09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
علت و درمان نازکی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

علت و درمان نازکی مو


نازک شدن مو به ریزش جزئی تا متوسط ​​اشاره دارد. برخلاف ریزش مو ، نازک شدن مو لزوماً باعث طاسی نمی شود. با این حال ،نازکی مو باعث کم پشتی مو نیز می شود .ذ
نازک شدن مو به تدریج اتفاق می افتد ، به این معنی که شما باید وقت خود را برای مشخص کردن علل و کشف بهترین اقدامات درمانی انجام دهید.

علل نازکی مو سر

نازک شدن مو ممکن است در اثر زندگی روزمره ، ژنتیک یا هر دو ایجاد شود. همچنین برخی از شرایط پزشکی ممکن است منجر به نازک شدن موها شود. طبق انجمن تحقیقاتی از دست دادن ۵۰ تا ۱۰۰ تارمو در روز طبیعی است.

عادات سبک زندگی نقش اصلی در نازک شدن موها دارد. این شامل:

بیش از حد موهای خود را اذیت میکنیدمثل رنگ کردن و دکلره و …..
استفاده از محصولات موی خشن ، مانند اسپری های مو و ژل های بسیار نگهدارنده. رنگ موقت نیز می تواند برای موهای شما خشن باشد.
موهای خود را خیلی محکم می بندید. این که آیا شما برای انجام کارهای روزمره موهای خود را با کش سفت میبندید یا در حالت دم اسبی قرار می دهید ، این حالت می تواند فولیکولها را بشکند ، و به مرور زمان ریزش و نازکی مو را سبب شود .
به مقدار کافی آهن ، اسید فولیک و سایر مواد معدنی در رژیم غذایی خود دریافت نکنید. همه اینها به فولیکول ها کمک می کند که به طور طبیعی مو تولید کنند.
استرس کنترل نشده را تجربه می کنید. استرس در بروز هورمون هایی مانند کورتیزول به سرگیجه مربوط است. بیش از حد بسیاری از هورمون های استرس ممکن است موهای جدیدی را که می خواهند از فولیکول های مو رشد کنند ، از بین ببرد.
نازک شدن موها نیز ممکن است ارثی باشد.و یا مصرف برخی از داروها میتواند عوارضی چون نازکی مو را در پی داشته باشد.

چا کسانی در اسیب داشتن مو نازک قرار دارند :

اخیراً بچه دار شده است
مصرف قرص های ضد بارداری
در حال تغییر در تغییرات هورمونی هستند
در مدت زمان کوتاهی بیش از ۲۰ پوند از دست داده اند
به دلیل بیماری خود ایمنی تحت درمان قرار می گیرند
نقص سیستم ایمنی بدن
یک اختلال پوستی یا عفونت دارند

نازک شدن موها گاهی اوقات با آلوپسی اشتباه گرفته می شود ، که ریزش مو گسترده است. در حالی که نازک شدن موها سرانجام ممکن است به ریزش مو منجر شود ، این دو حالت لزوماً یکسان نیستند.
بیشتر موارد ریزش مو در منزل قابل درمان است. که در پایین راه های درمان ذکر می شود .

۱٫ ماساژ پوست سر
شاید ارزانترین روش ضخیم شدن موها ماساژ پوست سر باشد. این هیچ هزینه ای ندارد ، و عوارض جانبی هم ندارد.

هنگامی که موهای خود را شستشو می دهید ، به آرامی با نوک انگشتان اطراف پوست سر خود فشار وارد کنید تا جریان خون را تشویق کنید. برای فواید حتی بیشتر ، می توانید ماساژور دستی را نیز انجام دهید تا سلولهای مرده پوست را نیز از بین ببرد.

۲٫ روغنهای اساسی
روغنهای اساسی مایعاتی هستند که از گیاهان خاصی حاصل می شوند و در درجه اول در رایحه درمانی و انواع دیگر داروهای جایگزین استفاده می شوند.

۳٫ شامپو ضد نازک
شامپو ضد نازک به دو روش کار می کند. ابتدا چنین محصولاتی حجم موهای شما را تأمین می کنند ، بنابراین ضخیم تر به نظر می رسد. این می تواند برای افرادی که موهای نازک یا طبیعی دارند ، مفید باشد.

شامپوهایی برای ریزش مو نیز حاوی ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که نوید بخشیدن به پوست سر سالم تر برای تولید موهای بیشتر به مرور زمان است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، هر روز از شامپو تقویت کننده استفاده کنید.

۴- مولتی ویتامین ها
موهای سالم به سلامتی کلی شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا برخی از اختلالات خوردن ، موهای جدید ممکن است از تولید فولیکول ها ناکام باشند. آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به شما در تعیین کمبود مواد مغذی کمک کند .

۵- استفاده از لوسیون مو ژیورل بزک

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5 یک منبع واقعی انرژی برای مو بوده که قدرت و زندگی را به موی ضعیف بازمی گرداند. این لوسیون میکروسیرکولاسیون پوست سر را بهبود بخشیده و فعال می کند و پیاز مو را برای رشد موی سالم و قوی تحریک می کند.

– خواص کینین برای مو:
– درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

– خواص سائوپالمتو برای مو:
– عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو می شود.

لوسیون مو ژیورل

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی و درمان نازکی مو
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان نازکی, مو لوسیون تقویت کننده مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید