09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان سریع شوره سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان سریع شوره سر

 

اگر در موهایتان یا روی شانه های خود پوسته پوستی مرده پیدا می کنید ، ممکن است فکر کنید که دچار شوره سر شده اید ، شرایطی که به آن به عنوان درماتیت سبورئیک نیز شناخته می شود.
این یک بیماری شایع است که می تواند باعث شود پوستی در پوست سر شما پوسته پوسته شود. اما همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید با چیز دیگری سر و کار داشته باشید.

سایر شرایط ، مانند پسوریازیس ، اگزما و ایجاد پوست سر علائم مشابهی دارند اما دلایل مختلفی دارند که برای رفع نیاز به درمانهای مختلفی دارند.

ایجاد پوست سر اغلب می تواند باعث ایجاد پوستی پوسته پوسته شود. این یک بیماری به راحتی قابل درمان است. بسیاری از علائم مشابه شوره را دارند.

آیا ایجاد پوست سر می تواند باعث ریزش مو شود؟
خلاصه: بله. اگر پوست درمان نشود ، باعث ایجاد ریزش مو می شود و پوست ، مرده و عرق مرده فولیکول های مو را مهار می کند. این می تواند به یک وضعیت ناراحت کننده بنام فولیکولیت منجر شود .

فولیکولیت باعث التهاب فولیکول های مو می شود که گاهی منجر به عفونت می شود . موارد شدید فولیکولیت ممکن است باعث ایجاد زخمهای پوستی شود که به نظر نمی رسد بهبود یابد. این زخم ها می توانند باعث ریزش مو و زخم دائمی مو شوند .

چه عواملی باعث ایجاد پوست سر می شود؟
دلایل مختلفی برای ایجاد پوست سر وجود دارد. این مهم است که بدانید با کدام یک سر و کار دارید.

رشد طبیعی
رشد طبیعی روی پوست سر چندین عامل دارد.

سلولهای مرده پوست
سلولهای پوستی بدن شما را می پوشانند و مرتباً در حال از بین رفتن هستند. وقتی آنها می میرند ، قرار است آنها ریخته شوند. موارد جدید باید جایگزین موارد قدیمی شوند.

اما برای برخی افراد سلولهای مرده پوست به اندازه کافی سریع ریخته نمی شوند و این می تواند منجر به ایجاد پوسته در پوست سر شما شود. ایجاد سلول های مرده پوست معمولاً باعث می شود بسیاری از پوسته ها از پوست سر شما ریزش نکند.

سبوم
پوست سر یک روغن طبیعی موم به نام سبوم از غدد زیر پوست تولید می کند. برخی افراد نسبت به سایرین بیشتر این روغن را تولید می کنند.

سبوم نقش مهمی در محافظت از پوست شما در برابر عفونت و کمک به مرطوب نگه داشتن آن دارد. با این حال ، هنگامی که بدن سبوم زیادی تولید می کند ، می تواند روی پوست سر شما ایجاد شود.

عرق
علاوه بر سبوم و پوست مرده ، پوست سر شما عرق تولید می کند . این همچنین می تواند به رشد پوست سر شما بیفزاید.

برخی افراد به طور طبیعی بیشتر از دیگران عرق می کنند. اگر به خصوص فعال هستید ، ممکن است بیشتر از بیشتر افراد عرق کنید. یک پوست سر عرق اغلب باعث ایجاد موهای چرب می شود و ممکن است بوی نامطبوع ببخشد.

درمان پوسته و خارش سر

پک درمان شوره پوست سر بزک شامل دو محصول شامپو پودر گیاهی عطاری و لوسیون ضد شوره بریول المان است. این دو محصول در کنار هم بهترین درمان برای انواع شوره های چرب، خشک و درماتیت سبوریک هست.
شامپو گیاهی از ۱۰ گیاه ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه تهیه شده است. این شامپو با داشتن خاصیت گیاهی ضدقارچ و ضدباکتری باعث کاهش قارچ ضدشوره می شود. همچنین به دلیل داشتن گیاه گزنه باعث تنظیم چربی و با داشتن بابونه باعث رطوبت رسانی به کف پوست سر و درمان خارش پوستی می شود.
لوسیون بریول بعد از حمام و خشک کردن محل، برروی نواحی درگیر زده می شود. این لوسیون دارای ماده ضد باکتریایی هست که میزان شوره سر ناشی از باکتری ها، قارچ ها و مخمرها را درمان می کند. پتید Octopirox R موجود در این لوسیون به عنوان یک ماده ضد شوره مؤثر عمل می کند. 

پک درمان شوره سر

برخی از خواص پک درمان شوره پوست سر بزک:
– درمان انواع شوره خشک و چرب
– درمان چربی پوست سر
– درمان پوسته ریزی سر
– مناسب پوست سر، ابرو و ریش
– مناسب درماتیت سبوریک
– درمان خارش و ریزش بعلت شوره و قارچ
– درمان قارچ پوستی

برای دیدن متن کامل و پک درمان شوره سر بریول اینجا را کلیک کنید .

شوره سر چیست,شوره سر چرب,شوره سر در خواب,شوره سر و ريزش مو ,پوسته شدن سر 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید