09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شوره سر و ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شوره سر و ابرو

بسیاری از ما می دانیم که شوره سر حالتی است که در آن پوست به شکل پوسته پوسته به همراه خارش ایجاد می شود.. بسیاری از مردم بر این باور هستند که علت این مشکل از خشکی پوست است. اما باید بگوییم اینطور نیست و خشکی سر و پوسته شدن دو مشکل کاملا جداگانه هستند. خشکی سر نیز می تواند با خارش و پوسته شدن همراه باشد اما شوره حالت دیگر مشکل پوستی است، و علت اصلی آن تولید بیش از اندازه چربی است که به درماتیت سبوریک نیز معروف است. در واقع شوره با قرمزی، خشکی و پوسته شدن همراه است. علاوه بر این موارد تعدادی قارچ طبیعی و بی خطر بر روی پوست سر در حال رشد و تکثیر هستندف که می تواند باعث چرب شدن و قرمزی و پوسته شدن سر و در نهایت تولید شوره می شود.

درمان شوره سر ابرو

با توجه به اینکه تولید بیش از اندازه روغن  رشد بیش از حد قارچ می تواند دلایل اصلی شوره در ابرو و سر باشد، یک راه حل اساسی برای برطرف کردن این مشکل رعایت بهداشت فردی است. شستن منظم سر و صورت و استفاده از شامپوهای ضد شوره راه حلی بسیاری مفید است. مقداری شامپو به موهای سر و ابرو بزنید و آرام ماساژ دهید تا کف شامپو به خوبی بر روی ناحیه دیده شود، سپس بعد از ۳ دقیقه آبکشی کنید. البته باید به یاد داشته باشید که شستن بیش از اندازه پوست باعث ایجاد خشکی زیاد و در نتیجه تشدید شوره می شود. بعد از شستن سعی کنید از کرم های مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.

بهتر است از شامپوهایی که حاوی درخت چای و آلوئه وار هستند استفاده کنیدو درخت چای می تواند به خوبی چربی را کنترل کرده و مانع از ایجاد شوره شود و آلوئه ورا باعث مرطوب کردن ناحیه مورد نظر می شود.

 

شوره ابرو

علائم شوره ابرو

  • بثورات پوستی
  • پوست چرب و تحریک شده
  • پوسته پوسته و سفید

مالاسزیا قارچی در ترشحات روغنی پوست است که می تواند باعث ایجاد شوره سر شود. قارچ با شوره سر، اگزما، درماتیت سبورئیک و سایر شرایط پوستی همراه است. همچنین می تواند باعث خارش، التهاب و قرمزی یا تحریک پوست شود.

علائم شوره ابرو شبیه به علائم کلی شوره سر است. تکه های پوسته پوسته سفید یا زرد پوست، خارش یا لکه های پوستی تحریک شده قرمز. بسته به علت اصلی بروز شوره ابرو نیز ممکن است بثوراتی ایجاد شود. ممکن است در اطراف نواحی ابرو و حتی مناطقی که کمی روغنی به نظر می رسند، شوره ایجاد شود.

بسته به علت ایجاد شوره سر و ابرو، ممکن است این درمان متفاوت باشد. بعضی اوقات مواردی که برای یک شخص مفید است ممکن است برای دیگری کارکرد نداشته باشد.

دلایل ایجاد شوره ابرو

درماتیت سبورئیک

درماتیت سبورئیک معروف ترین شکل ایحاد شوره است که همراه با التهاب است. در نوزادان، این حالت کلاهک گهواره نامیده می شود. این حالت با چرب شدن پوست به همراه پوسته شدن پوست همراه هست. قارچی به نام Malassezia Trusted Source به احتمال باعث درماتیت سبورئیک مزمن شود. این نوع قارچ در پوست چرب رشد می کندو باعث ضعف سیستم ایمنی بدن می شود.

درماتیت تماسی

درماتیت تماسی یک حساسیت پوستی هست که باعث تحریک پوست می شود. معمولا در ترکیبات محصولات بهداشتی مانند بعضی از شامپوها یا کرم ها نیز می تواند این حساسیت اتفاق بیفتد.

پوست خشک

بعضی از افراد دارای پوست بسیار خشک هستند و این خشکی را با شوره اشتباه می گیرند. معمولا افرادی که در شرایط آب و هوایی سرد زندگی می کنند دچار خشکی و پوسته پوسته شدن می شوند. درمان این مشکل این است که از کرم های مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

اگزما

اگزما معمولا با التهاب و لک های پوستی به رنگ قرمز و در نزدیکی ابرو ایجاد می شود.

پسوریازیس

پسوریازیس یک بیماری پوستی است که بر اثر ضعف سیستم ایمنی بدن به وجود می آید، که همراه با خارش و پوسته شدن می باشد. پسوریازیس در قسمت های مختلف مانند سر، قسمت های مختلف بدن و ابرو ظاهر می شود.

درمان های خانگی شوره

برای درمان شوره روش های های خانگی نیز می تواند به شما کمک کند. بهتر است روزانه از روغن نارگیل، آووکادو و جوجوبا استفاده کنید تا رطوبت رسانی فوق قوی روی پوست ایجاد کند.

جلوگیری از ایجاد شوره 

درست است که نمی توانیم به طور قطع از شوره سر و ابرو پیشگیری کنیم، اما با یکسری ترفندها می توانیم به حداقل برسانیم.

  • پوشیدن لباس مناسب در آب و هوای سرد
  • مصرف کرم های مرطوب کننده مناسب
  • استفاده از کرم های ضدآفتاب مناسب و استاندارد

استفاده از محلول ضد دمودکس دمودکسیلین

محلول ضد دمودکس دمودکسیلین با از بین بردن انگل دمودکس باعث درمان بیماری های پوستی اعم از رزاسه، کوپروز، اکنه های شدید، قرمزی صورت و درمان خارش پوست می شود. این محلول کاملا ارگانیک دارای خاصیت ضد انگل دمودکس، ضدباکتری و ضد قارچ می باشد.
این محلول با برگرفته از منشا گیاهی بدون حساسیت، بدون خشکی پوست و بدون عوارض جانبی، تراکم انگل ها را در سطح پوست و مو کاسته و باعث درمان بیماری های کوپروز، رزاسه، خارش و قرمزی پوست می شود.
از آنجایی که میدانید طبق تحقیقات صورت گرفته کسایی که دچار رزاسه و قرمزی پوست هستند انگل دمودکس برروی پوست این افراد دارای تراکم بالایی بوده که این محلول این تراکم را کاهش داده و باعث درمان این نوع بیماری ها می شود.
تراکم بیشتر انگل دمودکس روی پوست باعث بیماری های مثل کوپروز، رزاسه، آکنه های شدید و خارش و سوزش پوست می شود.

استفاده از شامپو دمودکسیلین 

شامپو دمودکسیلین DemodexCillin با کاهش انگل دمودکس روی پوست و موی سر باعث درمان درماتیت، آکنه، خارش، ریزش و شوره سر می شود. این شامپو با داشتن مواد کاملا گیاهی انواع مشکلات سر را درمان می کند.

برخی از خواص شامپو دمودکسیلین:

– درمان شوره و خارش سر
– درمان درماتیت پوست سر
– تعدیل چربی پوست سر
– ضد خارش پوست سر
– مناسب برای انواع مو
– جلوگیری از نازکی و ریزش مو
– تقویت کننده و ضدریزش مو
– درمان جوش و بوی بد پوست سر
– دارای ترکیبات گیاهی ضد میکروبی (ضد انگل، ضد باکتری، ضد قارچ)
– حجم ۲۰۰ میل

معرفی قویترین شامپو ضد شوره

شامپو دمودکسیلین
برخی از خواص شامپو دمودکسیلین:
– درمان شوره و خارش سر
– درمان درماتیت پوست سر
– تعدیل چربی پوست سر
– ضد خارش پوست سر
– مناسب برای انواع مو
– جلوگیری از نازکی و ریزش مو
– تقویت کننده و ضدریزش مو
– درمان جوش و بوی بد پوست سر
– دارای ترکیبات گیاهی ضد میکروبی (ضد انگل، ضد باکتری، ضد قارچ)
– حجم ۲۰۰ میل
» برای خرید شامپو دمودکسیلین اینجا کلیک نمایید

<hr>

لوسیون تقویت ابرو اورلین فرانسه

لوسیون تفویت کننده ابرو اورلین فرانسه

– محرک رشد مو از ریشه
– افزایش ضخامت ابرو
– پرپشت کننده ابرو
– ضدریزش قوی
– موثر در درمان الوپسی ابرو
– افزایش طول عمر اناژن و کاهش طول عمر تلوژن
– بدون ایجاد چربی روی ابرو
– بدون پارابن و مواد نگه دارنده
– ساخت فرانسه
– ۷٫۵ میل
» برای خرید لوسیون ابرو اورلین اینجا کلیک نمایید

<hr>

 

شوره ابروها,شوره ابرو و ریش,شوره ابرو و ریزش,شوره ابرو چیست,شوره ابرو و مژه,شوره ابرو درمان,شوره ابرو و صورت,شوره ابرو در نوزادان شوره ابرو,علت شوره ابرو چیست,شامپو ضد شوره ابرو,درمان خانگی شوره ابرو,شوره ابرو,دلایل شوره ابرو,علت شوره ابرو,شوره سر,دليل شوره سر,شوره سر درمان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید