسوریازیس یا بیماری به نام آلوپسی فیبروزینگ پیشانی باشد که به طور معمول باعث ایجاد زخم و ریزش مو – که گاهی دائمی است – در قسمت جلوی پوست سر بالای پیشانی می شود.

از دیگر دلایل عمده ریزش مو می توان به استفاده بیش از حد از محصولات آسیب رسان به مو ، یا ابزارهایی مانند خشک کن و سایر وسایل گرم کننده مو اشاره کرد. بیماری زمینه ای ، شرایط خود ایمنی مانند لوپوس ، کمبودهای تغذیه ای یا عدم تعادل هورمونی نیز ممکن است باعث ریزش مو شود.

گزینه های آرایشی برای ریزش مو
در صورت کوتاهی درمان های پزشکی ، زنان همچنین می توانند گزینه های آرایشی را برای جبران موهای از دست رفته مانند پوشیدن کلاه گیس در نظر بگیرند. در انتهای دیگر طیف کاشت مو قرار دارد ، یک روش جراحی است که فولیکول های فعال را از پشت پوست سر به مناطقی که موها در حال نازک شدن هستند منتقل می کند. پس از کاشت ، مو به طور طبیعی رشد می کند.

کاشت مو به طور معمول به عنوان یک روش جراحی سرپایی انجام می شود. دکتر اسکات می گوید ، در بیماران مناسب ، می تواند بسیار موفق باشد ، اما برای همه مفید نخواهد بود. یک اشکال آن هزینه است: ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد و تحت پوشش بیمه نباشد. این روش همچنین به زمان بهبودی نیاز دارد. و ممکن است برای زنانی که نازک شدن منتشر در کل پوست سر دارند مناسب نباشد. در درمان مناطق کوچکتر و مشخص تر طاسی موثرتر است.

درمان گیاهی برای ریزش مو

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ژیورل اینجا را کلیک کنید

ریزش مو زنان,ریزش موی زنان,ریزش مو زنان طب سنتی,ریزش مو زنانه درمان,ریزش مو در زنان,ریزش موی زنان و درمان,ريزش مو زنان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید