09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 29 اسفند  
درمان نازکی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان نازکی پوست صورت

در این مقاله راهکارهای طبیعی برای درمان نازکی پوست صورت را معرفی میکنیم که به طور طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی می‌توانند به تقویت و آبرسانی پوست کمک نمایند. از جمله موادی که می‌توانید به عنوان راهکارهای طبیعی پوست را تقویت کنید استفاده از میموزا است.
پوست و تمام بافت های بدن در طول زندگی دایم در حال تغییر شکل است. اما به دلیل تغییر در ترکیب و ساختار بافت همبند با افزایش سن قابلیت بازسازی حتی در نرم ترین بافت ها مانند پوست نیز کاهش می یابد. توجه داشته باشید یکی از فراوان ترین و ضروری ترین ترکیب در پوست کلاژن است پروﺗﻴﺋﻨﻰ که ﻤﺴﺋﻮل خاصیت کشسانی پوست می باشد. اما با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد که این امر باعث نازک شدن و شل شدن پوست، ظهور خطوط در اطراف بینی، دهان، چانه و بروز پف در اطراف چشم و از بین رفتن سفتی پوست می شود.
بعضی از افراد به خصوص خانم ها از داشتن پوست نازک و حساس خود ابراز نارضایتی می کنند و می گویند پوستشان در برابر نور خورشید آسیب می بینید و دچار سوختگی و لک می شود. استفاده از ترکیبات حاوی کورتون و رژیم های سخت لاغری از علل نازک شدن پوست هستند. بنابراین برای اینکه پوست حالت نازکی را از دست بدهد باید از کرم های مخصوص برای مرطوب کردن و همچنین از شوینده های غیر صابونی استفاده کنند.

علت های نازکی پوست

علاوه بر بیماری های درونی، که با گذشت زمان پوست را نازک و پیر می کند، عوامل زیادی از جمله ژنتیک، اشعه های مضر آفتاب، شیوه زندگی و مصرف برخی از داروهای خاص نیز در بروز نازکی پوست در ارتباط است.

اشعه های زیان بار آفتاب

بیشتر افرادی که دچار نازکی پوست هستند، مدت زمان بیشتری در مقابل اشعه های زیان بار خورشید قرار گرفته اند. این دسته از افراد علاوه بر نازکی پوست دچار چین و چروک و لک های پوستی نیز قرار می گیرند.نازکی پوست بیشتر در نواحی که در معرض نور آفتاب قرار می گیرند مانند صورت، بازوهاو روی دست اتفاق می افتد. ناگفته نماند استفاه از دستگاه های سولاریوم برای تغییر رنگ پوست نیز از عوامل ایجاد نازکی پوست است.

مصرف بعضی از داروها

در بعضی موارد استفاده از داروهای خاص می تواند باعث ایجاد نازکی شود مانند :

– داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن یا ناپروکسنین
– کورتیکواستروئیدهای موضعی خوراکی
– مصرف بیش از حد آسپرین
– داروهای رقیق کننده خون

نحوه زندگی و محیط پیرامون

– عدم انجام ورزشی
– مصرف سیگار و دخانیات
– مصرف نوشیدنی های الکل دار
– عدم استفاده از سبزیجات و میوه جات
– رژیم غذایی که حاوی مقادیر بالایی از قند و کربوهیدرات باشد

چند روش درمانی برای درمان نازکی پوست

۱ – نوشیدن مقدار زیادی آب سلول های پوست را هیدراته نگه می دارد و می تواند از تضعیف آن جلوگیری کند. خاصیت مرطوب کنندگی روزانه پوست شما سبب محکم شدن و قوی شدن آن می شود. حتی آب به پوست شما رطوبت رسانده و بدنتان را از سموم خلاص می‌کند. پس حتماً روزی هفت هشت لیوان آب بنوشید.

۲- استفاده مناسب از کرم های حاوی کلاژن. این نوع کرم ها به خوبی پوست را تغذیه می کنند و از خشکی و نازکی نجات می دهند.

چه کرم هایی برای درمان نازکی پوست مناسب هست؟

میموزا یک گیاه دارویی هست  که خواص زیادی برای پوست دارا هست و می‌تواند بهبودی قابل توجهی در نازکی و ضعف پوست ایفا کند. در این مطلب، روش‌های استفاده از میموزا برای درمان نازکی پوست را بررسی خواهم کرد.
میموزا یک درخت چند ساله و قدیمی هست که ارتباط مستقیم با طب سنتی دارد. پوست و برگ های میموزا دارای خاصیت دارویی است. با توجه به اینکه میموزا سرشار از آنتی اکسیدان ها، لیپیدها و تانن هایی هست باعث ترمیم و جوانسازی سریع پوست می شود. همچنین این گیاه برای درمان علائم پیری پوست، زخم های پوستی، زخم ها و سوختگی ها مصرف می گردد.

معرفی قویترین کرم برای نازکی پوست

کرم ترمیم کننده میموزا آکواریوس
برخی از خواص کرم ترمیم کننده پوست آکواریوس:
– مناسب برای ترمیم پوست بعد از لیزر، پلکسر و…
– مناسب برای ترمیم زخم، اگزما و خشکی پوست
– بازسازی ساختار سلولی و تقویت سد دفاعی پوست
– حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست
– ضد باکتری و ضد قارچ
– ضد خارش، ضد سوزش و ضد قرمزی
– رطوبت و آبرسان قوی پوست
– حاوی میموزا، کالاندولا، زینک و روغن ارگان
– رفع عوارض کرم های پاکستانی، دست ساز و لایه بردار
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ترمیم کننده آکواریوس اینجا کلیک نمایید

درمان پوست نازک شده,درمان پوست نازک وحساس,درمان پوست نازک و شل,درمان پوست نازک شده صورت,درمان پوست نازک بدن,,درمان نازکی پوست,درمان نازکی پوست دست,درمان نازکی پوست بدن,درمان پوست نازك,درمان نازکی پوست دور چشم,درمان پوست نازک صورت,درمان پوست های نازک,راه درمان پوست نازک صورت,جلوگیری از نازک شدن پوست صورت,برای جلوگیری از نازک شدن پوست,کرم برای پوستهای نازک,سفت کننده پوست صورت,سفت كننده پوست صورت ,سفت كننده پوست,سفت کننده پوست بدن,سفت کننده پوست صورت گیاهی,سفت کننده پوست زیر چشم,سفت کننده پوست طبیعی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید