09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه
3800000 تومان
قیمت با تخفیف: 3610000 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه

سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه یک محصول فوق العاده قوی برای جوانسازی، ضدجوش، درمان اسکار جوش، ضد لک و روشن کردن پوست می باشد. این سرم حاوی سه اکتیو قوی ویتامین سی، رتینول و لیپوکرومن و روغن دانه کتان می باشد. با کارایی چند گانه قوی به عنوان سرم شب روشن کننده و اثر بخشی سه بعدی ۳D بر پوست است.

ویتامین سی برای پوست

ویتامین C موضعی یک ماده مورد علاقه متخصصان پوست است که با پشتوانه علمی مورد علاقه متخصصان پوست است که به کند کردن پیری زودرس پوست، جلوگیری از آسیب نور خورشید و بهبود چین و چروک، لکه های تیره و آکنه کمک کند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان است، به این معنی که با رادیکال های آزاد مضر (سموم) که از منابع خارجی مانند آلودگی هوا یا از داخل بدن در نتیجه فرآیندهای عادی مانند متابولیسم شما در تماس با پوست شما قرار می گیرند، مبارزه می کند. رادیکال های آزاد می توانند به پوست آسیب برسانند و استفاده از ویتامین C موضعی می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند و ظاهر کلی پوست را بهبود بخشد.

رتینول برای پوست

رتینول باعث افزایش تولید سلول های پوست (تکثیر) می شود. به تمیز کردن منافذ کمک می کند. رتینول همچنین پوست شما را لایه برداری ملایم می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد که می تواند خطوط چین و چروک را درمان کند و ظاهری شاداب تر و چاق تر به پوست شما بدهد.
رتینول فوراً در سلول‌های شما شروع به کار می‌کند، اما چند هفته طول می‌کشد تا شما شاهد بهبود ظاهر و احساس پوست خود باشید. رتینول باعث درمان آکنه، اسکار آکنه، لک های تیره، منافذ باز، ملاسما و چین و چروک موثر است.

لیپوکرومن برای پوست

Lipochroman (لیپوکرومن) ملکول ویتامین مانند، سبب به دام انداختن رادیکال های نیتروژن و اکسیژن شده و در نتیجه سبب محافظت از سلول های پوستی در برابر رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو می گردد. این ملکول ویتامینی می تواند سپس لیفت پوست شود.

روغن کتان برای پوست

فواید روغن کتان برای پوست زیاد است. روغن کتان یک مرطوب کننده فوق العاده قوی برای پوست است. این روغن حاوی امگا۳ می باشد که باعث سفتی و شفافیت پوست می شود. همچنین بخاطر داشتن خاصیت ضدالتهابی جهت درمان پوست خشک و چین و چروک دار مناسب است.

برخی از خواص سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه:

– جوانسازی فوق العاده قوی پوست
– پیشگیری از پیری زودرس پوست
– درمان تیرگی و لک های عمقی
– ضد چروک قوی با داشتن خاصیت سه بعدی بر روی پوست
– درمان جوش و اسکار جوش
– درمان منافذ باز بزرگ
– درمان گودی جای جوش، ابله مرغان و…
– یکدست سازی کامل پوست
– حاوی ویتامین سی پایدار، رتینول، لیپوکرومن و روغن کتان
– مبارزه با رادیکال های آزاد
– حاوی ۴۵ کپسول
– ساخت کشور فرانسه

نحوه استفاده: هر شب مواد یک کپسول را بر روی پوست تمیز ماساژ دهید.

توصیه می شود در کنار این سرم از پن ضد پیری ژان داوز نیز استفاده کنید. برای دیدن پن ضد پیری ژان داوز فرانسه اینجا کلیک نمایید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید