09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
فواید جوانه گندم برای مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

فواید جوانه گندم برای مو

قویترین, بهترین, شامپو, کرم ,ضد ریزش ,تقویت کننده ,جوانه گندم

در کشور ما از هزاران سال پیش اهمیت جوانه گندم در میان مردم رایج بوده است و هر ساله در نزدیک عید از جوانه گندم سمنو درست کرده و در سر سفره هایشان می گذاشتند و همواره این آیین نیز تا به امروز ادامه دارد. جوانه گندم دارای ترکیباتی مانند ویتامین A،B1،B6،B12،E، اسید فولیک، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم و منیزیم نیز می باشد . به همین منظور جوانه گندم با دارا بودن خواص بی نظیرش درمانی برای مو و پوست می باشد. از آنجایی  که داشتن موهای پر پشت و درخشان آرزوی هر فردی می باشد بنابراین برای محافظت و جلوگیری از ریزش مو باید اقداماتی انجام بدهیم.

خواص جوانه گندم برای مو :

* درمان سریع ریزش مو

* تقویت موهای خشک و آسیب دیده

* کمک به افزایش رشد مو

* تثبیت رنگ مو

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید موهایتان پرپشت بشود و در عین حال ریزش نداشته باشد جوانه گندم را به عنوان یکی از ضروریات در سبد اورژانسی خود جایگزین کنید .معمولا موهای خشک و رنگ شده  همچنین موهای بلند بیشتر مستعد آسیب دیدگی می باشند بنابراین باید ویتامین های مورد نیاز مو تامین شود تا بتوانید با اعتماد به نفس بیشتر به کارهای روزمره خود بپردازید.

ویتامین E موجود در جوانه گندم  با موهای شما چه کاری انجام می دهد .این ویتامین  برای رشد مو  ضروری است تمام مشکلات موهای خشک و خشن را برطرف میکند! موهارا مرطوب و براق می کند ، همچنین پوست سر را سالم نگه می دارد و گردش خون را بهتر می کند.

روغن ضدریزش و افزایش رشد مو جوانه گندم پریفار

برخی از خواص روغن خالص جوانه گندم پریفار فرانسه:
– درمان انواع ریزش مو
– محرک رویش موی در نواحی سر، ابرو و ریش و سبیل
– تقویت کننده فولیکول های مو
– افزایش سریع رشد مو
– حاوی اسیدهای چرب ضروری و گروه ویتامین E , B
– ترمیم و بازسازی سلولی مو
– افزایش گردش مویرگی برای تغذیه کامل ریشه مو
– درمان ریزش آلوپسی
– درمان ریزش موی خانم ها و اقایان
– تقویت کننده قوی مو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: مقدار کمی روغن جوانه گندم را بر روی مو و پوست سرتان ماساژ دهید. این کار گردش خون را تحریک می‌کند. برای جذب سریع و بیشتر روغن میتونید بمدت ۱۵ دقیقه حوله گرم برروی سرتان بپیچید. بعد ۳ ساعت با شامپو مناسب شستشو دهید.

برای مشاهده و خرید روغن جوانه گندم اینجا کلیک نمایید

خواص جوانه گندم برای مو,فواید روغن جوانه گندم برای مو,خواص روغن جوانه گندم برای مو,خواص پودر جوانه گندم برای مو,خواص جوانه گندم برای ریزش مو,خواص جوانه گندم برای موی سر,خواص جوانه ی گندم برای مو,خواص جوانه گندم برای رشد مو,تقویت کننده موی سر,تقویت کننده مو ژوتن,تقويت كننده مو,تقویت کننده موی سینره,تقویت کننده مو گیاهی,تقویت کننده مو هگور,درمان ریزش موی هورمونی در زنان,درمان ریزش مو گیاهی,درمان ریزش مو زنان,درمان ریزش مو مردان,درمان ریزش مو در دوران شیردهی,درمان ریزش مو با قرص ld,شامپو جوانه گندم سریتا,شامپو جوانه گندم کاپوس,شامپو جوانه گندم مای,شامپو جوانه گندم ایروکس,شامپو جوانه گندم پرمون,شامپو جوانه گندم کریستال,شامپو جوانه گندم والنسی ,قویترین, بهترین, شامپو, کرم ,ضد ریزش ,تقویت کننده ,جوانه گندم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید