09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مراقبت از موهای رنگ شده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مراقبت از موهای رنگ شده

اگر جز آن دسته از خانم هایی هستید که عادت به رنگ کردم موها دارید و دائم کاسه رنگ به دست دارید یا حداقل ماهی یک بار برای رنگ کردن موها به آرایشگاه ها می روید خواندن این مطلب را از دست ندهید زیرا موهای رنگ شده نسبت به موی طبیعی احتیاج به مراقبت های بیشتری دارد. باید بدانید چطور رنگ مو را ثابت نگه دارید و از کدر شدن آن جلوگیری کنید.

رنگ موهایتان را ثابت نگه دارید

وقتی خانم ها سالن آرایشگاه را با رضایت از رنگ موهای شان ترک می کنند، احساس خوشحالی وصف ناپذیری دارند زیرا رنگ مو واقعا روی زیبایی چهره موثر است. اگر شما هم همین الان از آرایشگاه بیرون آمدید و می خواهید آن را برای مدتی ثابت نگه دارید حداقل باید یک روز از شستن آن پرهیز کنید، بعد از آن برای تثبیت رنک مو توصیه می شود به جای شامپو معمولی از شامپو رنگ مو استفاده کنید.

بهترین شامپو را انتخاب کنید

شامپوها باهم متفاوت هستند بنابراین از شامپوی مناسب استفاده کنید. برای ثابت نگه داشتن رنگ موهایتان باید از نرم کننده ها و شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده که فاقد سولفات هستند استفاده کنید. این شامپوها نه تنها رنگ موها را ثابت نگه می دارند بلکه باعث براق شدن موها می شوند. همچنین بهتر است شامپو حاوی ویتامین E باشد تا موهایتان تقویت و شاداب بشود.

مراقب میزان حرارت آب باشید

آیا میدانید که آب داغ باعث می شود موها زودتر رنگ خود را از دست بدهند؟ بنابراین هرگز موهای رنگ شده را با آب داغ نشویید و از آب ولرم استفاده کنید. در ضمن وقتی استخر می روید حتما موها را بشویید تا کلر روی آن باقی نماند زیر کلر نه تنها باعث تغییر رنگ موها می شود بلکه به لایه بیرونی و ساقه مو آسیب می رساند.

لازم به ذکر است رنگ مو به اندازه کافی ساقه مو را دچار آسیب می کند بهتر است قبل رفتن به استخر موهایتان را با شامپو موی رنگ شده بشویید سپس وارد استخر شوید.

مراقب نورخورشید باشید

بیرون رفتن در هوای بیرونی خیلی دلپذیر است امام برای موهایتان زیاد خوب نیست زیر باعث کدر و مات شدن رنگشان می شود. اگر ناچار به بیرون رفتن از خونه هستید بهتر است موهایتان را با روغن حاوی فیلتر های UAV,UVB استفاده کنید.

از کارهای حاشیه دوری کنید

موهای رنگ شده شکنندگی بیشتری دارند زیر در اثر رنگ شدن رطوبت خود را از دست می دهند. بنابراین بهتر از انجام کارهای دیگر مثل فر کردن یا صاف کردن مو اجتناب کنید. رنگ مو را نیز زیاد تغییر ندهید و دائم آنها را رنگ نکنید.

در ضمن درمان کننده های شیمیایی باعث باز شدن منفذ مو می شوند و همین امر باعث می شوند مو زود رنگ خود را از دست بدهد. فراموش نکنید اگر زیاد موهایتان ور بروید و محصولات مختلف را امتحان کنید یا محصولی نامناسب را به موها بزنید، موها دچار شکنندگی می شوند و حتی ممکن است دچار ریزش شوند.

برای دیدن محصولات موهای رنگ شده و خرید اینجا را کلیک کنید.

مراقبت از موهاي رنگ شده مراقبت از موی رنگ شده نگهداری از موهای رنگ شده چگونه از موهای رنگ شده مراقبت کنیم مراقبت موهای رنگ شده چگونگی مراقبت از موی رنگ شده مراقبت موی رنگ شده نرم کننده موی سر نرم کننده مو سینره نرم کننده مو فولیکا نرم كننده موي سر نرم کننده مو گیاهی نرم کننده مو دارای لانولین نرم کننده مو طبیعی نرم کننده مو کریستال شامپو برای موهای رنگ شده و خشک شامپو برای موهای رنگ شده سینره شامپو برای موهای رنگ شده نیوا شامپو موهای رنگ شده قرمز شامپوی موی رنگ شده شامپو برای موی رنگ شده بهترین شامپو برای موهای رنگ شده شامپو داو برای موهای رنگ شده شامپو فولیکا برای موهای رنگ شده شامپو کلیر برای موهای رنگ شده شامپو برای موهای رنگ شده و اسیب دیده شامپو برای موهای رنگ شده قرمز شامپو برای موهای رنگ شده معرفی شامپو برای موهای رنگ شده بهترین شامپو برای موهای رنگ شده وآسیب دیده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید