09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
خرید قویترین کرم ضد لک
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

خرید قویترین کرم ضد لک

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، بهترین راهکارهای طبیعی برای درمان لک قهوه ای پوست و ملاسما را بررسی خواهیم کرد. از روش‌های خانگی مانند استفاده از آلوئه ورا و لیمو تا تغذیه مناسب و استفاده از محصولات طبیعی، همه این راهکارها به شما کمک می‌کنند تا لکه‌های قهوه‌ای روی پوست خود را کاهش دهید. همچنین شما را با قویترین و بهترین کرم ضد لک و روشن کننده و درمان قطعی لک بارداری آشنا خواهیم کرد.

ملاسما چیست ؟

ملاسما نوعی اختلال در رنگدانه پوست است که بیشتر زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین در افرادی که پوست تیره ای دارند بیشتر دیده می شود. ملاسما هیچ تاثیر منفی در سلامت جسمی فرد ندارد اما از لحاظ روحی و روانی می تواند تاثیر بدی در فرد ایجاد کند.
ملاسما با نام ماسک بارداری نیز معروف هست چون تغییرات هورمون به علت بارداری، داروهای هورمونی مثل قرص های ضدبارداری می تواند در تولید بیش از اندازه رنگدانه پوست در ایجاد ملاسما نقش داشته باشد.

آیا می تواند از ایجاد ملاسما جلوگیری کرد؟

ملاسما در افرادی که بر اثر ژنتیک، هورمون ها، قرار گرفتن در جلو خورشید، نوع رنگ پوست ایجاد می شود به هیچ عنوان قابل پیشگیری نیست. اما می توانید در ساعاتی که نور خورشید شدید است مخصوصا ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر از بیرون رفتن خودداری کنید، و از کرم های ضد آفتاب مناسب و استاندارد استفاده کنید. همچنین از مصرف داروهای هورمونی دوری کنید تا ایجاد لک های ملاسما را به تاخیر بیندازید. برای درمان قطعی لک بارداری، در ادامه شما را با بهترین لوسیون ضد لک بدون هیدروکینون آشنا خواهیم کرد.

ضدآفتاب مناسب برای ملاسما

اگر جزو افرادی هستید که دچار ملاسما هستید، انتخاب ضدآفتاب مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ضدآفتاب های رنگی حاوی اکسید آهن مانع تولید رنگدانه می شوند و نور مرئی و UVA/UVB را مسدود می کنند. این نوع محصولات لک های تیره را پنهان می کند و بعدا روحیه روانی فرد را درگیر می کند از طرف دیگر ضدآفتاب های بی رنگ، نور مرئی را مسدود نخواهند کرد، و در درمان لک های قهوه ای کمک زیادی می کنند.

ملاسما قابل درمان است؟

روش های متعددی برای درمان لک های بارداری یا ملاسما وجود دارد. بهترین توصیه ما برای درمان این دسته از لک ها استفاده از محصولات گیاهی است. به هیچ عنوان از کرم های هیدروکینون دار به خاطر دارا بودن عوارض استفاده نکنید.

آیا لوسیون ضد لک فبریژن لک ملاسما را درمان می کند؟

لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن Whitening Fabrigen یک لوسیون عالی برای درمان لک، کک و مک و تیرگی پوست است. این لوسیون حاوی آلفا آربوتین، کوجیک اسید، هیالورونیک اسید، آزلائیک اسید، چیتوسان، شی باتر، زینک اکساید، ویتامین C,E,A,B5، رتینول، روغن میوه آووکادو، عصاره آلوورا و عصاره شیرین بیان برای درمان انواع لک های قهوه ایی اعم از لک بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و… تجویز می شود.

درمان های رایج برای از بین بردن لک ملاسما

آلفا آربوتین در درمان تیرگی و لک پوست

این سرم حاوی آلفا آربوتین که یک ماده بسیار ایمن برای پوست است. آلفا آربوتین ۹ برابر موثرتر از بتا آربوتین می باشد. آلفا آربوتین می تواند فعالیت تیروزیناز را به شدت مهار کند و در نتیجه باعث کاهش هیپرپیگمانتاسیون و لک های پوستی می شود.

کوجیک اسید در درمان تیرگی و لک پوست

کوجیک اسید یک ماده روشن کننده طبیعی پوست شناخته شده است به همین دلیل محبوب است. همه عاشق مراقبت های ملایم هستند و کوجیک اسید می تواند این کار را با روشن کردن ملایم صورت انجام دهد. کوجیک اسید، با مهار تیروزیناز ( آنزیمی که مسئول تولید لک است) را مهار می کند. این مهار تولید ملانین را متوقف می کند و کوجیک اسید را به یک روشن کننده ایمن، موثر و ملایم پوست تبدیل می کند.

هیالورونیک اسید در درمان تیرگی و لک پوست

اسید هیالورونیک برای تقویت گردش سلولی و تغذیه پوست شناخته شده است. همانطور که سطح کلاژن در پوست شما افزایش می یابد، نه تنها پوست شما را حجیم و نرم تر می کند، بلکه تشکیل سلول های جدید را تسهیل می کند و در نتیجه رنگدانه ها را کاهش می دهد.

علاوه بر این، اسید هیالورونیک به بهبود سلامت کلی پوست کمک می کند، که می تواند التهاب را کاهش دهد و از هیپرپیگمانتاسیون (لک پوست) بیشتر جلوگیری کند. با این حال، برای نتایج بهتر توصیه می شود آن را با ویتامین C همراه کنید. این لوسیون نیز حاوی ویتامین سی است.

آزلائیک اسید در درمان تیرگی و لک پوست

آزلائیک اسید یک مهارکننده تیروزیناز (آنزیمی که مسئول ساخت ملانین است) است، به این معنی که به یکنواخت کردن رنگ پوست و پیشگیری و درمان هیپرپیگمانتاسیون ناشی از شرایطی مانند ملاسما کمک می‌کند. همچنین می‌تواند اسکارهای آکنه، لکه‌های تیره (که اغلب در رنگ‌های پوست تیره‌تر دیده می‌شود) و جای زخم‌های قرمز (که بیشتر در رنگ‌های پوست روشن دیده می‌شود را روشن کند). اسید آزلائیک همچنین یک آنتی اکسیدان ضد باکتری است که برای درمان منافذ باز، کاهش التهاب و درمان آکنه کمک می کند.

چیتوسان در درمان تیرگی و لک پوست

ملانوژنز غیر طبیعی و انتقال ملانوزوم می تواند باعث اختلالات رنگدانه پوست شود که با استفاده از فرمولاسیون مبتنی بر چیتوسان درمان می شوند. ما قبلاً دریافتیم که ترکیبات اسید فنولیک موجود در چیتوسان می تواند تولید ملانین را مهار کند. چیتوسان یک ماده طبیعی دریایی است.

شی بار در درمان تیرگی و لک پوست

کره شی یک راه طبیعی و موثر برای کمک به بهبود ظاهر پوست و محافظت از آن در برابر هایپرپیگمانتاسیون است. می توانید از شی باتر برای هایپرپیگمانتاسیون استفاده کنید. با این حال، یکی دیگر از درمان های طبیعی و موثر برای هایپرپیگمانتاسیون استفاده از کوجیک اسید بهمراه کره شی باتر است.

روغن آووکادو در درمان تیرگی و لک پوست

وجود ویتامین C و ویتامین E در روغن آووکادو، آن را در روشن کردن لکه های تیره و رنگدانه موثر می کند. این ویتامین ها برای مهار تولید ملانین، رنگدانه مسئول رنگ پوست، با هم کار می کنند. استفاده منظم از روغن آووکادو می‌تواند درخشندگی را به پوست شما دهد. خواص مغذی آن، بافت پوست را بهبود می بخشد و باعث درخشندگی سالم می شود.

ویتامین سی در درمان تیرگی و لک پوست

قابلیت قوی مهار ملانین ویتامین C را به یک عامل روشن کننده قوی تبدیل کرده است که می تواند مشکلات تغییر رنگ پوست مانند هایپرپیگمانتاسیون، ملاسما، لکه های تیره و علائم آکنه (PIH) را کاهش دهد. شود. ویتامین C به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی خود شناخته شده است که می تواند به محافظت از پوست شما در سطح سلولی کمک کند. ویتامین C دارای توانایی قابل توجهی در خنثی کردن رادیکال های آزاد هستند و همچنین به کاهش رنگدانه کمک می کند.

رتینول در درمان تیرگی و لک پوست

رتینول در سطح سلولی عمل می‌کند و با فعال کردن گیرنده‌های خاصی در پوست به نام گیرنده‌های هسته‌ای بر تکثیر و تمایز سلول‌ها تأثیر می‌گذارد. با تسریع تکثیر سلول ها، امکان ظهور پوست سالم تر و جدیدتر را فراهم می کند.
رتینول همچنین می‌تواند تولید تیروزیناز، آنزیمی که در تشکیل ملانین نقش دارد، کاهش دهد. این مکانیسم پیشگیرانه می تواند شروع لکه های هیپرپیگمانته جدید را کاهش دهد – به همین دلیل است که از آن به عنوان ماده مراقبت از پوست برای درمان بیماری های پوستی مانند هایپرپیگمانتاسیون و ملاسما یاد می شود.

آلوئه ورا در درمان لک و تیرگی پوست

براساس تعدادی از مطالعات موجود، برخی از مواد شیمیایی موجود در آلوئه ورا دارای خواص روشن کنندگی پوست می باشد. این مواد شیمیایی آلوئین و آلوئزین نامیده می شوند. این ترکیبات با از بین بردن سلول های ملانین موجود و جلوگیری از تشکیل بیشتر ملانین در پوست، هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهند.

 

معرفی قویترین ضد لک برای درمان لک بارداری


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

 

خرید قویترین کرم ضد لک,خرید قوی ترین کرم ضد لک,کرم ضد لک قوی,بهترین کرم ضد لک,بهترین کرم ضد لک صورت خارجی,بهترین کرم ضد لک گیاهی,کرم ضد لک خارجی,ضد لک قوی,کرم ضد لک قوی برای ملاسما,کرم لکه بر قوی خارجی,قویترین کرم ضد لک,بهترین و قویترین کرم ضد لک صورت,بهترین و قویترین کرم ضد لک,قویترین کرم ضد لک خارجی,قویترین کرم ضد لک فرانسوی,قویترین کرم ضد لک ایرانی,قویترین کرم ضد لک بدون بازگشت,قویترین کرم ضد لک و روشن کننده,قویترین کرم ضد لک و روشن کننده پوست,قویترین کرم ضد لک صورت,بهترین کرم ضد لک,بهترین کرم ضد لک صورت خارجی,بهترین کرم ضد لک گیاهی,کرم ضد لک قوی,کرم ضد لک خارجی,کرم ضد لک,کرم ضد لک هیدروکینون,کرم ضد لک قوی برای ملاسما,ضد لک قوی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید