09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان آرتروز
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان آرتروز

 

امروزه متاسفانه به علل مختلف ، دچار درد کمر ، پا و ….. می شویم . دردهای رایج اعم از سیاتیک ، آرتروز ، رماتیسم ، دیسک و ……..

در این مقاله سعی خواهیم کرد شما را با بیماری ارتروز بیشتر آشنا کنیم.

آرتروزچیست : به معنای ساییدگی مفصل و تخریب سطح مفصلی و بدنبال آن تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفصل است.

مفصل چیست :

مفصل به جایی می گوییم که دو استخوان را در کنار هم نگاه می دارد ، و باعث می شود تا قسمت های مختلف بدن به حرکت در آید ، حرکت استخوان ها در مفصل به علت کششی است که از طریق عضلات به آنها اعمال میشود. دو انتهای استخوان ها در جایی که با هم مفصل میشوند به وسیله پرده بافتی محکمی پوشیده شده که به آن کپسول مفصلی میگویند.

* در اطراف کپسول مفصلی نوارهای بافتی محکمی قرار دارند که به آنها لیگامان یا رباط میگویند و مسئول پایدار کردن مفصل هستند.

* غضروف یک بافت سخت ولی صاف و قابل انعطاف است که روی انتهاهای استخوان ها در محلی که در کنار هم قرار میگیرند را میپوشاند.

آرتزوز

زمانی که غضرف مفصلی از بین برود، و ایجاد استخوان های اضافه در اطراف سطح مفصلی از علائم ایجاد آرتروز است .

علت ایجاد آرتروز و ساییدگی مفصلی چیست ؟

بدن در طول روز مدوام در حال فعالیت می باشد و ممکن است دچار ضربه هایی در طول این فعالیت ها به خصوص در قسمت غضرف مفصلی داشته باشد. سیستم بدن به گونه ای است که می تواند این آسیب ها را ترمیم کند .اما در پاره ای از مواقع شدت ضربه ها به حدی زیادی است که بدن قادر به ترمیم آن نیست مثلا با افزایش سن و از دست دادن انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین D عاملی اساسی در پایین آوردن ترمیم غضروف مفصلی می شود .

سطح غضروف در ابتدا لایه لایه شده و با هر آسیبی مقداری از غضروف برداشته می شود، تا جایی که غضرف ها کلفتی خود را از دست می دهند، و در رادیولوژی انجام گرفته توسط پزشک ها، کاهش فاصله مفصلی دیده می شود متاسفانه این شروع آرتروز است .

درمان آرتروز

از مهمترین روش های کاهش علائم ارتروز

* تغییر دادن روش زندگی است. مهمترین آنها عبارتند از

* کم کردن سطح فعالیت های بدنی

* استفاده از توالت های صندلی دار در آرتروز زانو و مفصل ران

* خوابیدن در بستر کمی سفت در آرتروز ستون مهره

* یاد گرفتن طرز صحیح بلند کردن اجسام از روی زمین

* استفاده از ویتامین D طبیعی مانند نور خورشید یا شیره سقز

باید بدانیم زمانی که ویتامین D بدن نیز با کاهش مواجه می شود متاسفانه به غضرف مفصلی آسیب می رسد بهترین توصیه ما برای کسانی که دچار آرتروز شده اند یا می خواهند از این بیماری پیشگیری کنند بهتر است از شیره سقز کمک بگیرند. شیره سقز با نفوذ از پوست به استخوان می رسد و در نتیجه سبب ترمیم مفصل می شود پس بهترین راه حل برای جلوگیری از پیشرفت ساییدگی مفصل ، استفاده از شیره سقز می باشد .

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود. در ادامه مطل شما را با بهترین شیره سقز آشنا می کنیم .

شیره سقز سفید درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان
 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

,درمان آرتروز,درمان آرتروز زانو,درمان آرتروز گردن,درمان ارتروز پا,درمان ارتروز دست,درمان ارتروز کمر,درمان آرتروز گردن و شانه,درمان درد کمر در دوران قاعدگی,درمان کمردرد و گردن درد,درمان کمردرد با داروهای گیاهی,درمان درد کمر بعد از انزال,درمان درد کمر بعد از سزارین,درمان کمردرد,درمان درد پاشنه پا,درمان درد پاها,درمان درد پایین کمر,درمان درد پای دیابتی,درمان درد پا در بارداری,درمان درد پا با عسل,,درمان درد پا و کمر,درمان درد پا بعد از ورزش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید