09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان جوش سرسیاه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان جوش سرسیاه


جوش سر سیاه چگونه ایجاد می شود؟

جوش های سر سیاه ، جوش های سرسیاهی است که در منافذ قرار دارند.
در حالت ایده آل ، آنها باید به طور حرفه ای برداشته شوند تا از ایجاد زخم و عفونت جلوگیری کنند.
از ابزارهای استخراج جوش سر سیاه اغلب برای پاکسازی منافذ عمیق پوست استفاده می شود.
با اتخاذ یک رژیم خوب مراقبت از پوست از ایجاد جوش های سرسیاه جلوگیری کنید.
جوش های سرسیاه یکی از شکایات پوستی شایع است که اکثر افراد در طول زندگی خود با آن روبرو می شوند. اگر به موقع درمان نشود ، آنها می توانند در عمق منافذ جمع شوند. معمولاً از این موارد به عنوان جوش های سر سیاه یا کومدون های عمیق یاد می شود.

جوش های سر سیاه عمیق شاخه های سخت شده ای است که از بقایای پوست و روغن تشکیل شده و منافذ را مسدود می کند. این شاخه های سخت شده را نمی توان با استفاده از محصولات پاک کننده منظم از روی پوست جدا کرد. با گذشت زمان ، این باعث می شود که تجمع عمیق تر در منافذ جمع شود.

پاک کننده ها و مواد لایه بردار نمی توانند تجمع واقع در اعماق منافذ را از بین ببرند و نیاز به استخراج از طریق ابزارهای تخصصی و درمان های حرفه ای دارند. هرچه جوش سر سیاه عمیق تر باشد ، احتمال زخم هنگام برداشتن بیشتر است.

جوش های سر سیاه عمیق می تواند سالها طول بکشد

جوش های سر سیاه عمیق در نتیجه تجمع است که طی هفته ها ، ماه ها یا حتی سال ها تشکیل شده است. و هنگامی که یک منافذ مسدود می شود ، روغن در عمق منافذ جمع می شود. اگر جوش های سرسیاه زود استخراج نشوند ، می توانند به مدت نامحدود در داخل پوست باقی بمانند.

جوش سر سیاه چگونه ایجاد می شود؟

بدن تولید سبوم ، یک روغن طبیعی برای محافظت و روان سازی پوست می کند. جوش های سرسیاهی هنگام ترکیب سبوم و بقایای پوست ایجاد می شوند و پلاگ ایجاد می کنند که منافذ را مسدود می کند.

جوش های سرسیاه عمیق به صورت برجستگی هایی تیره و برجسته روی پوست ظاهر می شوند. بسته به میزان تجمع منافذ منفذ ، اندازه آنها می تواند متفاوت باشد. رنگ تیره جوش های سرسیاه از تجمع سطح پوست در معرض هوا است که به اکسیداسیون معروف است.

کسانی که میزان تولید سبوم را افزایش داده اند ، به طور طبیعی پوست چربی دارند و به طور معمول دچار جوش های سرسیاه می شوند. همچنین ، افزایش جوش های سرسیاه می تواند نتیجه سن ، تغییرات هورمونی یا استفاده از داروهای خاص باشد.

اندازه منافذ می تواند در افراد متفاوت باشد ، بنابراین جوش های سرسیاه عمیق ممکن است در افرادی که به طور طبیعی منافذ پوستی بزرگ دارند ، بیشتر دیده شود . با این حال ، می توانند بدون توجه به اندازه منافذ رخ دهند.

نواحی بدن مستعد جوش های سرسیاه عمیق است

به غیر از کف دست و کف پا ، جوش های سرسیاه می توانند در هرجای پوست که فولیکول مو (منافذ) وجود داشته باشد ، ایجاد شوند. با این حال ، مناطق خاصی وجود دارد که مستعد ایجاد جوش های سرسیاه عمیق هستند.

روی صورت

به دلیل تراکم منافذ موجود در این ناحیه ، جوش های سر سیاه اغلب در صورت ایجاد می شوند . استفاده از مواد آرایشی مبتنی بر روغن و محصولات مراقبت از پوست در صورت می تواند منافذ پوست را مسدود کرده و منجر به تجمع شود.

در پشت
این می تواند مناطقی باشد که برای شستشو به سختی قابل دسترسی هستند ، مانند کمر ، محیط مناسبی را برای ایجاد جوش های سرسیاه ایجاد می کنند. به همین ترتیب ، گرفتگی منافذ در این ناحیه اغلب ممکن است مورد توجه قرار نگیرند ، که در نهایت می تواند به جوش های سرسیاه عمیق منجر شود.

تعریق و اصطکاک ناشی از لباس تنگ نیز شناخته شده است که باعث ایجاد جوش های سر سیاه در پشت می شود.

گردن
گردن یکی دیگر از منطقه مستعد ابتلا به جوش های سرسیاه است، با توجه به مقدار خلل و فرج در این منطقه است. پاکسازی گردن به عنوان بخشی از کارهای روزمره مراقبت از پوست می تواند در جلوگیری از ایجاد جوش های سرسیاه مفید باشد.

سینه و شانه ها
جوش های سرسیاه اغلب در سینه و شانه ها دیده می شود. دقیقاً مانند پشت ، جوش های سرسیاه موجود در این ناحیه می تواند نتیجه اصطکاک ناشی از لباس باشد. داروهایی مانند کورتیکواستروئیدها و درمان های تستوسترون به عنوان محرک های آکنه و جوش های سر سیاه عمیق ، به ویژه در قفسه سینه و شانه ها شناخته شده اند.

برخی از جوش های سرسیاه می توانند لجبازی کنند تا از بین بروند. هرچه میزان تجمع در منافذ عمیق تر باشد ، برداشتن آن با استفاده از درمان های خانگی دشوارتر خواهد بود.

اگر نمی توانید جوش سرسیاه عمیق را به راحتی از بین ببرید ، بهتر است برای اطمینان از استخراج آن بدون ایجاد آسیب پوستی و ایجاد زخم غیر ضروری در ناحیه آسیب دیده ، به متخصص پوست مراجعه کنید.

چگونه می توان از ایجاد جوش های سر سیاه عمیق جلوگیری کرد

به طور مرتب پوست را تمیز کنید تا روغنها و بقایای پوستی که در غیر این صورت احتمال مسدود شدن منافذ پوست را دارند از بین برود. به همین ترتیب ، از محصولات حاوی ترکیبات منافذ منفذ برای جلوگیری از شفافیت پوست خودداری کنید.

یک روال خوب مراقبت از پوست را در پیش بگیرید
صورت خود را با پاک کننده ملایم دو بار در روز بشویید تا از تجمع روغن و بقایای پوست که منجر به ایجاد جوش های سرسیاه می شود جلوگیری کند.

محصولات لایه بردار همچنین می توانند در جلوگیری از جوش های سرسیاه مفید باشند ، با این حال باید این محصولات کمتر از پاک کننده روزانه استفاده شوند. اگر پوست حساس خاصی دارید ، برای جلوگیری از تحریک ، باید لایه برداری را فقط در هفته انجام دهید.

برای دیدن محصولات ضد جوش و خرید اینجا را کلیک کنید.
جوش سر سیاه بینی,جوش سر سیاه صورت,جوش سر سیاه در گوش,جوش سر سیاه بزرگ,,جوش سر سیاه در کمر,جوش سر سیاه بزرگ در بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید