09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
قویترین روشن کننده پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

قویترین روشن کننده پوست صورت

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی تاثیر ویتامین سی بر روی جوانسازی پوست می‌پردازیم. ویتامین سی یک آنتی‌اکسیدان قوی است که می‌تواند به تقویت کلاژن پوست کمک کند و علائم پیری را کاهش دهد. در این مطلب، به توضیح اثرات مثبت ویتامین سی بر روی پوست، روش‌های مصرف آن و محصولات حاوی این ویتامین می‌پردازیم.

ویتامین سی چیست؟

ویتامین سی برای پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چون باعث کلاژن سازی پوست شده و روشنی و درمان لک و همچنین برطرف کردن چروک را به دنبال دارد. همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در پیشگیری از انواع بیماری ها نقش اساسی دارد. از آن جایی که استفاده از ویتامین سی باعث درمان لک و درمان چروک می شود ما هم سعی می کنیم شما را با بهترین کرم ویتامین سی پایدار آشنا کنیم.

ویتامین سی و جوان سازی پوست

ویتامین سی جزو آنتی اکسیدان های خیلی قوی است که با از بین بردن آسیب‌های اکسیداتیو، پوست را در برابر رادیکال‌های آزاد حفظ می کند. همچنین این ویتامین می تواند پوست را از پیری زودرس نجات داده و باعث شادابی و طراوت می شود.

تاثیر سرم ویتامین c برای پوست

سرم ویتامین C جزو یکی از محبوب ترین محصولات مراقبتی پوست است که باعث درمان لک، روشنی و شادابی پوست می شود. به عبارتی دیگر سرم ویتامین سی با افزایش آبرسانی پوست، می تواند خشکی را از بین برده و جوانی و شادابی را به پوست هدیه دهد.

بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی

استفاده از ویتامین سی به هر شکلی از اهمیت زیادی برخودار است، اما به شکل سرم فواید زیادی دارد. از جمله مزایای این نوع ویتامین به شکل سرم مبارزه با رادیکال های آزاد و تقویت کلاژن پوست است. اما اگر بخواهیم در مورد بهترین زمان مصرف ویتامین سی صحبت کنیم، رعایت موارد زیر لازم است.

  • سرم ویتامین سی را قبل از طلوع آفتاب مصرف کنید، چون که محصول کمتر در معرض دی‌اکسیداسیون قرار می گیرد و پوست شما را در برابر اشعه های مضر آفتاب حفظ می کند.
  • قبل از استفاده از سرم ویتامین سی، پوست خود را با شوینده مناسب تمیز کنید، همچنین می توانید سرم را با مرطوب کننده مورد نظرتان ترکیب کنید. نکته مهم که باید در نظر بگیرید این است که سرم را در محیط خنک و تاریک نگهداری نمایید و قبل از مصرف ظرف را تکان دهید. توصیه می کنیم حتما روزانه برای جوانسازی و شادابی پوستتان در روتین خود قرار دهید.

بهترین مواد غذایی حاوی ویتامین سی

پرتقال، آناناس، کیوی، فلفل، گوجه سبز و دارچین جزو منبع غنی از ویتامین سی است. نکته مهمی که باید مدنظر قرار بدهید این است که مکمل های ویتامین C با اینکه مفید است اما می تواند عوارض زیادی داشته باشد، به همین خاطر این نوع ویتامین سی را در تغذیه های خود دنبال کنید.

خرید ویتامین سی

خواص اصلی ویتامین C

خواص کلی ویتامین سی برای پوست و بدن شامل موارد زیر است:

آنتی اکسیدان قوی: ویتامین سی انتی اکسیدان قوی هست که پوست را در برابر اشعه های مضرر خورشید و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

تولید کلاژن: یکی از بهترین پروتیئن های مورد نیاز برای پوست و استخوان و بافت های متحرک، کلاژن است. ویتامین سی نیز با تحریک و افزایش کلاژن سازی، خاصیت ارتجاعی پوست را بالا برده و سبب بازسازی چین و چروک و جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن: این نوع ویتامین با افزایش سیستم ایمنی بدن و کمک به جذب بهتر آهن باعث کاهش سکته قلبی و سرطان می شود.

تاثیر ویتامین سی برای پوست

ویتامین سی در جلوگیری از ایجاد لک و سرطان تاثیر زیادی دارد و سبب جوانسازی پوست می شود. اگر از دورچشم های حاوی ویتامین سی استفاده کنید، پوست خود را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نمایید. این نوع ویتامین باعث آبرسانی پوست شده و ورم پوستی را کاهش می دهد و همچنین ساخت لیپید را بیشتر می کند، که در حفظ آب میان بافتی پوست موثر است. پس بهتر است از ویتامین سی در تغذیه خود استفاده کنید و شب ها قبل از خواب از سرم موضعی ویتامین C استفاده نمایید.

خرید ویتامین سی قوی

سرم مغذی پوست Q10+Vit C حاوی کوآنزیم ۱۰ و ویتامین سی می باشد. این سرم حاوی دوز بالای کوآنزیم Q10 و ویتامین سی پایدار جهت تغذیه پوست و تحریک کلاژن و الاستین سازی پوست، روشن کنندگی و رفع لک ها، افزایش شفافیت و شادابی پوست، آبرسانی و رفع چین و چروک های پوست، رفع آسیب های سلولی پوست ناشی از آسیب های اشعه آفتاب و رادیکال های آزاد موثر است.
این سرم با انواع پوست های خشک، حساس، چرب و معمولی سازگار می باشد. سرم مغذی پوست اورین حاوی دوز بالای کوآنزیم کیوتن و ویتامین سی پایدار جهت افزایش شادابی و شفافت پوست تجویز می شود.
سرم تغذیه کننده پوست اورین چون حاوی ویتامین سی است موجب روشن کننده پوست، رفع لک ها و تیرگی پوست می شود. همچنین بخاطر داشتن کیوتن، این محصول باعث تغذیه پوست و تحریک سنتز کلاژن و الاستین جوانسازی پوست می شود.
ویتامین C به دلیل اثرات روشن کنندگی و آنتی اکسیدانی خود شناخته شده است. هنگامی که با Q10 ترکیب می شوند، یک هم افزایی ایجاد می کنند که سلامت کلی و ظاهر پوست شما را افزایش می دهد.
هر دو Q10 و ویتامین C آنتی اکسیدان های قوی هستند و می توانند به طور موثر رادیکال های آزاد را که می توانند منجر به پیری زودرس شوند را خنثی کنند. وقتی که این دو ترکیب با هم باشند محافظت مضاعف در برابر آسیب های محیطی ایجاد می کنند.
ویتامین C موجود در سرم مغذی اورین باعث تولید کلاژن می شود و به بهبود خاصیت ارتجاعی و کاهش چین و چروک پوست کمک می کند. کیوتن با ایجاد انرژی کافی به سلول های پوست باعث شادابی و جوانسازی قوی پوست می شود.
ویتامین C به از بین بردن لکه های تیره و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می کند. در کنار انرژی کیوتن باعث درخشان و روشن شدن پوست می شود. طیف انرژی کیوتن با ویتامین سی ترکیب می شود و یک محصول قدرتمند برای جوانسازی پوست تشکیل می دهد. ترکیب Q10، اسید هیالورونیک و ویتامین C در روتین مراقبت از پوست می تواند به شما کمک کند پوستی متعادل، درخشان و جوان داشته باشید.

معرفی قویترین سرم ویتامین C

سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه
برخی از خواص سرم ویتامین سی ژان داوز فرانسه:
– روشن کننده قوی با اثر یکنواخت کننده رنگ چهره به دلیل داشتن غلظت بالای ویتامین C
– درمان و جلوگیری کننده از ایجاد چین و چروک
– شاداب کننده و رفع کدری، تیرگی و خستگی پوست
– درمان افتادگی و شلی پوست
– افزایش تراکم اپیدرم پوست
– درمان چروک صورت و دورچشم
– مناسب برای درمان پف، افتادگی و چروک دورچشم
– افزایش کلاژن و الاستین سازی پوست
– مناسب صورت و دورچشم
– درمان غبغب
– ۳۰ میل
– ساخت فرانسه
» برای خرید سرم ویتامین سی ژآن داوز اینجا کلیک نمایید

سرم مغذی پوست Q10 اورین

برخی از خواص سرم مغذی پوست Q10+Vit C اورین:

– حاوی دوز بالای کوانزیم Q10 کیوتن و ویتامین C پایدار
– درمان لک و روشن کننده قوی پوست
– تغذیه کامل پوست و افزایش کلاژن و الاستین پوست
– تضمین جوانسازی پوست
– افزایش انرژی، شادابی و شفافیت پوست
– آبرسانی و رفع چین و چروک های عمقی پوست
– جذب سریع و عدم ایجاد حس چربی در پوست
– مناسب انواع پوست
– رفع آسیب های سلولی ناشی از اشعه UV و اکسیدان ها
– ترمیم کننده و رفع نازکی پوست
» برای خرید سرم مغذی پوست اورین اینجا کلیک نمایید

کرم ویتامین سی اورین

برخی از خواص سرم ویتامین سی اورین:

– سفت و روشن کننده پوست
– مکمل برای درمان لک های پوستی
– تقویت پوست با افزایش کلاژن و الاستین سازی
– کاهش چین و چروک و علائم پیری پوست
– درمان و پیشگیری از آکنه و التهاب پوستی
– شاداب کننده و آبرسان پوست
– مرطوب کننده و آبرسان قوی
– رفع خستگی پوست
– اسکوربیک اسید آهسته جذب، نیاسینامید، هیالورونیک اسید و ویتامین B5,E
– ۵۰ میل
» برای خرید کرم ویتامین سی اورین اینجا کلیک نمایید

<hr>

سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه

برخی از خواص سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز فرانسه:

– جوانسازی فوق العاده قوی پوست
– پیشگیری از پیری زودرس پوست
– درمان تیرگی و لک های عمقی
– ضد چروک قوی با داشتن خاصیت سه بعدی بر روی پوست
– درمان جوش و اسکار جوش
– درمان منافذ باز بزرگ
– درمان گودی جای جوش، ابله مرغان و…
– یکدست سازی کامل پوست
– حاوی ویتامین سی پایدار، رتینول، لیپوکرومن و روغن کتان
– مبارزه با رادیکال های آزاد
– حاوی ۴۵ کپسول
– ساخت کشور فرانسه
» برای خرید سرم ژوونس سوپریم سی ژان داوز اینجا کلیک نمایید
,کرم ویتامین سی,بهترین کرم ویتامین سی خارجی,خواص کرم ویتامین سی,بهترین کرم ویتامین سی,طرز استفاده از کرم ویتامین سی,لیزر روشن کننده پوست ,صابون روشن کننده پوست,ماسک روشن کننده پوست,بهترین روشن کننده پوست صورت,بهترین تونر روشن کننده پوست,روشن کننده پوست صورت,قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت,روغن روشن کننده پوست صورت,روشن کننده بدن,روشن کننده صورت,کرم شفاف کننده پوست,ماسک شفاف کننده پوست,کرم شفاف کننده پوست مردانه,ماسک شفاف کننده پوست خانگی,صابون شفاف کننده پوست,خوراکی های شفاف کننده پوست,پوست شفاف,پوست شفاف و روشن  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید