09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان تا عید غدیر+ سایر شرایط در اینستاگرام  
کرم ترک شکم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

کرم ترک شکم

کرم ترک شکم حاملگی چاقی بعد بارداری جامیسون دکتر جیمز لیراک کالی بل سبامد سروینا سانوسان روغن ترک شکم سینره سروینا دکتر ضیایی فلکسیتول موستلا گینو والنسی بایو ارگان

ترک شکم معمولا بخاطر کشاد شدن پوست بعلت بارداری، چاق- لاغری پوست ایجاد می شود. این علائم کششی پوست بیشتر در زمان بلوغ و دوران بارداری بسیار شایع است. با کشاد شدن پوست ترک ها معمولا از لایه های زیرین تر اتفاق می افتد هرچقدر از لایه های زیرینتر این ترک خوردگی اتفاق بیفتد معمولا درمان چنین ترک هایی بصورت کامل امکان پذیر نخواهد بود.
برای پیشگیری از ترک بدن بهتر است حتما از لوسیون های پیشگیری از ترک پوست در زمان بارداری یا اگر احساس چاقی می کنید استفاده کنید. اگر چاق هستید و باز میخواهید لاغر شوید احتمال ایجاد ترک خواهد بود پس در این دوران هم باید از کرم یا لوسیون های ترک پوست استفاده کنید.

» ترک پوست تا چه حد درمان می شود؟
در حالت کلی ترک یک نوعی زخم زیر پوستی هست و در صورتی که بخواهیم این زخم ها لایه های زیرین را دیر درمان کنیم دقیقا مثل برش های روی پوست در زیر پوست بخاطر کلاژن سازی لایه ها، گوشت اضافه در زیر پوست ایجاد خواهد شد. پس هرچقدر درمان دیر شود میزان درصد درمان نیز کاهش پیدا می کند. هرچقدر ترک قرمزتر باشد درمانش به نسبت ترک کاملا سفید بهتر خواهد بود.

» اما دقیقا کرم های ترک پوست چه کاری انجام می دهد؟
کرم های ترک پوست دقیقا بعنوان ترمیم کننده زخم عمل می کند ولی با این تفاوت که این نوع محصولات باید لایه های زیرین را ترمیم و بازسازی کند. این نوع محصولات با نفوذ به لایه های زیرین و ترمیم لایه های ترک خورده باعث کاهش میزان ترک می شود.

» بهترین کرم ترک شکم چه کرمی هست؟
این سوال خیلی از افراد هست که چه نوع کرمی باید استفاده کنید تا این ترک ها از بین برود؟ معمولا محصولی بهتر است که شامل ترکیبات گیاهی مثل ارگان، جینگو، جلبک دریایی باشد چون این ترکیبات برای نفوذ به لایه های پایینتر بهتر عمل می کنند.

» چه مدت برای درمان ترک باید محصول استفاده کرد؟
بعضی از افراد حس میکنند برای درمان ترک تنها یک دوره یک ماهه کافی هست در حالی که این ترک ها نوعی زخم زیرپوستی هست و برای درمانش واقعا به زمان طولانی حداقل ۵ ماهه نیاز هست. برای درمان ترک نباید عجله داشته باشید و باید ۴-۵ ماهی استفاده کنید.

» معرفی کرم درمان ترک شکم
دوستان برای مشاهده بهترین کرم های ترک بدن اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید