09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم برای رفع کک و مک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم برای رفع کک و مک


چه عواملی باعث ایجاد کک و مک می شوند؟

کک و مک لکه های قهوه ای روی پوست است که به طور منظم در معرض آفتاب قرار می گیرد – لمس آنها صاف است و برخلاف خال ها از سطح پوست بلند نمی شوند. رنگ کک و مک توسط رنگدانه ای به نام ملانین ایجاد می شود. هرچه زمان بیشتری را در آفتاب بگذرانید ، ملانین بیشتری تولید می شود ، به همین دلیل ممکن است پس از بیرون از خانه در یک روز آفتابی ، شاهد کک و مک پوستی بیشتری باشید.

ژن ها همچنین در ابتلا به کک و مک نقش زیادی دارند. اگر بعضی از اعضای خانواده مستعد پوست کک و مک هستند ، احتمال دارد که دیگران نیز باشند. هیچ کس با کک و مک متولد نمی شود ، اما آنها معمولاً در دوران کودکی رشد می کنند و گاهی اوقات در بزرگسالی از بین می روند. اگر کک و مک های شما در زمستان کمرنگ و در تابستان تیره می شوند ، نگران نشوید – این کاملا طبیعی است.

آیا کسی می تواند کک و مک پیدا کند؟
هر کسی می تواند پوست کک و مک داشته باشد ، اما رنگ لکه ها ممکن است روشن یا تیره باشد ، بسته به رنگ مو و رنگ پوست شما. افرادی که موهای قرمز رنگ و پوستی روشن دارند بیشتر دچار کک و مک هستند ، اما این تنها یکی از عواملی است که بر روی کک و مک پوست تأثیر می گذارد.

کک و مک های زیبا سزاوار بهترین مراقبت ها هستند
پوستی که کک و مک باشد به راحتی باید در آغوش گرفته و از آن مراقبت شود. روش انجام این کار با یک روال کامل مراقبت از پوست است که به پوست دقیقاً همان چیزی را می دهد که لازم دارد. از آنجا که پوست کک و مک به سمت منصفانه تر است ، می تواند در معرض آسیب اشعه UVA و UVB قرار گیرد. کرم ضد آفتاب صورت ضد سن NIVEA دارای فیلترهای بسیار م effectiveثر UVA / UVB برای محافظت فوری از آن است و باید حتی در روزهایی که آفتاب به نظر نمی رسد ، دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

اگر ترجیح می دهید شدت کک و مک و لک های خود را به حداقل برسانید ، کرم روز مرطوب کننده رنگی NIVEA Daily Essentials Tint را امتحان نکنید ، که رنگ پوست را در عین حال مرطوب کننده برای صورت درخشان و مرطوب ، یکنواخت می کند.

نکته مفید برای مراقبت از پوست کک و مک
برای محافظت از پوست لطیف خود در گرمترین ساعات روز از آفتاب دور بمانید.
همیشه پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب مرطوب کننده بزنید تا پوست کک و مک صاف و لطیف بماند.
کک و مک را با پایه سنگین نپوشانید – یاد بگیرید که علائم منحصر به فرد خود را دوست داشته باشید.
برای یکنواخت کردن مناطق کک و مک ، از یک مداد ابرو برای قرار دادن چند مورد اضافی استفاده کنید.
محصولات دارای SPF از صورت شما در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کنند – در برنامه روزانه شما ضد آفتاب صورت نیز وجود دارد.

آیا می توانید از بروز کک و مک جلوگیری کنید؟
با قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده از کرم ضد آفتاب ، پوست از محافظت بیشتری برخوردار خواهد شد ، به این معنی که ملانین کمتری تولید می شود و ممکن است پوست شما کک و مک کمتری ایجاد کند. با توجه به این افزایش تولید ملانین ناشی از آفتاب ، افرادی که دچار کک و مک می شوند باید بیشتر در معرض آفتاب قرار بگیرند زیرا احتمال ابتلا به سرطان های پوست افزایش می یابد. اگر کک و مک دارید باید به هر گونه کک و مک تغییر شکل یا رنگ توجه کنید و در صورت نگرانی از هر یک از آنها ، به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

از آفتاب دور بمان
بهترین راه برای جلوگیری از کک و مک ، در وهله اول جلوگیری از بروز کک و مک است.

از آفتاب دور بمانید ، به ویژه در بیشتر مواقع که خورشید بیشترین قدرت را دارد (۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر) ، سایه را جستجو کنید و وقتی می توانید در خانه بمانید.
از لباس های ضد آفتاب استفاده کنید ، لباس هایی در دسترس هستند که در برابر اشعه ماورا بنفش از جمله پیراهن های آستین بلند ، شلوار و کلاه محافظت می کنند.
اگر لازم است در معرض آفتاب قرار بگیرید ، از کرم ضد آفتاب SPF 50 برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده کنید و هر دو ساعت یکبار دوباره آن را استفاده کنید

سرم ضد لک اربوتین ژیورل

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– بدون هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید
درمان کک و مک با لیزر,درمان کک و مک ارثی,درمان کک و مک با داروهای گیاهی,درمان کک و مک با پلکسر,درمان کک و مک صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید