09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
بهترین کرم چربی سوز شکم و پهلو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

بهترین کرم چربی سوز شکم و پهلو

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی راهکارهای موثر برای سوزاندن چربی های سوزناک در منطقه شکم و پهلو می پردازیم. از تمرینات ورزشی مختلف تا تغذیه مناسب و روش های تنفسی، همه راهکارهایی که می توانند به شما در کاهش چربی های اضافی در این مناطق کمک کنند را بررسی خواهیم کرد.
اگر دنبال چربی سوزی هستید، کار سختی نیست. فقط باید راه و روش آن را بلد باشید. برای افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن کافیست تا اخر این مقاله با ما باشید. ما برای شما بهترین کرم چربی سوزی شکم و پهلو را در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب معرفی خواهیم کرد.

از بین بردن چربی های دور شکم و پهلو از دغدغه های مهم افراد است. باید بدانیم که تنها تغییر در رژیم غذایی بدون عوض کردن سبک زندگی ممکن نیست. متخصصان نیز همیشه بر این نکته تاکید دارند، بهترین راه برای چربی سوزی شکم و پهلو، داشتن رژیم غذایی مناسب به همراه تحرک و افزایش متابولیسم بدن است.

چربی سوزی چگونه انجام می شود؟

چربی سوزی شامل فرایندی است که در سلول های چربی رخ می دهد. موقع چربی سوزی، چربی های ذخیره و اشباع شده به انرژی تبدیل می گردد. از بین رفتن چربی های بدن با کمک هورمون ها شکل می گیرد. این چربی ها به شکل تری گلیسیرید در سلول ها وجود دارد، برای اینکه چربی سوزی رخ دهد به یک سری هورمون هایی مانند آدرنالین و نوراپی نفرین ترشح می گردد، نیاز داریم.
در واقع کار اصلی این دسته از هورمون ها آزاد کردن اسیدهای چرب از سلول ها است. برای تجزیه چربی ها آنزیم لیپاز مورد نیاز است. زمانی که چربی سوزی اتفاق می افتد از طریق سیستم تنفسی و کلیوی دفع می گردد.

راه های چربی سوزی

بهرتین روش برای چربی سوزی، داشتن رژیم غذایی مناسب است. که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

کرفس

قطعا درباره آب کرفس و خواص شگفت انگیزش زیاد شنیده اید، یکی از این خواص چربی سوزی است. مصرف آب کرفس باعث از بین رفتن چربی های اضافه بدن می شود. معمولا بدن برای پیدا کردن انرژین از دست رفته خود، از قند و چربی استفاده می کند. بنابریان خوردن بعضی از سبزیجات به خصوص آب کرفس به شما این اجازه را می دهد که چربی سوزی بهتری داشته باشید.
هویج و سیب زمینی شیرین و سیب از بهترین نوع چربی سوزی می باشد. زمانی که از غذاهای چربی سوز استفاده می کنید سریعا به کاهش وزن کمک می کنید. و قطعا به روند لاغری زودتر دست پیدا می کنید. اما بهترین مواد غذایی برای چربی سوزی کدام ها هستند:

ماست یونانی

پروتئین موجود در ماست یونانی دو برابر پروتئین موجود در ماست های معمولی می باشد. چون این ماست بیشتر در معده باقی می ماند و احساس سیری به فرد دست می دهد. پس مصرف موادی که پروتئین کافی دارند باعث افزایش چربی سوزی در فرد می شود از این جمله لبنیات به افزایش سوخت و ساز معروف است و کمک زیادی می کند.

تخم مرغ

تخم مرغ دارای چربی مضر یا اشباع شده نیست و به چربی سوزی شکم و پهلو کمک می کند.

جو دوسر

این ماده غذایی به علت داشتن فیبر و آب کافی یک ماده بی نظیر برای چربی سوزی می باشد. چون ترکیب آب و فیبر باعث احساس سیری می گردد و لاغری را زودتر انجام می دهد.

ماهی

ماهی یکی از بهترین منابع دریافت پروتئین است، که دارای چربی های بسیار کم و سرشار از امگا ۳ می باشد که شما را در برابر بیماری های قلبی و خطرات ناشی از حملات آن در امان نگه می دارد.

لوبیا

لوبیا نیز دارای فیبر بالاست. از لوبیا می توان به صورت سالاد یا سوپ استفاده کرد.

سبزیجات خام

سبزیجات به عنوان یک میان وعده عالی و به علت دارا بودن آب فراوان باعث افزایش سیری در فرد می شود و چربی سوزی عالی برای شما خواهد بود.

لاغری شکم و پهلو

نوشیدنی های مورد نیاز برای چربی سوزی شکم و پهلو

آب

آب جزو نکات کلیدی برای چربی سوزی می باشد. هر اندازه آب بیشتری مصرف کنید، احساس سیری ببشتری خواهید داشت. و تمایل به خوردن عذاهای چرب دار و فست فود را نخواهید داشت.

شیر فاقد چرب

شیر فاقد چرب پروتئین، ویتامین D و کلسیم فراوان در خود جای داده است. به دلیل اینکه شیر در معده شما باقی مانده کاملا حس سیری به شما دست خواهد داد.

چای بابونه

این چای سرشار از فلاونوئید، پتاسیم و کلسیم است. سعی کنید قبل از خواب چای بابونه را بنوشید، چون به خوبی می تواند سموم بدن را دفع کند و بدن شما را از وجود یبوست و نفخ پاک می کند. با نوشیدن این چای خواب آرامی را تجربه می کنید، خواب خوب باعث لاغری می شود.

دوغ کفیر

دوغ کفیر باعث افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن می شود. هر شب قبل از خواب یک لیوان بنویشید، دوغ کفیر هم باعث خواب خوب و هم افزایش سوخت و ساز در حین خواب می شود.

معجون چای سبز و عسل

از قدیم چای سبز به عنوان بهترین چربی سوز شکم و پهلو شناخته شده است. این چای دارای آنتی اکسیدان کاتچین است. و این ماده باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود.

چربی سوزی با ورزش

یکی از موثرین راه و روش چربی سوزی، استفاده مناسب و به موقع از ورزش می باشد. انجام ورزش های متعدد از جمله ورزش هوازی یکی از بهترین روش های چربی سوزی شکم و پهلو می باشد.
تمرینات قلبی و عروقی مانند پیاده روی، پله نوردی،دو، شنا و همچینن دوچرخه سواری به صورت روزانه و به مدت ۴۵ دقیقه، باعث افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن می شود. در ضمن انجام دادن ورزش های هوازی بهتر است در زمان صبح و قبل ازخوردن صبحانه انجام گیرد.

خواب کافی

داشتن خواب منظم و استراحت کافی، باعث افزایش متابولیسم بدن شده و به کنترل اشتها کمک می نماید.

کاهش مصرف قندها

اگر می خواهید در دوران چربی سوزی نتیجه بهتری حاصل گردد بهتر است مصرف انواع شکرها را کاهش دهید و میوه های طبیعی را جایگزین قندها نمایید.

معرفی قویترین کرم چربی سوز شکم و پهلو

ژل لاغری فبریژن
برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت فبریژن:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان پوست پرتقالی، سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی کافئین، عصاره فلفل چیلی، زنجبیل، زیره سیاه و آلوورا
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون سوزش، حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– 250 میل
» برای خرید ژل لاغری فبریژن اینجا کلیک نمایید
چربی سوزی شکم و پهلو,برنامه بدنسازی چربی سوزی شکم و پهلو,حرکات چربی سوزی شکم و پهلو,برنامه غذایی چربی سوزی شکم و پهلو,ورزش برای چربی سوزی شکم و پهلو,رژیم غذایی برای چربی سوزی شکم و پهلو,ورزش چربی سوزی شکم و پهلو در خانه,بهترین راه چربی سوزی شکم و پهلو,چگونه چربی شکم را بسوزانیم,شکم با وزنه,چربی سوزی شکم و پهلو در خانه,چربی سوزی پهلو,چربی شکم و پهلو,چربي سوزي شكم و پهلو,برداشتن چربی شکم بدون جراحی,كم كردن چربي دور شكم,غذاهای چربی سوز,سیکس پک لاغری,تخلیه چربی شکم,تخلیه چربی شکم بدون جراحی,چربی سوزی در بدنسازی,بهترین چربی سوز شکم و پهلو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید