09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
آیا کرم ویتلکسین ژیورل پیسی را درمان می کند؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

آیا کرم ویتلکسین ژیورل پیسی را درمان می کند؟

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی نقش کرم ویتلکسین ژیورل givrelle در درمان پیسی می‌پردازیم. این کرم با داشتن خواص ضد التهابی و ضد قارچی، می‌تواند بهبودی سریع و موثری در درمان علائم پیسی ایجاد کند. در این مطلب، به توضیح عملکرد و مزایای استفاده از کرم ویتلکسین ژیورل givrelle در درمان پیسی می‌پردازیم که بدانیم آیا کرم ویتلکسین ژیورل givrelle پیسی را درمان می کند؟
زمانی که لک های سفید برای روی پوست ایجاد می شود بیمار به دنبال راه های درمان اصولی آن می گردد. در اغلب موارد بیماری های پوستی باعث ایجاد بیماری پیسی می شود که می توان از جمله به عفونت های قارچی و پیسوریازیس اشاره کرد. اما آیا می دانستید در بعضی مواقع کمبود های برخی از ویتامین ها باعث ایجاد بیماری پیسی می شود.

کمبود کدام ویتامین ها باعث ایجاد بیماری پیسی می شود؟

به عبارتی بیماری پیسی یک نوع بیماری خودایمنی هست که در این نوع از بیماری پوست رنگدانه های طبیعی خود را از دست می دهد، اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا کمبود بعضی از ویتامین ها باعث بروز چنین مشکلی می شود؟ کمبود ویتامین ها و مواد مغذی باعث ایجاد لک و پیس به اشکال مختلف و به صورت کوچک و بزرگ در قسمت هایی از پوست بدن می شود، که در زیر به هر کدام از ویتامین ها اشاره و رسیدگی می کنیم که ببینیم کمبود این مواد مغذی چه آسیبی در پوست ایحاد می کند.

درمان پیسی

ویتامین B12

این ویتامین باعث تنظیم و تولید رنگدانه های پوستی می شود.

ویتامین D

بهبود عملکرد ملانوسیت ها می شود.

زینک

این ماده مغذی باعث محافظت از رنگدانه های پوستی می شود.

ویتامین C

این ویتامین باعث تولید کلاژن و کمک به بهبود سلامت پوستی می گردد. چون کمبود این ویتامین باعث می شود رنگدانه پوست تغییر پیدا کند.

ویتامین A,E

این ویتامین باعث بهبود کیفیت بافت و ساختار سلولی پوست می شود.

بتاکاروتن

در بتاکاروتن ویتامینی به نام A وجود دارد. کمبود این ویتامین باعث ایجاد بیماری پیسی می گردد.

ویتامین B9

این ویتامین باعث رشد سلول های پوستی و تقویت این ویتامین در پوست می شود.

بررسی کمبود ویتامین ها

کمبود ویتامین B12

این ویتامین باعث تقویت پوست و مو شده و بسیار مفید می باشد. همچینن این ویتامین در تولید رنگدانه های پوستی از اهمیت ویژه برخوردار است. این نوع ویتامین می تواند باعث بهبود سلول های رنگدانه ساز شود. همچنین کمبود این ویتامین باعث انواع اختلالات پوستی از جمله هیپرپیگمانتاسیون، تغییر رنگ ناخن و بروز بیماری پیسی می گردد. در تخم مرغ و فراوده های گوشتی ویتامین B12 وجود دارد.

کمبود ویتامین C

این ویتامین با تحریک و تولید کلاژن از پوست محافظت می نماید و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی پوست را در مقابل رادیکال های آزاد مراقبت می نماید. اگر پوست با کمبود این ویتامین مواجه شود، رنگدانه های پوست نیز تحت تاثیر قرار گرفته و پوست دچار رنگ پریدگی می شود. این ویتامین در مرکبات، طالبی، کلم بروکلی یافت می شود

کمبود ویتامین D

رنگدانه های پوست، تحت تاثیر ویتامین دی هستند. ملانین رنگدانه ای است که به پوست رنگ می دهد، و سلول های ملانوسیت را تولید می نماید. وقتی شما در برابر نور مستقیم خورشید قرار می گیرید ملانوسیت ها بیشتر به تولید ویتامین D پوست کمک می کنند.

اما از کجا بدانیم که به ویتامین D بیشتری نیاز داریم؟

بسیار ساده است که اگر رنگ پوست تیره تری دارید، نسبت به افرادی که رنگ پوست روشن تری دارند به نور خورشید بیشتری نیاز دارید تا با کمبود ویتامنی D مواجه نشوید.ویتامین D را می توان در گروه غلات و نور خورشید پیدا کرد.

کمبود زینک

کمبود زینک بر روی پوست و مو و ناخن تاثیر از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین این ماده معدنی تاثیر زیادی بر سلامتی پوست داشته و به همراه ویتامین B در درمان بسیاری از بیماری های پوستی کمک می کند. اما اگر در بدن به اندازه کافی این ویتامین پیدا نشود به مرور باعث از دست دادن رنگدانه پوستی و ایجاد بیماری پیسی می شود.

کمبود ویتامین E

ویتامین E از مهم ترین آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن است. و در درمان بیماری های ناشی از استرس اکسیداتیو استفاده می گردد. ویتامین E باعث تولید گلبول های قرمز شده و به ترمیم بافت های بدن کمک می نماید، همچنین از پیری زود رس پوست جلوگیری می کند. اگر بدن دچار کمبود این ویتامین شود بیماری پیسی به وجود می آید. این نوع ویتامین بیشتر در کلم، اسفناج، ارد سبوس، تخم مرغ، ماهی، بادام و اوکادو یافت می شود.

کمبود بتاکاروتن

مصرف بتاکاروتن در بسیاری از مکمل ها به این خاطر است که یک روش کاملا بی خطر برای تامین و دریافت ویتامین A است. این ماده در بدن به ویتامین A که یک ویتامین بسیار مهم در پیشگیری از پیسی است تبدیل می گردد. اگر بتاکاروتن زیادی مصرف شود یا در بدن جذب می شود یا توسط بدن دفع می شود. پس به یاد داشته باشیم اگر یک فرد مقدار زیادی از بتاکاروتن استفاده کند، بدن به اندازه نیازش ویتامین A دریافت می کند.

کمبود ویتامین B9 یا اسیدفولیک

نام دیگر ویتامین B9 اسیدفولیک است. این یک ویتامین مهم در بدن است که باعث رشد سلول های سالم پوست می شود. اگر دچار کمبود ویتامین B9 شویم، بیماری پیسی ایجاد می شود. علاوه بر این اگر این ماده مغذی در بدن کم شود خطر کم خونی و رنگ پریدگی به دنبال دارد.

آیا کرم ویتلکسین ژیورل givrelle پیسی را درمان می کند؟

کرم ویتیلکسین ژیورل givrelle فرانسه حاوی پتیدهای درمانی هست که به مرور زمان لک های سفید ناشی از پیسی ، ویتیلیگو ، برص ، سوختگی و… را رفع می کند.

ویتیلکسین چگونه کار می کند؟

تولید ملانین با کرم ویتیلکسین ژیورل

ویتیلکسین حاوی آگونیست MC1-R هست که تولید ملانین را بر روی ملانوسیت های باقیمانده اما کمتر فعال در بافت هایپوپیگمانته پوست تحریک می کند.

مهار استرس اکسیداتیو با کرم ویتیلکسین

ویتیلکسین حاوی مواد طبیعی با فعالیت های مهار رادیکال های آزاد است که استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد، که تصور می شود نقش مهمی در اختلالات هیپوپیگمانتاسیون دارد.

پدیده نورواندوکرین

ویتیلکسین حاوی موادی است که بیومینتیک POMC است و بنابراین می تواند کمبود مولکول های POMC را در پوست هایپوپیگمانته، به ویژه در افراد مبتلا به ویتیلیگو، پر کند.

رفع خودایمنی با کرم ویتلکسین

ویتیلکسین حاوی یک مجموعه ضد التهابی طبیعی است که به مهار سیتوکین های مختلف کمک می کند (TNFa.IL-8،…) زیرا التهاب بیش از حد در قلب تقریباً تمام اختلالات هیپوپیگمانتاسیون، از ویتیلیگو تا هیپوپیگمانتاسیون پس از لیزر، فعالیت ضد التهابی است. برای تمام محصولات مراقبت از پوست تهیه شده برای این اختلالات پوستی ضروری است.

معرفی قویترین کرم درمان پیسی ویتلکسین ژیورل givrelle

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
درمان پیسی با کرم ویتلکسین ژیورل,درمان قطعی ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان قطعی ویتیلیگو در تهران,درمان پیسی دکتر خیراندیش,درمان پیسی با لیزر,درمان برص ,درمان پیسی,جدیدترین درمان پیسی,جدیدترین درمان پیسی ۱۴۰۰,جدیدترین درمان پیسی ۱۴۰۲,جدیدترین درمان پیسی در طب سنتی,جدیدترین راه درمان بیماری پیسی,جدیدترین روش درمان پیسی,جدیدترین روش درمان بیماری پیسی,درمان قطعی ویتیلیگو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید