09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
تیرگی دور چشم در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

تیرگی دور چشم در بارداری

معمولا افراد در دوران بارداری با تغییرات در هورمون هایبدن دچار اسیب های مو و پوست می شوند که یکی از این عارضه ها مربوط به دور چشم می شود .همچنین با افزایش سن ، پوست شما مقداری از خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و همچنین ژنتیک در چگونگی شروع چین و چروک و خطوط ریز در چهره فرد نقش دارند.
پوست اطراف چشم شما ناحیه ای است که احتمالاً علائم پیری را نشان می دهد زیرا ناحیه زیر چشم شما (سوراخ پیشانی) پوست نازک با رگ های خونی است.
داشتن خطوط زیر چشم شما یک قسمت عادی از پیر شدن است. اگر این خطوط باعث می شوند خودآگاهی کنید ، می توانید از طریق چندین روش پیشگیری و داروهای خانگی به آنها رسیدگی کنید.

علل تیرگی زیر چشم و چین و چروک

شایع ترین علت ایجاد خطوط و چین و چروک های اطراف چشم ، پیر شدن است. اما سایر عوامل مؤثر متداول ممکن است برای جلوگیری از:

اشعه ماوراء بنفش
پرتوهای مضر ماوراء بنفش (UV) کلاژن موجود در پوست شما را تجزیه می کنند. کلاژن پروتئین اصلی در بافت پوست شما است ، و این مهم در حفظ ساختار صورت شما به مرور زمان مهم است. اشعه ماوراء بنفش می تواند در معرض نور خورشید محافظت نشده و همچنین تخت های برنزه کننده بدون آفتاب باشد. بر اساسسازمان غذا و دارو (FDA)منبع قابل اعتمادقرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش محافظت نشده منجر به بروز زودتر پوست چرمی و چین و چروک می شود.

سیگار کشیدن
گذشته از سن ، سیگار کشیدن قوی ترین پیش بینی چین و چروک در زنان و مردان است. سیگار کشیدن پوست شما را در معرض استرس اکسیداتیو اضافی قرار داده و باعث آسیب به کلاژن و الاستین آن می شود. سیگار کشیدن همچنین رگ های خونی صورت شما را محدود می کند ، مانع گردش خون در رگ های خونی و محرومیت از پوست ویتامین A می شود.

حرکات و عبارات تکراری
حالت های صورت مانند لبخند زدن ، اخم کردن و ساییدن ابرو به صورت شما می تواند باعث ایجاد خطوط ریز روی صورت شما شود.
حتی اگر در هر شب همان عضلات صورت بر روی یک بالش فشار بیفتد ، می تواند باعث ایجاد خطوط خوب شود. با افزایش سن ، پوست شما توانایی گزاف گویی در مکان اصلی خود را از دست می دهد. تحقیقات نشان می دهد خوابیدن با صورت شما که در بالش فرو رفته است می تواند به خطوط زیر چشم شما کمک کند.

آلرژی خود را درمان کنید
آلرژی ها اغلب باعث ایجاد التهاب در اطراف چشم شما می شوند. آنها همچنین می توانند چشمان شما را آب کنند. مالیدن یا خراشیدن چشمان به دلیل علائم آلرژی می تواند به قرمز شدن چشم کمک کرده و پوست شما را خشک کند. درمان علائم آلرژی می تواند چهره شما آرامش بیشتری به شما بخشد و همچنین می تواند در طولانی مدت از پوست زیر چشم شما محافظت کند.

یک رژیم غذایی سالم بخورید
ویتامین C ، ویتامین A و ویتامین E اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. با ترکیب غذاهای سرشار از این ویتامین ها در رژیم غذایی خود ، به پوست خود (و بقیه بدن) کمک می کنید تا سلول های جدید سالم بسازید.

با یک کرم چشم مرطوب کنید

کمبود رطوبت می تواند ظاهر خطوط ریز اطراف چشم شما را افزایش دهد. به دنبال مرطوب کننده های سرشار از ترکیباتی باشید که برای تقویت گردش خون و رشد سلول جدید است. رتینول (مشتقات ویتامین A) ، پپتیدها و اسید هیالورونیک همه مورد حمایت پژوهشگران و زیبایی شناسان هستند.
کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

رخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید .

تيرگي دور چشم, تیرگی دور چشم کودکان,تیرگی دور چشم ارثی,تیرگی دور چشم در کودکان,تیرگی دور چشم در بارداری ,دور چشم ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید