09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان ترک شکم در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان ترک شکم در بارداری


علائم کشش دقیقاً چیست؟

علائم کشش با گذشت زمان محو می شوند. با این حال ، درمان ممکن است باعث شود که آنها با سرعت کمتری مورد توجه قرار گیرند.
کشیدگی نوعی زخم است که وقتی پوست ما به سرعت کشیده یا کوچک شود ، ایجاد می شود. تغییر ناگهانی باعث پاره شدن کلاژن و الاستین می شود که از پوست ما پشتیبانی می کنند. با بهبود پوست ، ممکن است علائم کشش ظاهر شود.
همه این نوارهای باریک را روی پوست خود ایجاد نمی کنند. به نظر می رسد نوسان سطح هورمون ها نقش دارد. همچنین اگر افراد در خانواده شما دچار علائم کشیدگی شوند ، ممکن است خطر بیشتری برای ایجاد این نوع علائم کششی داشته باشید.

علت ایجاد ترک پوستی

جهش رشد که در بلوغ اتفاق می افتد

بارداری

کاهش یا افزایش وزن سریع

هنگامی که رشد سریع عضله دارید ، تمرین با وزنه انجام دهید

استفاده از کورتیکواستروئید روی پوست برای مدت طولانی نیز می تواند باعث ایجاد علائم کشش شود. اگر به بیماری کوشینگ یا سندرم مارفان مبتلا هستید ، ممکن است علائم کشیدگی مشاهده کنید.

هنگامی که علائم کششی برای اولین بار ظاهر می شوند ، بسته به رنگ پوست شما ، قرمز ، بنفش ، صورتی ، قهوه ای مایل به قرمز یا قهوه ای تیره هستند. کشیدگی های اولیه ممکن است کمی برآمده احساس خارش داشته باشند.

با گذشت زمان ، رنگ محو می شود و نوارهای باریک در زیر پوست شما فرو می رود. اگر انگشت خود را روی یک کشیدگی بالغ قرار دهید ، اغلب احساس افسردگی جزئی می کنید.

درمان ترک پوست

مانند هر جای زخم ، علائم کششی نیز به مرور زمان درمان می شوند ، اما ممکن است درمان باعث کمتر شدن آنها شود. درمان همچنین می تواند خارش را تسکین دهد.

اگر باردار یا شیرده هستید ، قبل از درمان علائم کشیدگی با پزشک خود مشورت کنید. برخی از محصولات حاوی موادی مانند رتینول هستند که می توانند به کودک شما آسیب برسانند.

زنی که از مارک های کششی استفاده می کند

مهم است که درک کنیم هیچ روش درمانی برای همه مفید نیست – و به نظر می رسد بسیاری از محصولات اصلاً کارایی ندارند. در اینجا مواردی است که محققان در مورد بسیاری از روش های درمان علائم کشش کشف کرده اند.

کرم ها ، لوسیون ها و ژل های کششی: محققان بسیاری از کرم ها ، لوسیون ها و ژل های فروخته شده برای درمان علائم کشش را مورد بررسی قرار داده اند.
اگر می خواهید یکی از این کرم ها ، لوسیون ها یا ژل ها را برای محو شدن علائم کشش امتحان کنید ، حتماً:

از این محصول در علائم کشش اولیه استفاده کنید. به نظر می رسد درمان تأثیر کمی بر روی علائم کشش کشنده بالغ دارد.

محصول را در کشیدگی های خود ماساژ دهید. اختصاص دادن زمان برای ماساژ دادن آرام محصول روی پوست ، ممکن است اثر آن را بیشتر کند.

هفته ها هر روز محصول را استفاده کنید. در صورت مشاهده نتایج ، ظاهر شدن آنها هفته ها طول می کشد.

روش هایی که متخصصان پوست انجام می دهند: متخصصان پوست از روش های زیر استفاده می کنند تا علائم کشیدگی کمتر قابل توجه باشد ، اما هیچ یک از این موارد نمی توانند از بین برود و از بین بروند:

لایه برداری شیمیایی

لیزر درمانی

میکرودرم ابریژن

فرکانس رادیو

سونوگرافی

برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، متخصص پوست ممکن است از بیش از یک روش استفاده کند. به عنوان مثال ، ممکن است متخصص پوست با رادیو فرکانس و لیزر رنگ نبض شما را درمان کند.

آیا چیزی می تواند از بروز کشیدگی جلوگیری کند؟

محققان کشف کرده اند که بسیاری از داروهای گفته شده برای جلوگیری از ایجاد کشیدگی در واقع موثر نیستند. در مطالعات انجام شده ، نه روغن بادام ، کره کاکائو ، روغن زیتون و نه ویتامین E از بروز علائم کشش جلوگیری نکردند.

مواد دیگر ممکن است موثر باشند. محققان دریافته اند که محصولات حاوی سانتلا یا اسید هیالورونیک ممکن است به جلوگیری از بروز علائم کشش کمک کند. سنتلا یک گیاه است و پوست ما به طور طبیعی حاوی اسید هیالورونیک است.

برای دیدن محصولات درمان ترک و خرید اینجا را کلیک کنید .
ترک بارداری شکم,ترک بارداری کرم,ترك بارداري

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید